stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Thu Jun 11, 2009 7:04 pm    Post subject: Reply with quote

Κοιτα να δεις. Οπως ξερεις ισχυει το γνωστο ρητο "Μεταξύ κατεργαρέων..."
Τώρα όταν γίνεται μια συμφωνία και κάποιος την καταστρατηγει εις βαρος των υπολοιπων συστηματικά, αυτό καποια στιγμή κουράζει τους υπολοιπους και ο μάγκας παει στη γωνια και δεν τον ξαναπαιζει μπαλα κανεις.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Thu Jun 11, 2009 11:55 pm    Post subject: Reply with quote

ENGINEER

Επειδή το παρόν topic είναι για οδικά έργα και όχι για χρηματοοικονομική διοίκηση και για να μην ανοίξει μέτωπο αντιπαράθεσης , θα κάνω ότι δε καταλαβαίνω το σχόλιο σου περί γνώσης και αερολογίας. Απλά θα σε παραπέμψω σε παλαιότερο postarisma όταν δήλωσα ως "χαρτάς" ,όπως αποκαλέστηκα, τις γνώσεις μου και θα σου πω " ελα παππούλη μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου".

Οταν κάθε τεχνική εταιρεία για κάθε πιστοποιημένη εργασία που έχει κάνει ένα με δύο μήνες πριν, η τμηματική πληρωμή της γίνεται μετά από άλλους 4-5 μήνες και το περιθώριο κέρδους λόγω ανταγωνισμού και τιμών τιμολογίων που έχει εγκρίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι πάτος, πώς θα αντέξει η κάθε τεχνική εταιρεία; Απλά μαθηματικά για πρωτοετείς φοιτητές οικονομικών. Να σου θυμίσω επίσης ότι για έγκριση πληρωμών για Ολυμπιακό έργο είχε γίνει σκάνδαλο το 2004 επειδή ο επικεφαλής της υπηρεσίας είχε ζητήσει μίζα.
Αυτά επειδή μάλλον

διέλαθαν της προσοχής σου, υποθέτω, τα δημοσιεύματα στο τύπο για οφειλές του κράτους δισεκατομυρίων προς τεχνικές εταιρείες όλων των τάξεων όπου αρκετές έκλεισαν ή είναι στα πρόθυρα.
Το γεγονός ότι δεκάδες έργα υπολειτουργούν ή τα σταμάτησαν πάμπολες τεχνικές εταιρείες αυτή την περίοδο είναι θέμα χρηματοοικονομικής διοίκησης? Προφανώς όχι. Υπάρχουν έργα που έχουν ολοκληρωυθεί, οριστικά, παραληφθεί και το κράτος ακόμα χρωστάει μήνες μετά. Ασε που θέλεις υπογραφές και υπογραφές για να πάρεισ πίσω τις εγγυήσεις.
Ξέχασα να σου πώ ότι είμαι συνιδιοκτήτης τεχνικής εταιρείας 5 ης τάξης.
Μήπως λοιπόν τώρα πρέπει να σου πω εγώ αυτό που πρότεινες εσύ για μένα ?

Η ΜΗΧΑΝΙΚΗ δεν πήρε μέρος στους οδικούς άξονες γιατί το 2000 που ξεκίνησαν οι διαγωνισμοί ήταν το ΠΑΣΟΚ εξουσία, αυτή χρηματοδότης της ΝΔ.Γνωστή και η κόντρα με Λαλιώτη για μετρό Θεσ/κης και άγραφη εντολή από ψηλά ότι η κ/ξ που θα είχε μέλος την ΜΗΧΑΝΙΚΗ δεν θα έπαιρνε απλά το έργο. Επιπρόσθετα ο Εμφιετζόγλου είναι πολύ δύσκολος χαρακτήρας και επέλεξε να αναπτυχθεί ΡΩΣΙΑ μεριά.

Αggele,

Eσύ ξέρεις δίχως αμφιβολία καλύτερα σαν κάτοικος Πατρών την πρόοδο των έργων του τόπου σου. Εγώ αυτό που ξέρω και σε παρακαλώ να με διορθώσεις είναι ότι τα έργα έχουν βγεί εκτός χρονοδιαγράμματος αρκετά και ότι ήταν σχεδόν παρατημένα από τη Μηχανική. Ο λόγος που γνωρίζω εγώ από συζητήσεις με στελέχη της ΜΗΧΑΝΙΚΉΣ στην ΑΘΗΝΑ είναι μεγάλη καθυστέρηση πληρωμών. Θα μου επιτρέψεις όμως να επιμείνω ότι τα έργα Πύρου Παπαπύρου, Διακονιάρη κλπ δεν είναι έργα άμεσης προτεραιότητας για το ΥΠΕΧΩΔΕ χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι σημαντικά για το τόπο σου. Ότι θα γίνει ένα γιουρούσι σκούπα λόγω εκλογών είναι σίγουρο αλλά πρώτα θα στάξει χρήμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 12:01 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Η ΜΗΧΑΝΙΚΗ δεν πήρε μέρος στους οδικούς άξονες γιατί το 2000 που ξεκίνησαν οι διαγωνισμοί ήταν το ΠΑΣΟΚ εξουσία, αυτή χρηματοδότης της ΝΔ.


Η ολυμπια οδος ,εγω ξερω οτι το 2000 δεν υπηρχε καν σαν σχεδιο...απο το μηδεν ξεκινησε το 2004 όλη η υποθεση...αλλα και για ιονια οδο,κεντρικη κλπ δεν ειχαν γινει οι διαγωνισμοι πριν το 2004..απο ότι ξερω..
Back to top
View user's profile Send private message
lkilint
Junior Member
Junior Member


Joined: 23 Sep 2008
Posts: 79
Location: Kalamata-Sparti

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 12:30 am    Post subject: Reply with quote

O καρκίνος στα μικρομεσαία δημόσια έργα είναι ένας....Γενικό Λογιστήριο του Κράτους με τις κατά τόπους Υπηρεσίες του τα εντελλόμενα...
Ένα απλό παράδειγμα λογαριασμός πιστοποιημένος κομπλέ από διεύθυνση τεχνικών υπηρεσιών καθόλα νόμιμος ...με πίστωση...5 μήνες για να δοθεί οκ για να εξοφληθεί...
Δεύτερο παράδειγμα η κόντρα για τα εκτός έδρας των μηχανικών δημοσίων υπαλλήλων...δες και www.emdydas.gr
Κόβονται οδοιπορικά (τα 70αρια) για όσους ξέρουν για ψύλλου πήδημα..αποτέλεσμα...κανείς δεν παραλαμβάνει εργασίες από εργολάβους...άλλο μαρτύριο για τους εργολάβους αλλά και την αγορά...
Τρίτο παράδειγμα συνέπεια των ανωτέρω...
Στην περιοχή μου σκάσανε 4 κανόνια...μέσα η αγορά τουλάχιστον 10 εκ ευρώ...
Αποτέλεσμα 45% εκπτώσεις για ψύλλου πήδημα...αν έχεις το θεό σου σε έργα συντήρησης οδοποίας...κοινώς ταπητίδια..
Και οι μελέτες να ξέρετε έχουν ανεβεί ποιοτικά σε σχέση με παλαιότερα κατά τουλάχιστον 200% έτσι για να μην λέτε λόγια του αέρα οι μη γνωρίζοντες...και ΠΕΤΕΠ υπάρχουν και ΟΜΟΕ και προδιαγραφές Εγνατίας κτλ κτλ και ακολουθούνται ευλαβικά...από τους συντάσσοντες...
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 12:51 am    Post subject: Reply with quote

η Α φαση των διαγωνισμων στα εργα παραχωρησης ειχε γινει το 2003 και επιλεχθηκαν 4 κοινοπραξιες ανα διαγωνισμο..ειχαν προκυρηχθει το 2001 Wink οποτε μηχανικη γιοκ.. Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 2:13 am    Post subject: Reply with quote

Οι διαγωνισμοί ξεκίνησαν επί υπουργείας Λαλιώτη αν θυμάμαι σωστά και πριν τους διαγωνισμούς μεσολάβησε μεγάλο διάστημα για το στήσιμο και τις ζυμώσεις των κ/ξ. Η Ολυμπία οδός δεν ήταν καθόλου νέα ιδέα ΑΓΓΕΛΕ το 2004.

Ιklint.

Μη βάζεις το χέρι στη φωτιά για τις μελέτες. Μπορεί να είναι ανεβασμένες απέχουν από τα να είναι κλειδωμένες και έχουν ακόμα παραθυράκια. Υπάρχουν και οι επιβλέψεις. Κάπως έτσι καλύπτονται εν μέρει, οι εκπτώσεις και τα μαύρα και κλείνει ο τελικός λογαριασμός του έργου με ποσοστό έκπτωσης αρκετά μικρότερο σαν σύνολο από το αρχικό προσφερόμενο. Εξάλλου παίζουν και τα πρόσθετα με απευθείας ανάθεση που μέρος τους είναι τμήμα της αρχικής εργολαβίας. Λίγο από εδώ λίγο από εκεί παλεύται. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει χρήμα στο κράτος, συν η γραφειοκρατεία, τινάζεται στον αέρα κάθε οργάνωση cash flow με αποτέλεσμα εφιάλτες.

Με 50 % έκπτωση στο Αμβρακία-Ακτιο για εργολαβίες των 40-50 εκ, κάτι δε πάει καλά. Είδωμεν.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 4:13 am    Post subject: Reply with quote

Επειδή αυτό θα ενδιέφερε και εμένα να το μάθω. Το μοντέλο των "Δρόμων Ανάπτυξης" με τις παραχωρήσεις έτοιμων τμημάτων για την κατασκευή νέων δεν ήταν σκέψη του επιτελείου του Σουφλία όπως διαφημίζεται τόσα χρόνια αλλά πάτησε πάνω σε σχεδιασμούς και διαγωνισμούς προηγούμενων κυβέρνησεων??

Αναφέρεστε σε όλο το πακέτο με τους νέους οδικούς άξονες ή υπήρχε παλιότερη απόφαση για κάποιους άξονες που ο Σουφλιάς το επέκτεινε και στους υπόλοιπους???
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 10:09 am    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδια θα μας τρελανετε? Πάντα έτσι δούλευε το Δημόσιο. Δεν είναι καινούργιο ζήτημα να καταθέτεις τιμολόγια και να πληρώνεσαι μετά απο 6 μήνες ή και παραπάνω. Απλώς λόγω της οικονομικής στενότητας πλέον οι "προβληματικές" τεχνικές εταιρείες (3 μηχανικοί, 1 JCB, και ένα σαράβαλο MERCEDES 4446 του 1990 που αγοράσαμε κοψοχρονια απο την Γερμανια και καμποσοι πακιστανοι οι μισοι χωρις χαρτια ) είναι οι πρώτοι που θα πληρωσουν την κριση. Και αυτο δεν ειναι καθολου κακο. Πιστεψτε με.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 10:59 am    Post subject: Reply with quote

Arrow ariskop τα εργα παραχωρησης ειχαν προκυρηχθει οπως ειναι το 2001..καμια αλλαγη δεν εχει γινει στον σχεδιασμο ή το μηκος των παραχωρουμενων οδικων αξονων Surprised οι μονες διαφορες ειναι ο σχεδιασμος των οδικων εργων αττικης που ακυρωθηκε η προκηρυξη ενδιαφεροντος του 2001 και αλλαξε ο σχεδιασμος(σηραγγα σακετα και κλαδοι προς αγ.μαρινα και κορωπι/εισοδος ραφηνας αντι του αρχικης μελετης ελληνικο-κορωπι(απευθειας κλαδος) και επεκταση σταυρου-ραφηνας...οι αλλαγες εγιναν κυριως λογω βιωσιμοτητας των εργων παραχωρησης αν και κατα την γνωμη μου ο παλαιοτερος σχεδιασμος ηταν καλυτερος αφου δεν τεμαχιζε περιοχες του υμμητου και των μεσογειων/σαρωνιδας...βεβαια μπορει να υπηρχαν αλλου ειδους προβληματα..αν μπορει καποιος συνφορουμιτης ας μας βοηθησει.. Very Happy αναμενουμε την δημοπρατηση τους..
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

Το Δημόσιο δεν πληρώνει σε έξι μήνες. Ξεπερνά τους 12 και πάει για 15. Σε λίγο θα πληρώνει με ομόλογα. Για τους γνωρίζοντες οικονομικά, καμία εταιρεία δεν αντέχει με τέτοιο χρόνο αποπληρωμής. χωρίς καταφυγή σε δανεισμό και φυσικά καμία χρηστή χρηματοοικονομική διοίκηση μπορεί να γίνει. Οσα και ιδία κεφάλαια να έχεις κινείσαι στη κόψη του ξυραφιού. Αυτά τα απλά για να μη πάθουμε θερμοπληξία με κουφά.

Οσοι ξέρουν και δεν αερολογούν και είναι προμηθευτές του δημοσίου ή εργολάβοι θα καταλάβουν τι σημαίνει να ανακοινώνει το κράτος ότι ταμειακά διάθεσιμα είχε μόλις 2.2 δισ ευρώ τον Ιανουάριο. Στοιχειώδη γνώση μαθηματικών δείχνει ότι το κράτος δεν έχει λεφτά να πληρώσει μισθούς, συντάξεις και τοκοχρεολύσια παρά μόνο με νέο δανεισμό πόσο μάλλον οφειλές σε εργολάβους ή νέες επενδύσεις. Για αυτό και το χρέος πέταηε στα 280 δισ πάνω από το ΑΕΠ της χώρας.
Η ΜΗΧΑΝΙΚΗ η ΑΤΤΙΚΑΤ και η ΑΕΓΕΚ μόνο πακιστανούς και JCB δεν έχουν. Θυμίζω ότι η ΜΗΧΑΝΙΚΉ το 1990 ήταν η μόνη εταιρεία που ήταν σε θέση να πάρει μόνη της την κατασκευή των Σπάτων, η ΑΕΓΕΚ είναι η μήτρα της σηραγγοποίας στην Ελλάδα , μία από τις 7 στο κόσμο για κατασκευή ειδικών απαιτήσεων φραγμάτων και η ΑΤΤΙΚΑΤ στη κατηγορία της είχε από τους καλύτερους μηχανολογικούς εξοπλισμούς. Οι καιροί αλλάζουν όμως μαζί και οι εταιρείες.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Και επειδή ακριβώς η ΜΗΧΑΝΙΚΗ μπορούσε να κατασκευασει όλο το "Ελευθεριος Βενιζέλος" το 1990 (επί Μητσοτάκη φαντάζομαι ότι εννοείς) κατέληξε κάποια χρονια αργοτερα να κατασκευασει ένα διαδρομο προσγειωσης και να ταπεινωσει το Ζαγανι. Οχι και ασχημα δεν συμφωνεις?
Αληθεια τι παει να πει αλλάζουν οι καιροι αλλάζουν και οι εταιρεις? Πως ετσι ως δια μαγειας ? η κορυφαια ΑΤΤΙΚΑΤ με το οντως κορυφαιο εξοπλισμο και η κορυφαια ΑΕΓΕΚ με την τεραστια reference list την πατησανε από το κακο το μάτι? ή από το κακό το κράτος? Προφανως δεν εξεταζουμε τις επιλογες της κάθε διοικησης αφου ο φιλος μας ο PEFKI μολις του εδωσε συγχωροχαρτι (Βλεπε Πανουσης, κλπ)
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Μέσα στον Ιούλιο η σήραγγα Σ2 στην Τύρια και μέσα στον Σεπτέμβρη η γέφυρα Τ9-Τ11. Very Happy Very Happy Very Happy
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=11&pid=4784

Εγώ σε λίγες ώρες φεύγω για Αλεξ/πόλη και αν και βράδυ θέλω να ευχαριστηθώ τη διαδρομή από άκρη σ' άκρη. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ήθελα να το αναφέρω καιρό και το ξεχνούσα.
Το θυμάστε το σπιτάκι στριμωγμένο σε ένα βράχο στην είσοδο της Κακιάς Σκάλας (από Κόρινθο -> Αθήνα) ανάμεσα στον αυτοκινητόδρομο και τη νέα σιδηροδρομική γραμμή που εμπόδισε την ολοκήρωση του Α/Κ κινέττας.

Είναι πλέον παρελθόν. Πριν από ένα μήνα το είδα γκρεμισμένο και κάποια μηχανήματα να γκρεμίζουν και το βράχο και να φτιάχνουν την ράμπα εισόδου στον αυτοκινητ'οδρομο
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 10:38 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχωροχάρτι δίνει ο Αγ. Πέτρος όχι εγώ. ΕΝGINEER. Η Μηχανική έγραψα είχε την κατασκευαστική δυνατότητα από από το 1990 να κατασκευάσει τέτοιας εμβέλειας έργα όταν ο ΑΚΤΩΡΑΣ και η ΤΕΡΝΑ ήτανε πινέζες μπροστά της. Δε καταλαβαίνω που κολλάει ο Μητσοτάκης . Μάλλον εκεί που κόλησε και η χρηματοικονιμική διόικηση και το κράτος καλοπηρωτής.

Ο Εμφιετζόγλου, ο Τριανταφύλλου (ΑΕΓΕΚ) ο Πανούσης είναι κορυφαίοι μηχανικοί και μυαλά, χρήζουν μεγάλου σεβασμού και εκτίμησης από τη μηχανική κοινότητα και θα έπρεπε το ΕΜΠ να τους καλεί να διδάκουν σε μηχανικούς του ΕΜΠ για να ξεστραβώνονται πολλοί από αυτούς !!! Είναι λυπηρό και νοσηρό φαινόμενο της κοινωνίας υπό καθεστώς ανωνυμίας να ισοπεδώνονται και χλευάζονται εταιρείες και ονόματα από .... τη στιγμή που το ίδιο το κράτος φέρει μεγάλη ευθύνη.

Να θυμίσω σε κάπιους παλαιούς την ΕΔΟΚ-ΕΤΕΡ και την ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ και την κατάληξη τους

Ο σωτήρας, θεός κλπ, ΑΚΤΩΡΑΣ έπαιρνε τα έργα με ρυθμό πολυβόλου από το 1993-2004 μονοπωλιακά σχεδόν λόγω κονέ, (Λαλιώτης, Βάσω) κατοχής ΜEGA και ΕΘΝΟΥΣ. Μόνο το γλεντοκόπι στην ΑΤΤΙΚΉ ΟΔΟ με τις απ ευθείας αναθέσεις των παράπλευρων έργων φτάνει . Κοινώς φτιάχτηκε και κατάπιε την Ελλ.Τεχνοδομική, την ΤΕΒ, την Παντεχνική-Σαραντόπουλο και άλλες μικρότερες μη ευρέως γνωστές. Μπράβο του τώρα που είναι καβάλα στο άλογο αλλά να ξέρουμε που είναι το σημείο αφετηρίας του καθενός.

Ενα νέο έργο που αντιλήφθηκα ότι έχει πρόσφατα παραδοθεί στη κυκλοφορία είναι ο δρόμος από το λιμάνι Πειραιά (Κρητικά) στην Ιχθυόσκαλα μέσω τούνελ κάτω από τα λιπάσματα και γέφυρας στην ΑΓΕΤ. Εργο πολύ σημαντικό για τη λειτουργία του λιμανιού και της εξόδου στο Σχιστό. Ειναι μοναδικό να κάνεις αυτή τη διαδρομή μέσα σε 5 λεπτά αντί των 30 που χρειαζόσουν. Ητανε να παραδοθεί ως ολυμπιακό το 2004 αλλά και το 2009 καλά είναι από το ολότελα. Αντε να δούμε και τον κόμβο Σκαραμαγκά για σύνδεση με Σχιστού με Αττική Οδό.
Back to top
View user's profile Send private message
chr.04
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004
Posts: 1566
Location: Thessaloniki

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Διογένης Δασκάλου έχει μια εκπομπή με τίτλο 'Μίζα σε λέω ρε'.

Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Μέσα στον Ιούλιο η σήραγγα Σ2 στην Τύρια και μέσα στον Σεπτέμβρη η γέφυρα Τ9-Τ11. Very Happy Very Happy Very Happy
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=11&pid=4784

Εγώ σε λίγες ώρες φεύγω για Αλεξ/πόλη και αν και βράδυ θέλω να ευχαριστηθώ τη διαδρομή από άκρη σ' άκρη. Very Happy


Σε τρεις μήνες δηλαδή θα τελειώσει η γέφυρα στο Περιστέρι? να το δω και να μην το πιστεψω . Νομίζω πως μάλλον θα χρειαστεί περισσότερο καιρό (πέρασα προχθές και μου φαίνεται δυσκολότατο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 11:22 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ο σωτήρας, θεός κλπ, ΑΚΤΩΡΑΣ έπαιρνε τα έργα με ρυθμό πολυβόλου από το 1993-2004 μονοπωλιακά σχεδόν λόγω κονέ, (Λαλιώτης, Βάσω) κατοχής ΜEGA και ΕΘΝΟΥΣ. Μόνο το γλεντοκόπι στην ΑΤΤΙΚΉ ΟΔΟ με τις απ ευθείας αναθέσεις των παράπλευρων έργων φτάνει . Κοινώς φτιάχτηκε και κατάπιε την Ελλ.Τεχνοδομική, την ΤΕΒ, την Παντεχνική-Σαραντόπουλο και άλλες μικρότερες μη ευρέως γνωστές. Μπράβο του τώρα που είναι καβάλα στο άλογο αλλά να ξέρουμε που είναι το σημείο αφετηρίας του καθενός.


και αυτες οι κυβερνησεις εβαλαν στα αυτοχρηματοδοτουμενα εργα 3-4 στη σειρα τον Ακτωρ,πισω απο τις ξενες εταιριες? Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

ακτωρ παραχωρησεις:πανω απο 85% συμμετοχη στον ΜΩΡΕΑ,και γυρω στο 18-20% στην ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ και τον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΑΙΓΑΙΟΥ..ε δεν ειναι και μικρα ποσοστα για εργα τετοιου μεγεθους...αλλωστε το ποσοστο θα ηταν μεγαλυτερο αν οι δυο κοινοπραξιες ολυμπια οδος και αππιον κλεος δεν ειχαν συνασπιστει ωστε να κατασκευασουν με σχεδον την ιδια συνθεση τα δυο παραπανω εργα(μονη διαφορα ειναι ο leader που στην ολυμπια ειναι η VINCI ενω στην αιγαιου η HOCHTIEF) Surprised
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri Jun 12, 2009 11:41 pm    Post subject: Reply with quote

Πάλι καλά που έχουμε ξένους leaders... Razz
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Sat Jun 13, 2009 3:06 am    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:

Ενα νέο έργο που αντιλήφθηκα ότι έχει πρόσφατα παραδοθεί στη κυκλοφορία είναι ο δρόμος από το λιμάνι Πειραιά (Κρητικά) στην Ιχθυόσκαλα μέσω τούνελ κάτω από τα λιπάσματα και γέφυρας στην ΑΓΕΤ. Εργο πολύ σημαντικό για τη λειτουργία του λιμανιού και της εξόδου στο Σχιστό. Ειναι μοναδικό να κάνεις αυτή τη διαδρομή μέσα σε 5 λεπτά αντί των 30 που χρειαζόσουν. Ητανε να παραδοθεί ως ολυμπιακό το 2004 αλλά και το 2009 καλά είναι από το ολότελα. Αντε να δούμε και τον κόμβο Σκαραμαγκά για σύνδεση με Σχιστού με Αττική Οδό.


Αλήθεια? πότε παραδώθηκε αυτό το κομματι? Πράγματι ήταν κρίμα να βλέπεις τόσα χρόνια το έργο σχεδόν έτοιμο να χορταριάζει....

Τώρα για τον κόμβο στο Σκαραμαγκά της Περιφερειακής Αιγάλεω, της Εθνικής και της Λεωφ. Σχιστού υπάρχει καμία εξέλιξη??? Τα τούνελ και οι εκσκαφές στο βουνό χάσκουν σαν φαντάσματα τόσα χρόνια ενώ η κίνηση στο φανάρι μπροστά στα ΕΛ.ΠΕ. είναι αφόρητη
Back to top
View user's profile Send private message
engineer86
New Member
New Member


Joined: 05 Feb 2009
Posts: 10

PostPosted: Sat Jun 13, 2009 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Η γέφυρα Τ9-Τ11 θέλει τουλάχιστον 8-12 μήνες. Το πρόβλημα είναι η κατολίσθηση στην περιοχή η οποία ακόμα και μετά τα αποστραγγιστικά έργα είναι πάλι πολύ μεγάλη (της τάξεως των 2,5 cm τον χρόνο!)

Για τον λόγο αυτό οι εργασίες έχουν αρχίσει μόνο στα βάθρα, σε ένα-δύο από αυτά πρέπει να έχει αρχίσει και η προβολοδόμηση, αλλά όσον αφορά στα ακρόβαθρα δεν έχει αποφασιστεί ακόμα το πώς θα αντιμετωπίσουν την κατολίσθηση..οπότε έχουμε δρόμο ακόμα..
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Sat Jun 13, 2009 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Διαβάστε εδώ τα τελευταία νέα για την Εγνατία στην Ηπειρο...

http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8657:2009-06-12-14-33-53&catid=14:2009-05-17-13-43-13&Itemid=41
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Sat Jun 13, 2009 7:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ariskop,

To έργο στα Λιπάσματα Δραπετσώνας-ΑΓΕΤ πρέπει να έχει παραδοθεί εδώ και 1 μήνα χοντρικά. Εγώ το πέρασα 15 μέρες πριν. Πραγματικά είναι φοβερό. Αν είχε συνδυαστεί και με μία γέφυρα από την Ιχθυοάσκαλα μέχρι το Σχιστό παρακάμπτοντας τα δύο φανάρια της Δημοκρατίας και το φανάρι του Σκλαβενίτη στη Π.Ράλλη θα μιλούσαμε για πραγματική περιφερειακή Πειραιά.

Ο κόμβος Σκαραμαγκά έχει σταματήσει από το τέλος του 2003 όταν μία ηλικιωμένη δικαιώθηκε από ΣτΕ για μία έκταση που κατέχει πάνω στο βουνό από όπου θα περνούσε ο δρόμος. Από τότε μαύρο σκοτάδι. Είναι πάντως μοναδικό, δύο σήραγγες να χάσκουν χρόνια τώρα και να αναγκάζουν τους οδηγούς που έρχονται από Περιφερειακή Αιγάλεω να κατεβαίνουν ΕΛΠΕ, να πηγαίνουν ως τη Γέφυρα Ασπρόπυργου και πάλι πίσω για να συνεχίσουν Σχιστό προς Πέραμα Πειραιά. Θα αποσυμφόριζε και το ποτάμι από πολλές νταλίκες με κατεύθυνση Βορρά.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sat Jun 13, 2009 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

χαχα την θυμάμαι αυτήν την ιστορία με τη γιαγιά που δεν έδινε το σπίτι με τίποτα... και τώρα τι θα γίνει δηλαδή, θα περιμένουμε να πεθάνει για να τελειώσει ο δρόμος? Razz
Άντε ρε Σουφλιά νιώσε λίγο Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Sun Jun 14, 2009 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Eίναι απορίας άξιον τι θα γίνει ΑUGALE. Στο κομμάττι αυτό γίνονται έργα σιδηροδρομικής σύνδεσης Θριάσιου-Ικόνιου. Από που θα περάσει το τρένο και δε μπορεί να περάσει ο δρόμος ? Τις σήραγγες που χάσκουν τις έκανε η Παντεχνική που από το 2008 είναι Ακτωρ.
Τα πράγματα μπλέκονται γιατί στο ανακοινωθέν πλάνο του ΥΠΕΧΩΔΕ πριν 2 χρόνια όπου μιλούσε για τη νέα γενιά έργων ενώ ανέφερε το Ελευσίνα- Θήβα -Υλίκη ως ενναλακτική μητροπολιτική έξοδο δεν έκανε κουβέντα για την αποπεράτωση της Περιφερειακής Αιγάλεω. Μήπως το θεωρεί δεδομένο ότι το έργο θα ολοκληρωθεί και δεν χρήζει μνείας ή οριστικά εγκαταλελειμένο ? Είναι να σου τη βαράει πάντως γιατί μιλάμε για απόσταση που υπολείπεται μικρότερη του 1 χλμ. Το φοβερό όπως είπα και πριν είναι ότι μεγάλο μέρος container και πλατφόρμες με αυτοκίνητα δυσκίνητα δηλαδή οχήμτα από το Ικόνιο θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν αυτό το δρόμο αποφεύγοντας το μονόδρομο του Κηφισσού.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 419, 420, 421  Next
Page 92 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr