View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 3:56 pm Post subject: |
|
|
Ένα άρθρο για το θέμα.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=96411
Πάντως ήταν σίγουρο ότι θα υπήρχαν προβλήματα σε αυτό το σημείο με την χάραξη που επέλεξαν. Όταν πας να περάσεις έναν αυτοκινητόδρομο μέσα από μία στενή λωρίδας γης κάτω από καθεστώς προστασίας (ευτυχώς παρά την καταστροφή όλη η περιοχή παραμένει υπό προστασία) αυτά παθαίνεις....
Τέλος πάντων το τμήμα αυτό είναι σχετικά μετρό. Αν δεν βρεθεί άλλη λύση (η πλέον ενδεδειγμένη είναι η μεσόγεια χάραξη μακριά από τη λίμνη) θα μπορούσε ως έσχατη λύση να κατασκευαστεί ο υπόλοιπος άξονας μέχρι την Τσακώνα (δεν είναι και λίγα τα km) και σε αυτά τα λίγα km να παραμείνει ο παλιός δρόμος.
Last edited by ariskop on Thu Oct 29, 2009 4:11 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 4:05 pm Post subject: |
|
|
Δεν ακυρώνεται το Πύργος Τσακώνα. Οι δημοσιογράφοι της Ελευθεροτυπίας λαϊκίζουν.
Δειτε τι είχα ποστάρει πριν 10 ημέρες από τις προγραμματικες δηλώσεις της Μπριμπίλως:
vas8 wrote: | Δείτε τι αλίευσα από ΤΑ ΝΕΑ, από τις προγραμματικές δηλώσεις της υπουργού περιβάλλοντος:
Quote: | ....ενώ από το νεοσύστατο υπουργείο θα παρουσιαστεί σύντομα η νέα χάραξη του τμήματος Τσακώνας- Πύργου επειδή, όπως ειπώθηκε χθες, «δεν μπορεί να θυσιαστεί ένας από τους ομορφότερους οικοτόπους εξαιτίας του αυτοκινητόδρομου που περνάει από μέσα του». |
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4541704&ct=1
Μας βλέπω να τελειώνει ο δρόμος μετά το 2015. |
|
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 4:18 pm Post subject: |
|
|
Φιλε vas8 το θυμαμαι που το ειχες ανεβασει απο τις προγραμματικες της "Μπιρμπιλως". Φιλε Εngineer το ελεγε και το ραδιο του ΣΚΑ'Ι' σημερα απο το πρωι. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 8:51 pm Post subject: |
|
|
Δεν κατέστει εφικτό να φωτογραφήσω αυτό που υποσχέθηκα προχθές. Απ'ότι ξέρω ολοκληρώνεται σιγά σιγά το πρώτο τμήμα Ιόνια Οδός-Πλατυγιάλι-Αστακός, που αφορά το Α/Κ Αγίου Ηλία-Σήραγγα Αγίου Ηλία-Γουριά,7-8 χιλιόμετρα περίπου.
Αν τύχει και βρεθώ εκεί ή βρω χρόνοα θα περάσω από κει, αλλά όχι σύντομα. Φαντάζομαι ότι η διέλευση από τη σήραγγα δε θα επιτρέπεται, οπότε πρέπει να γίνει κύκλος μεγάλος για το πρώτο τμήμα και μετά από άλλο δρόμο για το δεύετερο πίσω από τη σήραγγα προς Γουριά.
Δύο φωτογραφίες που είδα επιβεβαιώνουν αυτό που είχα γράψει παλιότερα όταν είχα περάσει από τη λιμνοθάλασσα, ότι η διατομή ήταν για 1+1 λωρίδα με σχετικά μεγάλο έρεισμα.
Σήραγγα Αγίου Ηλία
http://4.bp.blogspot.com/_72s-tb1Tq24/SuYX1wJsxII/AAAAAAAADGA/fJkX6bvcxpo/s1600-h/11140_1190388811142_1571014437_30488882_177316_n.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_72s-tb1Tq24/SuYXvEecncI/AAAAAAAADF4/tBd4JHl-dAs/s1600-h/11140_1190388891144_1571014437_30488883_970299_n.jpg
Ψάχνοντας στο GOOGLE είχα βρει τη διατομή της σήραγγας, μόλις 3,25 πλάτος κάθε λωρίδα, όταν σχεδόν όλες οι καινούριες έχουν πλάτος λωρίδας τουλάχιστον 3,75 μέτρα. Τώρα τί ισχύει σίγουρα δεν ξέρω.
Την άποψή μου γι'αυτόν το δρόμο την έχω εκφράσει ήδη,έπρεπε να κατασκευάσουν κάτι καλύτερο, πιο καλά χαρακτηριστικά. |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 11:07 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Σταυρο τι γινεται με την παρακαμψη Σελλασιας; Μου ειπαν οτι εχει κολλησει καπου και δεν θα την παραδωσουν γιατι χρωσταει η νομαρχια λεφτα στη κατασκευαστικη. Ισχυει κατι τετοιο; Εκανες καμια βόλτα και προς Σκουρα Πυρι να μας πεις πως πανε εκει; Πηρε μπρος τίποτα; Την γεφυρα την ολοκλήρωσαν; |
Απο το στόμα μου το πήρες
Κανένα νέο Σταυρο? |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 11:13 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω ο Ρέππας να μη μας φέρει άλλα προβλήματα. Άκου τον πείραξε το 51% στο Άκτιο. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 2:52 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Ελπίζω ο Ρέππας να μη μας φέρει άλλα προβλήματα. Άκου τον πείραξε το 51% στο Άκτιο. |
αν ο δρομος χρειαζοταν 2-3 συμπληρωματικες εργολαβιες για να τελειωσει παλι τον ρεππα θα κατηγορουσαμε..οποτε καλο ειναι να τελειωσουν αυτα(ακου ο μαρουλης πηρε 3απο τις 4 εργολαβιες,ημαρτον )
η ελευθεροτυπια εχει ξεπεσει πολυ σε ποιοτητα τα τελευταια χρονια..ημαρτον με τους λαικισμους..απλα θα αλλαξει η χαραξη σε εκεινο το σημειο ή θα μεινει ως εχει για λιγα km..ελεος πια με την αντιπολιτευση στον μπομπολα |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 4:19 am Post subject: |
|
|
Άλλα ευχάριστα από δω
http://neoiagones.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10896:2009-10-29-20-10-54&catid=14:2009-05-17-13-43-13&Itemid=41
Υπομονή για την ιόνια οδό.
Μα δεν κάνουμε και τίποτα άλλο. Υπομονή και μαύρα μάτια.
Gooperman εγώ δεν είδα να πέσει κανείς πάνω στο Σουφλιά για τις συμπληρωματικές επί συμπληρωματικών εργολαβιών για την ολοκλήρωση της αρκούδας στην εγνατία, γιατί απλά τελείωσε επιτέλους την εγνατία χωρίς άλλες καθυστερήσεις. Αν είναι τώρα να σταματήσουμε το έργο επειδή οι εκπτώσεις είναι χμ...χαμηλές τότε επιστρέφουμε σε παλιές χρυσές εποχές. Κι όχι τίποτα άλλο ο Σουφλιάς παραιτήθηκε έφυγε οριστικά! Πάρτες ρε Μαρούλη πάρτες και τις τρεις εργολαβίες να πάν στο δι@ολο πάρε και τα μαρούλια αρκεί να τα τελειώσεις. Το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να επιστρέψουμε στα παλιά. Τον τελευταίο καιρό είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ μερικά κράτη των Βαλκανίων και χώρες όπως Ουγγαρία, Κροατία, Σλοβενία, Τσεχία έχουν πλέον (σχεδόν) πλήρες δίκτυο και πολύ καλής ποιότητας και κατασκευής μέσα σε μερικά χρόνια. Είμαστε πίσω και το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να μείνουμε πίσω. Έγινε καλή αρχή μέχρι στιγμής έτοιμη δουλειά παίρνεις Ρέππα κουνιέσαι τώρα! Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμα τι έγινε με την εγνατία. Τελείωσε έτσι απλά χωρίς να μπούμε στον κόπο να υπολογίσουμε άλλα σενάρια. Πχ ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει ξεκινήσει ακόμα το Παναγιά-Γρεβενά. Ή είναι ακόμα υπό κατασκευή γύρω στα 100 χλμ με χρονικό ορίζοντα το 2012. Αυτά απλά δεν τα σκεφτόμαστε γιατί μια μέρα του 2009 τη βρήκαμε έτοιμη. Βέβαια οι βορειοελλαδίτες έζησαν καλύτερα την κατάσταση αγωνιώντας για κάθε καινούριο χιλιόμετρο.
Last edited by Beethoven on Fri Oct 30, 2009 4:44 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 4:33 am Post subject: |
|
|
βασικα ειναι υπερβολικοι στα γιαννενα..το κομματι αυτο,απο αμφιλοχια ως εγνατια προβλεπεται να παραδοθει τελευταιο(τελος 2013)..ο παραχωρησιουχος δεν εχει κανενα λογο να καθυστερησει την κατασκευη αφου θα εισπραττει αυξημενα διοδια,τοσο απο την ιονια οσο και απο την ΠΑΘΕ..ας γινει πρωτα το αντιρριο-αγρινιο και εχει ο θεος |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 756
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 11:31 am Post subject: |
|
|
Καλά η Εγνατία δεν έχει τελειώσει ακόμα αφού λείπει ένα μικρο τμήμα μετά τον Αραχθο και επιπλεον έχει και πάρα πολλές κακοτεχνίες (για το μεγεθος του κοστους του εργου) στις χρυσοπληρωμένες εργολαβιες του Ακτωρα και των υπολοιπων. Έχουμε και λεμε:
- Στο τμημα της παρακαμψης Γρεβενων το τσιμεντο που εχει πεσει στο NJ απεχει μακρα των προδιαγραφων και μαλλον επεσε με πολυ κρυο εξ ου και η η οψη που εχει (Μαρουλης - Ιονιος)
- Η περιβαλλοντικη καταστροφη γυρω απο το τμημα της οδου που κατασκευασε η Αττικατ στι δυο τελευταιες σήραγγες πριν την Παναγια
- Το τμημα Παναγια Μετσοβο με τις απαραδεκτες ακτινες καμπυλοτητας (συνεπεια των χαζων αποφασεων επι Λαλιωτη για οδο ενος κλαδου στο σηγκεκριμενο σημειο). Σε επομενο σταδιο χρειαζεται νεα σηραγγα.
-Το νερο της βροχης δεν στραγγιζει δια μεσου του οδοστρωματος αλλα σχηματιζει ποταμια εγκαρσια στο οδοστρωμα. Χειροτερο σημειο η γεφυρα του Αραχθου και το cut and cover πριν τη σηραγγα του Δρισκου.
- Η κατολισθηση που προς το παρον εχει κλεισει μονο τη ΛΕΑ στο ρευμα ανοδου απο τα Ιωαννινα προς τη σήραγγα του Δρισκου περιπου ενα χιλιομετρο πριν τη σηραγγα.
- Ακομα το κοματι Ηγουμεντσα Γιαννενα σε καποια σημεια θελει καινουργιο ασφαλτοταπητα λογω παλαιοτητας ενω το τμημα κοντα στον κομβο του Βασιλικου με την απιθανη ανωφερεια (η κατωφερεια) και τις δυο στροφες θελει σιγουρα ανακατασκευη.
Αυτα τα λίγα συγκρατησα απο ενα ταξιδι που εκανα πριν απο καποιες μερες. Συνεπως δεν ειμαι τοσο ευχαριστημενος απο την ολοκληρωση της Εγνατιας. Τοσα χρονια, τοσα λεφτα, περιμενα κατι καλυτερο.
Στην Αθηνων Κορινθου μετα την Κακια Σκαλα, η Ολυμπια οδος ξεκινησε την αντικατασταση του μεταλλικου στηθαιου με τσιμεντενιο. Προς το παρον ξηλωνουν τα μεταλλικα στηθαια και εχουν μετατοπισει τις τρεις λωριδες δεξια και εχουν καταργησει προσωρινα τη ΛΕΑ.
Last edited by Engineer on Fri Oct 30, 2009 4:32 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 3:07 pm Post subject: |
|
|
Nέα από το μέτωπο της Ιόνιας οδού.
Ξεκινάει το βόρειο μέτωπο της σήραγγας Καλυδόνας που το έχει υπερεργολαβία η Ferrovial και το κατασκεβάζει η ελληνική εταιρεία ''Ψαλίδας''.
Η σήραγγα έχει μήκος 1200μ. και τα μισά τα έχει η ως άνω εταιρεία.
Τα υπόλοιπα 600μ. από το νότιο μέτωπο, τα έχει η Τέρνα και τα έχει διανοίξει ΟΛΑ και στους δύο κλάδους. Εννοείται η Α' φάση εσκαφής.
Τώρα το πότε ο Ψαλίδας θα φτάσει να ενωθεί με την Τέρνα, αυτό δεν μπόρεσα να το μάθω. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 3:22 pm Post subject: |
|
|
Κατ'εμέ θα ήτο λίγο υπερβολή να πούμε ότι η εγνατία δεν έχει τελειώσει ακόμη επειδή όπου να ναι τελειώνει η τελευταία γέφυρα 400μ. Επίσης σε σύνολο 670 χλμ δε μου φάνηκε τόσο κακότεχνη, περνάνε κάτι ασφαλτοτάπητες, πχ στο Αρδάνιο-Κήποι (πρέπει να χουν τελειώσει εδώ και κανα μήνα) που όντως το οδόστρωμα ήταν κακό, στα καινούρια ειδικά τμήματα δε μου κέντρισε κάτι κακό την προσοχή, όμως στο θέμα χάραξης δεν είναι μόνο το Μέτσοβο-Παναγιά αλλά και τα άλλα δύο γνωστά τμήματα της Καβάλας και της Μέστης-Μάκρης και η ανωφέρεια στο Βασιλικό είναι όντως εντυπωσιακή! . Να δούμε τώρα να κάνουν μερικά πάρκινγκ και ΣΕΑ. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 4:24 pm Post subject: |
|
|
έχει κάποιος νεώτερα σχετικά με τις παρακάμψεις της Στυλίδας και του Καραβόμυλου του ΠΑΘΕ; Δεν ήταν να παραδοθούν φέτος;
Με τον κόμβο της Λαμίας;
Μα καλά κανείς δεν ταξιδεύει τον ΠΑΘΕ εδω μέσα....μόνο στους χωματόδρομους της Πίνδου πάτε, εσεις οι ταξιδιάρηδες;
και πως πάτε μέχρι εκεί....πετώντας; |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 756
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 4:30 pm Post subject: |
|
|
οχι Βασιλη δεν εχει τελειωσει το μικρο τμημα στην Εισοδο της Λαμιας και εμενα μου φανηκε και ελαφρως εγκαταλελειμενο σαν εργοταξιο. Για την παρακαμψη της Στυλιδας περασα βραδυ και δεν ειδα εαν κοντευουν την ολοκληρωση. Καποιος φιλος ας συμπληρωσει |
|
Back to top |
|
|
TooTall New Member
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 4:42 pm Post subject: |
|
|
Την προοδο στην Στυλιδα απο τον υπαρχον δρομο ειναι λιγο δυσκολο να την εκτιμησεις γιατι δεν υπαρχει και τοσο καλη οπτικη επαφη. Παντως εγω σαν μπουσουλα παιρνω τις γεφυρες ακριβως πανω απο την Στυλιδα (που μαλλον ειναι το πιο δυσκολο κομματι του κομματιου) και εκει εχει ακομη μελλον.
Οσο για το μικρο κομματι στην εισοδο Λαμιας, εχω την εντυπωση απο το πως εχουν διαμορφωθει τα μισοτελειωμενα οτι πρεπει να υπαρχει καποιο θεμα με το παλιο εργοστασιο της Soulis. Αν μπορω να το εξηγησω αρκετα, φαινεται να εχουν κανει γυρω γυρω πραγματα αλλα αυτο να μην το ακουμπανε. Ισως καποιος ξερει κατι σχετικα. |
|
Back to top |
|
|
vas8 Senior Member
Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 5:23 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Από ότι φαινεται αργούμε ακόμα στη Λαμία.
Οσον αφορά το δρόμο στον Καϊάφα, δείτε τι διάβασα μολις τώρα στην Ναυτεμπορική:
Quote: | Η λύση που μελετάται είναι να σωθεί το έργο χωρίς να αυξηθεί το κόστος του και κυρίως να αποφευχθεί το πρόστιμο. Επικρατέστερο σενάριο είναι να παραμείνει ο δρόμος ως έχει σε μήκος 20 χλμ. χωρίς να επιβαρύνει τη λίμνη Καϊάφα και να συνεχιστεί η κατασκευή μετά. |
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1734849
Μου φαίνεται ότι δημιουργούμε τα Τέμπη της Πελοποννήσου εδω πέρα.
Ο νέος δρόμος και οι μεγάλες τουριστικές μονάδες της περιοχής θα φέρουν πολλά αυτοκίνητα στην δυτική Μεσσηνία. Οπότε θα έχουμε φαινόμενα Τεμπών σε 5-10 χρόνια. Γιατι ο Καϊάφας πάει οριστικά στις καλένδες (βλέπε 2020 και μετά).
Αφού ο παραχωρησιούχος γλυτώνει 20 χλμ με 500 μ υπόγειου έργου, ας τον υποχρεώσουν να κατασκευάσει τον υπό μελέτη δρόμο Καλαμάτας-Ριζόμυλου (τετράιχνη διατομή) που θα δώσει μια τεράστεια ανάσα στο απαρχαιωμένο εσωτερικό οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 5:36 pm Post subject: |
|
|
προκειμενου να μη θιξει κανεναν η κυβερνηση ολα τα κανει...
φτιαχνουν κουτσους δρομους..απιστευτο... |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 7:18 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Σταυρο τι γινεται με την παρακαμψη Σελλασιας; Μου ειπαν οτι εχει κολλησει καπου και δεν θα την παραδωσουν γιατι χρωσταει η νομαρχια λεφτα στη κατασκευαστικη. Ισχυει κατι τετοιο; Εκανες καμια βόλτα και προς Σκουρα Πυρι να μας πεις πως πανε εκει; Πηρε μπρος τίποτα; Την γεφυρα την ολοκλήρωσαν; |
jollyroger wrote: | Απο το στόμα μου το πήρες
Κανένα νέο Σταυρο? |
Στη παράκαμψη Σελλασίας τα προγράμματα σε γενικές γραμμές είναι όπως τα ξέρετε.
Τελείωσε και το τελευταίο σε εκκρεμότητα cut&cover, ως κατασκευή και δουλεύουν το εσωτερικό του. Διαμόρφωση του δρόμου και ασφαλτόστρωση. Απομένει το ημι-στέγαστρο.
Οριζόντια ή κάθετη οροσήμανση δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη.
Στη παράκαμψη Σπάρτης έχω να πατήσω από τον περασμένο Μάιο.
Δεν κουνιέται φύλλο. Άλλωστε είναι γνωστό πως ο εργολάβος έχει κηρυχτεί έκπτωτος και περιμένουμε επαναδημοπράτηση (θα γίνει μέσα στο Νοέμβριο).
Όσο αφορά τη γέφυρα του Ευρώτα, έχουν ολοκληρωθεί τα μεσόβαθρα καθώς και τα δύο ακρόβαθρα, ενώ σε παρακείμενο εργοτάξιο βρίσκονται αρκετοί από τους δοκούς (φορείς) που κάθεται το οδόστρωμα. |
|
Back to top |
|
|
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 12:24 am Post subject: |
|
|
Προτεινομενες λυσεις για το Πυργος-Τσακωνα
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=96732
Στεκομαι στην 3η λυση νεα χαραξη μεσω Βυτινας.
Να τα μας!!! Αρχισαν οι μεγαλο'ι'δεατισμοι .Καποιοι αρχισαν να ονειρευονται περιξ των Λαγκαδιων και του 111 διαφορες Εγνατιες. Ωρα ειναι τωρα να ξεκοιλιαστει η Γορτυνια για να γινει αυτοκινητοδρομος. Η Γορτυνια χρειαζεται μια παρακαμψη στη Δημητσανα και μια στα Λαγκαδια και τιποτε αλλο απο οδικα εργα ,ισως καποιες βελτιωσεις σε ορισμενα σημεια. Η Γορτυνια ειναι ενα διαμαντι της παραδοσης μας και ετσι πρεπει να αντιμετωπιστει. Ειναι γεματη παραδοσιακους οικισμους και δεν πρεπει να διαταραχτει τιποτα. Καλα, το Σουφλια εχουν προσλαβει για συμβουλο? ή ειναι καμμια διαστροφη του αρκαδα Ρεππα? |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 2:01 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά τώρα θα μάθουμε τα δημοσιογραφικά παιχνίδια? Εδώ δεν έχουμε λεφτά να πληρωθούν συντάξεις και μισθοί, πιστεύει κανείς οτι θα δωθούν εκατομμύρια για να γίνει ο 111 νέα "Εγνατία"?
Το πιο απλό είναι να παραμείνουν τα λίγα (5-10) χλμ στον καιάφα όπως έχουν και να συνεχιστεί το έργο μετα κανονικα.
Αυτό θα γίνει και θα με θυμηθήτε. Και η Μπιρμπίλη χαρούμενη και ο Ρεππας ικανοποιημένος, ο οποίος, παρεπιμπτόντος μου φαίνεται πως ΔΕΝ θα ασχοληθεί καθόλου με τους νέους δρόμους.
Είναι πολιτική του ΓΑΠ. Οχι νέοι δρόμοι, μόνο σταθερή τροχιά για την νέα τετραετία. No money guys sorry! |
|
Back to top |
|
|
gouperman Full Member
Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 3:00 am Post subject: |
|
|
πιστευω ειναι η σωστοτερη λυση αυτη ας παραμεινει ιδιο το πλατος του δρομου για 5km δεν θα γινει και τιποτα..αλλωστε οι κυκλοφοριακες μελετες στην περιοχη δεν δικαιολογουν αυτοκινητοδρομο(που δεν θα ειναι κιολας,αφου δεν θα διαθετει ΛΕΑ στο τμημα πυργος-τσακωνα..)καμια σχεση με τα τεμπη..εκει δημιουργουνται μποτιλιαρισματα καθως ειναι ο κεντρικος οδικος αξονας της χωρας..δεν αξιζει η επαναδιαπραγματευση της συμβασης για αλλη δαπανηρη χαραξη στα ανατολικα με ταυτοχρονη αυξηση των διοδιων.. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 8:55 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | ..... όμως στο θέμα χάραξης δεν είναι μόνο το Μέτσοβο-Παναγιά αλλά και τα άλλα δύο γνωστά τμήματα της Καβάλας και της Μέστης-Μάκρης και η ανωφέρεια στο Βασιλικό είναι όντως εντυπωσιακή.... |
Μου κάνει εντύπωση πως κανείς δε βρήκε πρόβλημα στο κομμάτι της Σκάλας Παραμυθιάς στο Νεοχώρι, για το οποίο εγραψα αρκετές φορές το καλοκαίρι. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 11:42 am Post subject: |
|
|
Πάντως δεν έγινε και τίποτα αν στο σημείο (Καϊάφας) αυτό δεν κατασκευαστεί ο καινούργιος δρόμος. Το επιπλέον κόστος για τις σήραγγες περιμετρικά της λίμνης (που θα πληρώσει το δημόσιο και όχι η κοινοπραξία) είναι αρκετά μεγάλο οπότε ίσως δεν αξίζει τέτοια σπατάλη. Καλύτερα να δοθούν τα κονδύλια για άλλα έργα στην περιοχή (αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής - βελτίωση της Ε.Ο. Πύργου - Τριπόλεως)
Μέσα στα όρια προστασίας NATURA της περιοχής είναι κοντά στα 6km του υπάρχοντος δρόμου ενώ μέσα στο πληγωμένο δάσος είναι κοντά στα 4km. Όλος ο δρόμος είναι μία ευθεία οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τα Τέμπη ή τον Μαλιακό. Και από θέμα κυκλοφορίας ή κίνησης δεν νομίζω ότι θα σημειωθούν μποτιλιαρίσματα ποτέ σε αυτό το σημείο όσο και να αυξηθεί η κυκλοφορία.
Μιας και ανέφερα την Ε.Ο. Πύργου -Τριπόλεως αλήθεια ποια είναι η κατάσταση σήμερα σε αυτό το δρόμο. Γίνονται σε κάποια σημεία εργασίες? Είχα περάσει το 2004-5 και τότε μόλις είχαν παραδώσει ένα μεγάλο κομμάτι καινούργιου δρόμου (με κάποια μικρά τούνελ) κοντά στα 10-15km μετά την Αρχαία Ολυμπία. Επίσης και το κομμάτι Πύργος -Αρχ.Ολυμπία ήταν αρκετό άνετο και νομίζω είχε γίνει τότε πρόσφατα και κάποια συντήρηση (ίσως λόγω Ο.Α.). Από εκεί και κάτω (μέχρι την Βυτίνα γιατί μετά γυσίσαμε από Καλάβρυτα) δεν θυμάμαι κάτι άλλο από έργα αν και στο τέλος του καινούργιου δρόμου υπήρχε (και το βλέπω ακόμα στο google earth) αναμονή που προδιαθέτει για καινούργια χάραξη. |
|
Back to top |
|
|
jollyroger Junior Member
Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 7:02 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνούμε απόλυτα. Η δικαίωση της απλής λογικής! |
|
Back to top |
|
|
|