stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Oct 18, 2009 11:59 pm    Post subject: Reply with quote

Παμε σιγα-σιγα να δουμε διαφορες ειδησεις και να σχολιασουμε κιολας.
Ο φιλος agr-engineer ειναι εντονα συναισθηματικα φορτισμενος και οργισμενος θα ελεγα, απο τον βαρυ φορο αιματος, που συνεχιζει με αμειωτο ρυθμο, να πληρωνει η περιοχη του, η Αιτωλοακαρνανια, λογω ελλειψης υποδομων. Οι λυσεις ομως πρεπει να δοθουν συντομα μεν με ψυχραιμια δε. Πρωτα απ'ολα πρεπει να μαθουμε τις συνθηκες που συνεβη το δυστυχημα. Σχεδον ολοι εκτος απο πληκτρολογιο κραταμε και τιμονι στα χερια μας και το φορτιο που μεταφερουμε ειναι υπερπολυτιμο. Δεν μπορουμε ομως και ουτε θελουμε να κατασκευασουμε 40.000χλμ. αυτοκινητοδρομων, οσο δηλ. ειναι περιπου το οδικο δικτυο της χωρας. Οι συνθηκες των τροχαιων πιστευω οτι μπορουν να προσφερουν πολυ χρησιμα στοιχεια για την βελτιωση και ασφαλεια των οδων. Ο δε δρομος Αμφιλοχια-Ακτιο δεν μπορει σε καμμια περιπτωση να ειναι το ιδιο επικινδυνος με το Αντιρριο-Ιωαννινα καθως ο φορτος στον δευτερο ειναι απειρως πολλαπλασιος σε σχεση με τον πρωτο.
Τωρα στα μετωπα των διοδιων οι παντες πλεον αρχιζουν και αντιλαμβανονται το "Φωνη λαου" καθως οι κατοικοι της Β.Α. Αττικης ξανασυγκεντρωθηκαν σημερα στα Κιουρκα διαμαρτυρομενοι παλι. Ειχαμε ομως συγκεντρωση και στα διοδια της Τραγανας απο κατοικους της Φθιωτιδας αυτη τη φορα οι οποιοι και θα συνεδριασουν στην Αταλαντη για πιο "δραστικα" μετρα. Και στις δυο περιπτωσεις οι οδηγοι περναγαν χωρις να πληρωνουν.
Τωρα καποιες τοπικες ειδησεις απο την "κορδιλιερα" οπου θελω να προσθεσω τα εξης:
http://www.evrytanika.com/article.php?id=1943
Οσον αφορα την εγκριση των πιστωσεων δεν γνωριζω τωρα με την αλλαγη της κυβερνησης αν κατι μπορει να αλλαξει αν και δεν το νομιζω ισως μια καθυστερηση. Παμε στα εργα. Για τον δρομο των Αγραφων ειναι σιγουρα μια ιστορικη στιγμη καθως η ασφαλτος θα φτασει επιτελους στα Αγραφα. Βεβαια το κονδυλι των 12εκ. ευρω δεν ξερω αν θα φτασει και τι δρομο θα φτιαξουν μ'αυτο αν δουμε οτι το ιδιο ποσο σχεδον με τα ζορια εφτασε και ακομα δεν εχει ολοκληρωθει το πρωτο και πιο ευκολο τμημα μηκους 8χλμ. απο Κρεντη μεχρι Βαρβαριαδα. Ολοι ειδαμε τα υπολοιπα 15 πολυ δυσκολα χιλιομετρα μεχρι τα Αγραφα. Τεσπα ,ας ξεκινησει επιτελους και βλεπουμε.
Ο δευτερος δρομος "Δομνιστα-Παντα Βρεχει" ειναι μια αλλη ιδιαιτερη περιπτωση. Το "Παντα Βρεχει" ειναι ενα ασυλληπτης ομορφιας τοπιο,οπου αυτη η ομορφια του ξεφευγει απο τα στενα ορια του ν. Ευρυτανιας αλλα σας λεω χωρις ενδοιασμους και της χωρας μας. Το μερος ομως ειναι εξαιρετικα δυσπροσιτο και προσεγγιζεται μετα απο αρκετη ωρα μονο με πεζοπορια. Ο δρομος θα φτασει κοντα, αλλα και παλι θα χρειαζεται καποιο περπατημα και αυτο για να μην αλλοιωθει το φαραγγι. Νομιζω την μελετη,μετα απο αναθεση του δημου Δομνιστας ,την εχει κανει το ΑΠΘ.
Συνεχιζουμε με ενα αλλο σημαντικο δρομο απο την Καστανια στη Ρωσκα και κατ'επεκταση στην Δομνιστα. Αν αυτο δεν σας λεει τιποτα να σας πω οτι η Καστανια ειναι διπλα στον τουριστικοτατο(λογω της Μονης) Προυσσο. Προυσσος και Δομνιστα, αυτα τα δυο χωρια της νοτιας Ευρυτανιας ειναι γεωγραφικα παρα πολυ κοντα,αλλα τα χωριζουν οι νοτιες φοβερες ορθοπλαγιες της Καλιακουδας. Θυμιζει λιγο το Συρρακο-Καλλαρυτες. Συνεπεια αυτου ειναι Προυσσος-Καρπενησι-Ραχες-Κρικελλο-Δομνιστα 70χλμ. ενω με την κατασκευη του δρομου θα ειναι περιπου15 με 20χλμ.
Για την παρακαμψη Μακρακωμης τα εχουμε ξαναπει .Ο νομος ειναι ομηρος των επαγγελματιων της πολης. Να αναφερω τελος οτι η "αποθηκη" μου ειναι γεματη, αλλα θα "τρωμε" λιγο-λιγο ,για να βγαλουμε τις κρυες νυχτες του χειμωνα.
P.S. Ειχα και μια απροσμενη αλλα πολυ ευχαριστη συναντηση με τον Beethoven ,ο οποιος ηρθε εκτακτως απο τη Βιεννη και εχει να ανεβασει στο forum ,αμα επιστρεψει, εκπληκτικα πραγματα.
edit: Ξεχασα το Χοχλια-Βραχα οπου ασφαλτοστρωνεται δρομος απο Αγ. Τριαδα(πρωτευουσα του δημου Κτημενιων) μεχρι την Βραχα και απο κει στον Φουρνα, παρακαμπτοντας την φοβερη διαβαση του Βραχου, βορειως των Ραχων Τυμφρηστου. Εκει εχω βρει 8μ. χιονι.(μην ρωτησετε αν το μετρησα με μεζουρα)


Last edited by pindos10 on Mon Oct 19, 2009 12:34 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 12:31 am    Post subject: Reply with quote

Για την ομορφιά και την μοναδικότητα του Πάντα Βρέχει δεν μπορώ να προσθέσω τίποτα. Μόνο όποιος το έχει επισκεφτεί μπορεί να καταλάβει για τι μιλάμε..
Πάντως εγώ πέρυσι το καλοκαίρι έφτασα στο Πάντα Βρέχει (στην είσοδο του φαραγγιού πάντα με την κρεμαστή γέφυρα για πεζούς) με αυτοκίνητο πάρα πολύ άνετα. Ακολουθήσαμε τη διαδρομή από τη Δομνίστα - Σκοπιά -Καστανούλα - Ρωσκά χωματόδρομος βέβαια αλλά σε πολύ καλή κατάσταση. Επιστροφή από την ίδια διαδρομή με στάση στην θρυλική ταβέρνα Έλατος στη Σκοπιά. Η υπόλοιπη παρέα ήταν με 4χ4 που προπορευόταν για κάθε ενδεχόμενο αλλά εγώ οδηγούσα ένα ΤΟΥΟΤΑ COROLLA και με ακολουθούσε και άλλο επιβατικό ένα VW POLO. Βέβαια για να λέμε την αλήθεια από εκεί πέρα δεν μπορούσα να πάω, να περάσω το ποτάμι δηλαδή...
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 12:44 am    Post subject: Reply with quote

Ο δημαρχος Σταματης προσπαθει με τις μπουλντοζες τα τελευταια χρονια να προσφερει μια πιο αξιοπρεπη προσβαση, καθως ξερει τι θησαυρο εχει στα "χερια" του, αλλα θελει ακομα λεφτα και δουλεια. Παντως φιλε ariskop θα θυμισω για αλλη μια φορα μια παροτρυνση του Losada7. Μηπως οσο λιγοτεροι το ξερουν τοσο το καλυτερο? Συμφωνεις σ'αυτο? Να συμπληρωσω στο προηγουμενο μου post για τον δρομο των Αγραφων, τρεξτε να προλαβετε μια μοναδικη εμπειρια ,η οποια σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει πια. Θα χαθει για παντα.
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 1:10 am    Post subject: Reply with quote

Πίνδος, ζηλεύω τα "βόρεια" ρεπορταζ και αναφορές σου, και απο οτι καταλαβαίνω δεν υπάρχει ραχουλα και διάσελο που να μην σε ξέρει. Είμαι διαθετιμένος να σου ... πληρώσω τα διόδια απο Ελευσίνα και κάτω ( ξέρεις υπάρχει και Ελλάδα απο Αττική οδό και κάτω Laughing ) να μας κάνεις ένα γερό photopost!. By the way, Σταύρο, Corfu, και άλλοι συμφορουμίτες, που χαθήκατε?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 1:36 am    Post subject: Reply with quote

Don't worry! Εχω "αιχμαλωτισει" δρομους σε Χελμο, Ζηρεια, λιμνη Λαδωνα, Γορτυνια και Κυνουρια(κυριως Παρνωνα) που μυριζουν φρεσκια ασφαλτο. Στους "ταξιδιωτικους προορισμους" θα δεις που οδηγουν καποιοι δρομοι που εχω τραβηξει στην Πελοποννησο.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 11:16 am    Post subject: Reply with quote

Δείτε τι αλίευσα από ΤΑ ΝΕΑ, από τις προγραμματικές δηλώσεις της υπουργού περιβάλλοντος:

Quote:
....ενώ από το νεοσύστατο υπουργείο θα παρουσιαστεί σύντομα η νέα χάραξη του τμήματος Τσακώνας- Πύργου επειδή, όπως ειπώθηκε χθες, «δεν μπορεί να θυσιαστεί ένας από τους ομορφότερους οικοτόπους εξαιτίας του αυτοκινητόδρομου που περνάει από μέσα του».


http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4541704&ct=1

Μας βλέπω να τελειώνει ο δρόμος μετά το 2015.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 11:52 am    Post subject: Reply with quote

σιγα..αν θελουν να το περασουν απο τα βουνα ας το περασουν,αλλα γρηγορα..αλλωστε ολοκληρη εγνατια φτιαχτηκε εδω θα κολλησουμε?
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

γίναμε και διάσημοι! Confused

9) Patiopoulo-Perdikaki Road (Greece)

The world's most dangerous roads


http://uk.cars.yahoo.com/drive-smart/articles/article/27/
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 12:18 pm    Post subject: Reply with quote

καλα εχει και της αγγλιας..
Wink Wink
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 12:29 pm    Post subject: Reply with quote

Δομνίστα - Σκοπιά -Καστανούλα - Ρωσκά τον έκανα φέτος. Ε,εντάξει, δεν είναι και ο καλύτερος.
Εδώ και 1-2 χρόνια περίπου έχουν ανοίξει και δρόμος Ρωσκά-Πρόδρομος, όπου μετά σε βγάζει Αιτωλοακαρνανία, Κοκκινόβρυση-Αργυρό Πηγάδι-Νεροχώρι-Δρυμώνας-Θέρμο ή Κοκκινόβρυση-Αργυρό Πηγάδι-Αμβρακία-Νεροχώρι-Δρυμώνας-Θέρμο ( από δω γνωστά πλέον η προς Αγρίνιο ή προς Ναύπακτο ).
Πάντως είναι δύσκολος δρόμος μέχρι κάποιο σημείο εκεί ψηλά, παραμελλημένος θα έλεγα, αλλά αξίζει με χίλια.
Εσένα pindos10 θα σ'αρέσει 1000%. Εκτός κι αν τον έχεις περάσει ήδη, αλλά δεν το νομίζω Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

Σε full ταχύτητες τα έργα στο μέτωπο της Πατρών-Κορίνθου. Σχεδόν όλη η Παναγοπούλα έχει 1 λωρίδα ανα κατεύθυνση μετά την δέσμευση ενός κομματιού του δρόμου για τα εργοταξιακά οχήματα. Εργα και στο Αίγιο κοντά στον Κουνινιώτη (κάπως έτσι λέγεται), δεσμεύτηκε ολόκληρο το ρεύμα κυκλοφορίας πρός Πάτρα. Σε πολλά σημεία στον νομό Κορινθίας έχουν ξηλώσει όλα τα δέντρα από την πλευρά του δρόμου που θα γίνει η διαπλάτυνση, επιπλέον μια από τις άνω διαβάσεις στον νομό Αχαίας ανακατασκευάζεται, οι σήραγγες τρέχουν και αρκετά τεχνικά φαίνονται εδώ και εκεί δίπλα στο δρόμο.

Τοποθετείται τσιμεντένιο στηθαίο σε ένα μικρό κομμάτι τις Αθηνών Κορίνθου που υπήρχαν μπαρίερες (ήταν το πρώτο κομμάτι του δρόμου που κατασκευάστηκε) πρίν τον κόμβο στη νέα Πέραμο. Επίσης λειτουργεί και η είσοδος προς Αθήνα του ημικόμβου πανοράματος Κινέτας αμέσως μετά την κακιά σκάλα όπως έρχεσαι από Αθήνα
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Νέα χάραξη της Ιόνιας έξω από τον Καϊάφα

το γράφει και η σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (19/10/2009) στη σελιδα 3 (και όχι στη 40 όπως λέει το πρωτοσέλιδο). Στη πρώτη σελίδα έχει μια πανέμορφη αεροφωτογραφία της λίμνης, όπου όμως φαίνεται και η καταστροφή από τη φωτιά.

http://www.eleftherianews.gr
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

billy8181 wrote:
γίναμε και διάσημοι! Confused

9) Patiopoulo-Perdikaki Road (Greece)

The world's most dangerous roads


http://uk.cars.yahoo.com/drive-smart/articles/article/27/


Μπουρδες αγγλικες! Γι'αυτο οταν διαβαζουμε ή ακουμε δημοσιογραφους πρεπει να πιστευουμε το 1% απο αυτα που λενε. Ο δρομος ειναι ασφαλτοστρωμενος, ασφαλης με τις μπαριερες του με τα ολα του. Απλα ο Αχελωος λιγο πριν εκβαλει στην λιμνη των Κρεμαστων, δημιουργει κατι εκπληκτικους μαιανδρους και πανω σε αυτες τις πτυχωσεις και τις κογχες των μικρων χαραδρων περναει ο δρομος και βρισκονται και τα χωρια.( Το Περδικακι συγκεκριμενα και τα Βρουβιανα πιο κατω). Πανεμορφο τοπιο αλλα οχι κατι τοσο συνταρακτικο για τον δρομο. Κριμα, γιατι ημουν στον ορεινο Βαλτο πριν λιγες μερες και περνωντας απο το Περδικακι δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα γραφτουν τετοια πραγματα, ωστε να φωτογραφησω το δρομο.
agr-engineer wrote:
Εσένα pindos10 θα σ'αρέσει 1000%. Εκτός κι αν τον έχεις περάσει ήδη, αλλά δεν το νομίζω

Οντως δεν τον εχω περασει, πλην του Θερμου-Δρυμωνα.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 3:31 pm    Post subject: Reply with quote

Στη Μεσσηνία έχουν προχωρήσει οι μελέτες για 3 σημαντικά οδικά έργα του νομού (του οποίου το πρωτεύον εσωτερικό οδικό δίκτυο είναι στην ίδια σχεδόν κατάσταση όπως ήταν το 1970 - δηλαδή 40 χρόνια πριν):

1. Δρόμος Καλαμάτας-Ριζόμυλος (2+2) και Ριζόμυλος Πύλος (μεγάλης σημασίας λόγω ΠΟΤΑ)
2. Ριζόμυλος-Κορώνη
3. Καλαμάτα-Σωτηριάνικα (πρώτο τμήμα του δρόμου της Μάνης 5-6 χλμ) το οποίο παρακάμπτει τους οικισμούς κάτω Βέργας και Παραλίας Βέργας και περιλαμβάνει σήραγγα 1070μ στον Ταύγετο.
Λόγω του μεγάλου κόστους των έργων αυτών έχει προταθεί από τον τοπικό τύπο και από παράγοντες του νομού (ο νομάρχης συμφωνεί) οι δρόμοι αυτοί να ανατεθούν στο Μορέα και την Ολυμπία Οδό με χρονική επέκταση της εκμετάλλευσης τμημάτων της Νότιας Ιονίας και του Τρίπολη-Καλαμάτα.

Δείτε σχετικό δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Κυριακής 18/10/09:
Quote:
Τόσο ο αυτοκινητόδρομος Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη όσο και ο νέος δρόμος προς Μάνη είναι εξαιρετικά δαπανηρά έργα, οπότε ή θα κατασκευαστούν με τροποποίηση των συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών οδικών αξόνων ή δεν θα κατασκευαστούν... στον αιώνα τον άπαντα. Το να γίνουν με δημόσια δαπάνη είναι ανέφικτο, καθώς καμία κυβέρνηση δεν πρόκειται να χρηματοδοτήσει τόσο υψηλού κόστους έργο αφού υπάρχουν άλλες προτεραιότητες. Οσο για την κατασκευή τους με αυτοχρηματοδότηση, αυτή χαρακτηρίζεται ουτοπική: Καμία εταιρεία δεν θα συμμετάσχει σε διαγωνισμό από τη στιγμή που δεν έχει να αποκομίσει οικονομικό όφελος, αφού η κίνηση στους συγκεκριμένους δρόμους είναι σχετικά μικρή. Σε αυτά τα συμπεράσματα καταλήγουν -σχολιάζοντας την γνωστή πρόταση της “Ε”- στελέχη του τεχνικού κόσμου, μελετώντας τα οικονομικά στοιχεία για τους δύο αυτοκινητόδρομους, προς Μάνη και προς Πύλο.......
....Αν ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία συναινέσουν, είναι εφικτή η τροποποίηση των συμβάσεων ώστε να μπορέσουν ο “Μορέας” και η “Ολυμπία Οδός” να αναλάβουν τα εν λόγω έργα. Αν όμως η επέκταση των συμβάσεων μετατραπεί σε αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης,
τότε η τροποποίησή τους θα είναι αδύνατη - και τελικώς θα γίνουν μόνο “μπαλώματα” στους υφιστάμενους δρόμους.

http://www.eleftherianews.gr
περισσότερ στο φύλλο 18/10/2009, σελ. 1 και 40.


Last edited by vas8 on Mon Oct 19, 2009 3:41 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

Pindos φαντάζομαι αναφέρεσαι στο δρόμο Πατιόπουλο - Περδικάκι μέσω Εμπεσού?? Πράγματι ο δρόμος αυτός είναι μια χαρά για επαρχιακός δρόμος.
Ο συντάκτης μάλλον αναφέρεται στο δρόμο Πατιόπουλο - Περδικάκι από το βουνό. Πάνω από το Πατίοπουλο ξεκινάει χωματόδρομος που σκαρφαλώνει με διαδοχικές φουρκέτες και πολύ στενός το βουνό με το χάος από κάτω. Ο χωματόδρομος αυτός αφού πιάνει το διάσελο αρχίζει να κατεβαίνει πιο ομαλά τον αυχένα των ορεινών όγκων από την πίσω μεριά και καταλήγει στην ρεματιά στο Περδικάκι. Κοντά στα μισά αυτού του δρόμου φεύγει ο δρόμος που καταλήγει σε ένα πανέμορφο μέρος μέσα στα έλατα που υπάρχει μία μικρή εκκλησία (Αγ. Μαρίνα κατά 80% ή Αγ.Παρασκευή κατά 20%) και γίνεται μεγάλο πανηγύρι στην γιορτή της.
Πράγματι αναρωτιέμαι που τον ανακάλυψαν αυτό το δρόμο. Πέρα από αυτό το busy ακούστηκε αστείο. Οι μόνοι που χρησιμοποιούν αυτό το δρόμο είναι οι κτηνοτρόφοι!! Να περνάνε και 10 αυτοκίνητα όλη μέρα πολλά είναι. Η μόνη μέρα που υπάρχει κάποια κίνηση είναι όταν γίνεται το πανηγύρι στην Εκκλησία.

Τμήμα του posτ μεταφέρθηκε στο πολιτικό κλουβί στο topic των "φυσικών καταστροφών" . Losada
Back to top
View user's profile Send private message
jollyroger
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Aug 2008
Posts: 84
Location: Athens-Lakonia

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 6:09 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατί οι Άγγλοι δεν βάζανε την Ν.Ε.Ο Κορίνθου-Πατρών στους πιο επικίνδινους δρόμους να τελειώνουμε? Πιο πολλοι έχουν σκοτωθεί εκεί απο οτι στο Ιρακ!
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

ημουν στον ορεινο Βαλτο πριν λιγες μερες και περνωντας απο το Περδικακι δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα γραφτουν τετοια πραγματα, ωστε να φωτογραφησω το δρομο.

pindos, τί δουλειά κάνεις και γυρνάς κάθε μήνα τη μισή Ελλάδα?? Τοπογράφος σε εταιρείες με GPS και χαρτογραφείς τις περιοχές?

agr-engineer wrote:
Εσένα pindos10 θα σ'αρέσει 1000%. Εκτός κι αν τον έχεις περάσει ήδη, αλλά δεν το νομίζω

Οντως δεν τον εχω περασει, πλην του Θερμου-Δρυμωνα.[/quote]
Ήμουν σίγουρος. Laughing
Θα πήγες από τα εύκολα, Άνω Δρυμώνα και μετά Προυσσό ε?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 10:34 pm    Post subject: Reply with quote

ariskop wrote:
Pindos φαντάζομαι αναφέρεσαι στο δρόμο Πατιόπουλο - Περδικάκι μέσω Εμπεσού?? Πράγματι ο δρόμος αυτός είναι μια χαρά για επαρχιακός δρόμος.
Ο συντάκτης μάλλον αναφέρεται στο δρόμο Πατιόπουλο - Περδικάκι από το βουνό.

Ελα βρε Αρη, υπερβολες. Ναι, αναφερεται στο χωματοδρομο. Καποιος βρεθηκε εκει, πιθανον και στο πανηγυρι που γινεται. Υπαρχουν ανακριβειες, οπως το busy που ανεφερες καθως ποιος θα χρησιμοποιησει αυτον τον δρομο πλην των κτηνοτροφων και της περιοδου της γιορτης? Ποιος θα βγει απο κει απο το Περδικακι, τα Βρουβιανα ακομα και απο την Δυτ. Ευρυτανια για να παει Πατιοπουλο, Φλωριαδα και Αρτα? Επισης ο συντακτης αναφερει οτι ο δρομος βρισκεται στην Agrafa region(περιοχη των Αγραφων). Απο κει να καταλαβεις για τι μιλαμε. Καποιος προφανως ενθουσιαστηκε και εχοντας προσβαση στο μεσο, υπερεβαλε. Απο ενα σημειο και περα ειναι καθαρα υποκειμενικο το ζητημα. Και ο agr-engineer θα μπορουσε να πει οτι ο δρομος Ρωσκα-Προδρομος-Θερμο ειναι ενας απο τους πιο επικινδυνους του κοσμου. Και εκει εχει γκρεμους και ειναι και χωματοδρομος. Και εγω εχω ποσταρει τετοιο δρομο και μπορω να σου αραδιασω αλλους δεκα. Ομως σε ολους αυτους, θα περασει αυτοκινητο στο επομενο εξαμηνο. Θεωρω οτι ενας ακραια επικινδυνος δρομος, αν λαβουμε σαν κριτηριο μονο την γεωγραφικη του θεση, εχει αμεση σχεση ,για να χαρακτηριστει ετσι, και με τον κυκλοφοριακο του φόρτο.
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Όλοι αυτοί οι δρόμοι είναι δασικοί δρόμοι που είχαν ανοιχτεί πριν20-30- 40-50 χρόνια από τα κατά τόπους δασαρχεία και οι οποίοι στη συνέχεια ( κάποιοι από αυτούς στα διάφορα βουνά της Ελλάδας ) αναβαθμίστηκαν, αφού έπεσαν κάποια χρήματα από κοινοτικά κονδύλια. Ε, παρα πολλοί έμειναν ως είχαν ή έστω λίγο βελτιώθηκαν.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

Νέα από το in.gr

Quote:
Ανεξάρητη αρχή για τα δημόσια έργα μελετά το υπουργείο Υποδομών
Πρόταση για τη δημιουργία ανεξάρτητης αρχής -στα πρότυπα του ΑΣΕΠ- που θα προκηρύσσει τις μελέτες των δημοσίων έργων, θα διενεργεί τους διαγωνισμούς και θα παρακολουθεί την κατασκευή τους, εξετάζει η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών. Στόχος είναι η διαφάνεια, η καλύτερη ποιότητα, η καλύτερη τιμή και ο καλύτερος χρόνος κατασκευής.

........Η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών τονίζει ότι προτίθεται να συνεχίσει έργα που είχαν προχωρήσει οι διαδικασίες δημοπράτησης, όπως οι αυτοκινητόδρομοι Αττικής και το αεροδρόμιο Καστελίου στο Ηράκλειο Κρήτης. Έχει αποφασίσει, δε, να δοθεί μικρή παράταση στις διαβουλεύσεις, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι επισημάνσεις των φορέων και να πραγματοποιηθούν όσες αλλαγές χρειαστούν στις μελέτες.

Επίσης, προτίθεται να αλλάξει τον τρόπο ανάθεσης των μελετών και των έργων, ο οποίος πάντως θα στηρίζεται στο μειοδοτικό σύστημα, καθώς και σε άλλα κριτήρια.......

Δηλαδη οι δρόμοι της Αττικής θα γίνουν όπως τους πρότεινε ο Σουφλιάς!!!! για μια Αθήνα 8 εκ. κατοίκων! ε ρε τι κάνει το διακοματικό 70-30 (και ο νοών νοείτω).
Μπιρμπίλη εσύ τι λες για τη σφαγή των Μεσογείων;

περισσότερα στο σύνδεσμο:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1065931&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Oct 20, 2009 8:23 pm    Post subject: Reply with quote

Και όμως τουλάχιστον για τους αυτοκινητόδρομους Αττικής άλλα δημοσιεύματα δείχνουν ότι δεν προχωρούν με τα σχέδια Σουφλιά χωρίς όμως αναγκαστικά να ακυρώνεται ο διαγωνισμός.

Περισσότερα εδώ
http://www.capital.gr/News.asp?id=829261

Αντιγράφω ένα κομμάτι
Quote:
Όπως τονίζεται από το νεοσύστατο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η σύμβαση προκήρυξης των αυτοκινητοδρόμων της Αττικής εμπεριέχει ορισμένα θολά σημεία τα οποία σχετίζονται τόσο με το κόστος του έργου όσο και με το σφιχτό χρονοδιάγραμμα των 3,5 μηνών εντός του οποίου οι υποψήφιοι θα πρέπει να καταθέσουν τις προσφορές τους.

Επιπλέον, αναφέρεται, ο υφιστάμενος σχεδιασμός τους, σύμφωνα με την κυβέρνηση, υποβαθμίζει το περιβάλλον, εμποδίζει τη δημιουργία πάρκου υψηλού πρασίνου στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού και δεν προστατεύει τον Υμηττό. Παράλληλα, η περιοχή αναμένεται να επιβαρυνθεί εξαιτίας της συγκέντρωσης πληθώρας νέων οικονομικών δραστηριοτήτων, ενώ ούτε ο κυκλοφοριακός φόρτος της ευρύτερης περιοχής έχει ληφθεί υπόψη ούτε ευνοείται η χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς.
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Oct 21, 2009 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο:

Quote:
Ερώτηση Κ. Πουπάκη στην Κομισιόν για τα διόδια στην Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών
Ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με τις προδιαγραφές ασφάλειας του εθνικού οδικού δικτύου Πατρών-Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Ευζώνων (ΠΑΘΕ) και κυρίως του τμήματος Κορίνθου-Πατρών υπέβαλε ο ευρωβουλευτής της ΝΔ Κωνσταντίνος Πουπάκης.

Όπως αναφέρει στην ερώτησή του ο κ. Πουπάκης, το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο «υπάγεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο χωρίς να πληροί τους όρους ασφαλείας και ποιότητας όπως αυτοί ορίζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, έχοντας σαν αποτέλεσμα, οι διερχόμενοι οδηγοί να πληρώνουν ολοένα και αυξανόμενα διόδια, χωρίς αντίκρισμα, για έργα σε οδικά δίκτυα που δεν έχουν καν εκτελεστεί ή τουλάχιστον συντηρηθεί».

Ερωτά, λοιπόν, την Επιτροπή εάν είναι νόμιμη η υποχρέωση καταβολής διοδίων σε διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο που δεν πληροί αυτές τις προδιαγραφές και εάν είναι νόμιμη η αύξηση ύψους αντιτίμου διοδίων όταν αυτό δεν συνδέεται με κόστος κατασκευής, λειτουργίας και ανάπτυξης του αντίστοιχου δικτύου έργων υποδομής. ...

NAFTEMPORIKI.GR Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2009 15:50
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1731588

και που ήσουνα κ. Πουπάκη πριν λιγο καιρό όταν ο Σουφλιάς υπέγραφε τις συμβάσεις με αυτούς τους άθλοιους όρους;
Καραγκιόζηδες πολιτικοί....
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Wed Oct 21, 2009 4:47 pm    Post subject: Reply with quote

Laughing αστειος ο τυπος. Μου κανει επισης εντυπωση αυτο:
Quote:
εάν είναι νόμιμη η αύξηση ύψους αντιτίμου διοδίων όταν αυτό δεν συνδέεται με κόστος κατασκευής, λειτουργίας και ανάπτυξης του αντίστοιχου δικτύου έργων υποδομής

Το εκανε λιγο λυσσα ε; Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Wed Oct 21, 2009 11:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ειδού τα πειστήρια. Κάθε χρόνο πόσα τέτοια λαμβάνουν χώρα άραγε?? Πάρα πολλά. Κι εμείς συνεχίζουμε να μετράμε. Δρόμους κύριοι, δρόμους, έργα. Αφήστε τα πολιτικά παιχνίδια, τα έχουμε βαρεθεί.

Φωτογραφίες απότο ατύχημα στα Παλιάμπελα. Δυστυχώς.

http://xiromeronews.blogspot.com/

http://mylefkada.fatcow.com/index.php/eidhseis/2009-07-15-13-24-59/423-2009-10-19-12-02-14

Πόσο άλλο, πόσο?? Για ποια ψυχραιμία πρέπει να μιλάμε συνεχώς?? Έχει περάσει κανένας υπουργός με αυτοκίνητο τόσα χρόνια. Με τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα μεταφέρονται στις κατά τόπους περιοχές για τις ομιλίες και τα συνέδριά τους.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 9:23 am    Post subject: Reply with quote

Καλα τώρα, οι τραγικες φωτογραφιες απο το δυστηχημα οπου οι ανθρωποι εχασαν τη ζωη τους δεν δικαιολογουν τις βλακειες που γραφονται στο blog οτι ο δρομος ειναι στενος και χωρις ολησθηρο οδοστρωμα και κλπ και φτιαχτε το δρομο εδω και τωρα και λοιπες κραυγες. Και εγω το Σαββατο που μας περασε εφυγα απο την Αθηνα στις 0936 το πρωι, ανεβηκα στην Ηγουμενιτσα απο Καζα - Μπραλο - Δομοκο - Καλαμπακα-Οξυνεια-Γρεβενα και μπηκα στην Εγνατια οδο και γυρισα στην Αθηνα στις 2300 της ιδιας ημερα μεσω Κοζανης Σερβιων Ελλασσονας Λαρισας και απο εκει στον ΠΑΘΕ μεχρι και το Μοσχατο. Στην επιστροφη Απο τη Λαρισα μεχρι το Κηφησο που επιασε κινηση, στον κατασκευασμενο αυτοκινητοδρομο ειχα για ωρα 200 Km/h στο κοντερ. Ποιος θα εφταιγε αν μου εφευγε το αυτοκινητο?
Θα σας γραψω ενα κατεβατο για το τμημα Γρεβενα Ηγουμενιτσα της Εγνατιας οδου σύντομα. Προσοχη στο τμημα απο την γεφυρα του Αραχθου μεχρι την εισοδο της σηραγγας του Δρισκου αμα βρεχει, εχουν κανει χοντρομαλακια και ολο το νερο απο τις πλαγιες ρεει καθετα στο οδοδτρωμα σχηματιζοντας ποταμι....
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 419, 420, 421  Next
Page 125 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr