stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

Αναφορικά με την ευκολία διάνοιξης νέων δρόμων, γνωρίζει κάποιος αν είναι ορθές οι πληροφορίες που υπάρχουν από διάφορες πηγές, ότι δηλαδή σε χώρες όπως το Βέλγιο είναι δυνατόν να ανοίξει κάποιος δρόμο ακόμη και με ένα φτυάρι(αμμώδους συμπεριφοράς έδαφος) ;

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι αφού γίνει η διάνοιξη και η περάτωση των χωματουργικών εργασιών, απλά εγκαθίστανται επί του εδάφους προ κατασκευασμένοι κυβόλιθοι σκυροδέματος, όπου "αλφαδιάζονται" και η διαδικασία ολοκληρώνεται με μία απλή λεπτή στρώση ασφάλτου επί των προηγουμένων.

Αυτό δηλαδή ίσως δικαιολογεί, εν μέρει, το πόσο ευκολότερη είναι η διάνοιξη δρόμων σε κάποιες ανεπτυσόμενες-γμένες χώρες.

Δεν αναφέρομαι στο γεγονός ότι ακόμη και η ποιότητα υλικών ασφαλτόστρωσης, υποστηρίζεται ότι είναι ανώτερη των υλικών που χρησιμοποιούνται στη πατρίδα μας.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Tα αίματα αρχίζουν να ανάβουν. Προβλέπω καθυστερήσεις στο τμήμα της Παλιοβούνας. Τούνελ ή μπαλκόνι?
Κατά τη γνώμη μου η σήραγγα είναι η καταλληλότερη λύση.
Το άρθρο εξηγεί πολύ σωστά τους λόγους που πρέπει να γίνει η σήραγγα.
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7643&Itemid=41
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

μπραβο τους! Very Happy Very Happy Very Happy Cool Cool
αξιζει οτι φασαρια και πιεσεις κανουν οι κατοικοι ......!
καλα ειναι τοσο δυσκολο να γινει η υπολοιπη ιονια και μεινει η κλοκοβα με τη σηραγγα τελευταια?γιατι βιαζονται?τα τουνελ ειναι ρουτινα πλεον..τα διπλα μπαλκονια οχι... Cool
Back to top
View user's profile Send private message
ChristosP
New Member
New Member


Joined: 02 Apr 2009
Posts: 12
Location: Vasteras/Sweden

PostPosted: Sat Apr 04, 2009 10:09 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σας από Σουηδία! Laughing

Σας παρακολουθώ από πολύ καιρό αλλα μόλις πριν λίγο έγινα μέλος. Η καταγωγή μου είναι από την Αμφιλοχία και κάθε χρόνο πάμε εκεί για διακοπές και για όσους έχουν την κακή εμπειρία να περάσουν από εκεί ξέρουν...

Όσον αφορά την Παληοβούνα, είναι τόσο δύσκολα το τούνελ να γίνει? Οι Αυστριακοί και οι Ελβετοί τρυπήσανε τις Άλπεις πριν αρκετές δεκαετίες και οι Νορβηγοί κάνανε τα fiord ευθείες, όπως τώρα από Oslo σε Bergen στην δυτική Νορβηγία όπου ζούσα πριν μερικά χρονια.

Άκουσα ότι και στην Αμφιλοχία σκέφτονται να μην κάνουν τούνελ. Ξέρει κάπoioς κάτι? Ποτε θα αρχίσουν τα έργα εκεί?
Back to top
View user's profile Send private message
engineer86
New Member
New Member


Joined: 05 Feb 2009
Posts: 10

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Για την παλαιοβούνα..

Δέχομαι την συζήτηση για το κατά πόσον χρειάζεται και ένας δεύτερος δρόμος για τα αργά οχήματα και την εξυπηρέτηση των γύρω χωριών (αν και μιλάμε για το πολύ 6-7 χιλιόμετρα πάνω στο βουνό χωρίς κάποιους οικισμούς εκεί κοντά). Πολύ περισσότερο δέχομαι το επιχείρημα της όχλησης των αυτοκινητιστών κατά τη διάρκεια της κατασκευής (εάν γίνει το "μπαλκόνι")..

Αλλά επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με την άποψη ότι το τούνελ είναι προτιμητέο και από άποψη αισθητικής! Πρέπει ίσως να μιλήσουμε κάποτε και για την αισθητική των γεφυρών στην ελλάδα. Σίγουρα οι περισσότερες που κατασκευάστηκαν πρόσφατα δεν είναι από αρχιτεκτονικής άποψης κάτι το ιδιαίτερο και πολλές από αυτές είναι μάλλον άσχημες (ακόμα και κάποιες της Εγνατίας κατά την ταπεινή μου γνώμη). Πάντως είμαι σίγουρος ότι εάν γίνει μία αρχιτεκτονική μελέτη για το τμήμα αυτό του μπαλκονιού, και δοθούν κάποια χρήματα παραπάνω, το αποτέλεσμα μπορεί να γίνει εντυπωσιακό, σε συνδυασμό και με την γέφυρα Ρίου-αντιρίου (εγώ από το σπίτι μου στην Πάτρα εχω θέα στην παλαιοβούνα αλλά όχι και στην γέφυρα οπότε ίσως δεν είμαι αρκετά αμερόληπτος ! )

Απλώς να σας θυμίσω τα αρνητικά σχόλια για τα τούνελ στις Άλπεις όπου πραγματικά ο ταξιδιώτης δεν έχει θέα του υπέροχου τοπίου. Ενώ αντίθετα κάποια τμήματα της Ελβετίας διασχίζουν ορεινούς όγκους σε "μπαλκόνι" και ουσιαστικά ο δρόμος είναι στον αέρα πάνω από τα δάση και τα χωριά.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:40 am    Post subject: Reply with quote

τα τουνελ ειναι πιο ασφαλη ,ευθεια και δεν φθιρονται στο χρονο συγκριτικα με τις γεφυρες πλαγιας..
η γεφυρα της κακιας σκαλας εγινε σηραγγα...αυτο και μονο τα λεει όλα...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 1:24 am    Post subject: Reply with quote

την τελευταια σελιδα της σημερνής "Ελευθεριας" 5/4/2009 υπάρχει ρεπορταζ με φωτο για τις εργασίες που ξεκινησε ο "Μωρεας" στο νομο Μεσσηνιας στο ύψος της Αλαγής.

http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=40

Οσο αφορά την παλαιοβουνα σαφως η σήραγγα ειναι καλυτερη λύση αλλά δεδομένου ότι δεν υπάρχει μελέτη έτοιμη μιλαμε για κανα χρονο καθυστερηση σε σχεση με την λυση κατασκευης του μπαλκονιου. Μου αρεσε ο τροπος που η επιτροπη των κατοικων εθεσε το θεμα. Αυτο σε αντιδιαστολη με εκεινους που καταπατησανε το βουνο του Υμητου και τωρα τους χαλαει η σήραγγα της ανατολικής περιφερειακης που οπως παει δεν την βλεπω να ξεκιναει ποτε...
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 1:40 am    Post subject: Reply with quote

Arrow ChristosP

Καλώς ήρθες στο, εικοσιτετράωρης βάσης, δικτυακό μας συμπόσιο . Very Happy

Σου εύχομαι καλά posts και σε ενθαρρύνω σθεναρά, να διαβάσεις τον κανονισμό λειτουργίας του φόρουμ, του stadia.gr .

Καλή συνέχεια ...
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 2:58 am    Post subject: Reply with quote

καλα για τα τουνελ στην κακια σκαλα εγιναν μαλλον γιατι προσφερονται για..αναπροσαρμογες στις συμβασεις Twisted Evil
Arrow η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ανακοινωνει πως απο την προσεχη πεμπτη θα λειτουργησουν σε ολους τους σταθμους διοδιων οι λωριδες ΟΛΥΜΠΙΑ PASS Shocked.περιεργα πραγματα γινονται..σε λιγο θα κυκλοφορουμε με 4-5 διαφορετικες συσκευες τηλεδιοδιων Rolling Eyes πιστευω θα ηταν καλυτερα στους αυτοκινητοδρομους ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΜΟΡΕΑΣ,ΑΙΓΑΙΟ να χρησιμοποιουταν μονο το e-pass αφου ειναι κοινοπραξιες ιδιων συμφεροντων...δν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να εχω epass,ΟΛΥΜΠΙΑpass και ΜΟΡΕΑΣpass στο μελλον για να παω πχ στην τριπολη Shocked γιατι αν χρησιμοποιησω μονο το epass δεν θα υπαρχει εκπτωση Confused α,ξεχασα και το teopass που χρησιμοποιουμε στα εναπομειναντα δημοσια διοδια και στην ΝΕΑ ΟΔΟ.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Τα νέα από Αραχθο είναι πολύ καλά!Μεγάλη πρόοδος μέσα στη βδομάδα...
Απομένει η ασφαλτόστρωση από cut n cover μέχρι τ8.Λένε για παράδοση του ενός κλάδου ίσως και μέχρι την παρασκευή!Το σάββατο ανέβηκα μέτσοβο και είδα την τ9-11 έτοιμη για προβολοδόμηση στον ένα κλάδο(είναι πολύ χαμηλή).
Στην επιστροφή γύρισα από τον παλιό γιατί ήταν κλειστό το ρεύμα από κόμβο περιστερίου μέχρι κόμβο αράχθου.Αλλαζαν την άσφαλτο στις ανωμαλίες κοντά στην τ10(χωρις προειδοποίηση στη σελίδα όμως...)
(φωτό ισως σε λίγο...)
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 11:17 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
καλα για τα τουνελ στην κακια σκαλα εγιναν μαλλον γιατι προσφερονται για..αναπροσαρμογες στις συμβασεις



αυτο πες το στους οδηγους που περνανε ανετα και σε χρονο μηδεν..συγκριτικα με την παλια καθηστερηση...
εχω περασει πολλες φορες και ειναι τεραστια η διαφορα...
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 756

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τις σήραγγες στην Κακια Σκάλα. Το έργο δημοπρατήθηκε εξ αρχής με τον κλάδο προς Κόρινθο να διέρχεται στο μεγαλύτερο ποσοστό του μέσα από τις σήραγγες. Τα ρετιρε και τα μπαλκονια και για τους δυο κλαδους ειχαν αποκλειστει απο τη φαση προμελετης. Δεν άλλαξε κάτι στο περιεχόμνο του έργου μετά την δημοπράτηση του. Το ότι το έργο δεν οκλοκληρωθηκε με την πρώτη εργολαβια και απαιτηθηκε νεα αυτό είναι άλλο θέμα οπως επισης και το γεγονος οτι κατασκευαζοταν απο το 1998 μεχρι το 2004 (συνολικό μήκος 7 χλμ).
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

engineer86 wrote:
Για την παλαιοβούνα..

Δέχομαι την συζήτηση για το κατά πόσον χρειάζεται και ένας δεύτερος δρόμος για τα αργά οχήματα και την εξυπηρέτηση των γύρω χωριών (αν και μιλάμε για το πολύ 6-7 χιλιόμετρα πάνω στο βουνό χωρίς κάποιους οικισμούς εκεί κοντά). Πολύ περισσότερο δέχομαι το επιχείρημα της όχλησης των αυτοκινητιστών κατά τη διάρκεια της κατασκευής (εάν γίνει το "μπαλκόνι")..

Αλλά επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με την άποψη ότι το τούνελ είναι προτιμητέο και από άποψη αισθητικής! Πρέπει ίσως να μιλήσουμε κάποτε και για την αισθητική των γεφυρών στην ελλάδα. Σίγουρα οι περισσότερες που κατασκευάστηκαν πρόσφατα δεν είναι από αρχιτεκτονικής άποψης κάτι το ιδιαίτερο και πολλές από αυτές είναι μάλλον άσχημες (ακόμα και κάποιες της Εγνατίας κατά την ταπεινή μου γνώμη). Πάντως είμαι σίγουρος ότι εάν γίνει μία αρχιτεκτονική μελέτη για το τμήμα αυτό του μπαλκονιού, και δοθούν κάποια χρήματα παραπάνω, το αποτέλεσμα μπορεί να γίνει εντυπωσιακό, σε συνδυασμό και με την γέφυρα Ρίου-αντιρίου (εγώ από το σπίτι μου στην Πάτρα εχω θέα στην παλαιοβούνα αλλά όχι και στην γέφυρα οπότε ίσως δεν είμαι αρκετά αμερόληπτος ! )

Απλώς να σας θυμίσω τα αρνητικά σχόλια για τα τούνελ στις Άλπεις όπου πραγματικά ο ταξιδιώτης δεν έχει θέα του υπέροχου τοπίου. Ενώ αντίθετα κάποια τμήματα της Ελβετίας διασχίζουν ορεινούς όγκους σε "μπαλκόνι" και ουσιαστικά ο δρόμος είναι στον αέρα πάνω από τα δάση και τα χωριά.

Εγω όταν θέλω να πάω απο το Α στο Β σημειο δεν με ενιδαφέρει η θέα που θα εχω στο δρόμο. Θελω να πάω γρήγορα και με ασφάλεια.
αλλιως θα ακολουθουσα τους ορεινους και επαρχιακους δρόμους-οπου προσφέονται- και με ταχύτητα κάτω του οριο ~70-80 θα ταξίδευα απολαυμβάνοντας τη θέα.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Quote:
καλα για τα τουνελ στην κακια σκαλα εγιναν μαλλον γιατι προσφερονται για..αναπροσαρμογες στις συμβασεις



αυτο πες το στους οδηγους που περνανε ανετα και σε χρονο μηδεν..συγκριτικα με την παλια καθηστερηση...
εχω περασει πολλες φορες και ειναι τεραστια η διαφορα...



αγγελε ελεος!!κοψε την ειρωνια!αμα δν μπορεις να καταλαβεις βασικα πραγματα δεν σου φταιω εγω..αυτο που λες εσυ δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με το κοστος του εργου που εκτιναχθηκε στα υψη Shocked και εγω στον κλαδο προς αθηνα αναφερομαι
Υ.Γ και μην ανησυχεις..δεν θελησα να θιξω την κυβερνηση σου..αμα εσυ τα βλεπεις ολα μπλε τι να σου πω... Rolling Eyes αθανατη ελλαδα Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 1:36 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer wrote:
Σχετικά με τις σήραγγες στην Κακια Σκάλα. Το έργο δημοπρατήθηκε εξ αρχής με τον κλάδο προς Κόρινθο να διέρχεται στο μεγαλύτερο ποσοστό του μέσα από τις σήραγγες. Τα ρετιρε και τα μπαλκονια και για τους δυο κλαδους ειχαν αποκλειστει απο τη φαση προμελετης. Δεν άλλαξε κάτι στο περιεχόμνο του έργου μετά την δημοπράτηση του. Το ότι το έργο δεν οκλοκληρωθηκε με την πρώτη εργολαβια και απαιτηθηκε νεα αυτό είναι άλλο θέμα οπως επισης και το γεγονος οτι κατασκευαζοταν απο το 1998 μεχρι το 2004 (συνολικό μήκος 7 χλμ).


Λυπάμαι αλλά κάνεις λάθος! Δημοπρατήθηκαν γέφυρες και έγιναν σήραγγες. Προβλέπονταν μόνο δυο μικρές σηραγγούλες στον κλάδο προς Κόρινθο χωρίς ιδιαίτερα Η/Μ, πυρασφάλεια κλπ. Με αφορμή το σεισμό της Πάρνηθας 1999 "ανακαλύφθηκε" ρήγμα στην Κακιά Σκάλα και κατόπιν εισήγησης προτιμήθηκε η λύση με σήραγγες αντί γεφυρών που είναι ευάλωτες από πιθανό μεγάλο σεισμό. ΟΚ αλλά το σκάνδαλο έγκειται στο ότι το έργο έπρεπε να επαναδημοπρτηθεί και να μην αλλάξει το φυσικό αντικείμενο σε τρέχουσα εργολαβία. Μιλάμε για δημόσιο έργο βέβαια, σε ένα έργο ΣΔΙΤ δεν ξέρω τι ευελιξία υπάρχει. Πάντως με τη σήραγγα Κλόκοβας ακούω ότι η κοινοπραξία πιέζει υπογείως να της "επιβληθεί" η σήραγγα από το κράτος ώστε να την πληρωθεί εξ ολοκλήρου αντί να τη ζητήσει η ίδια, οπότε δεν θα έπαιρνε φράγκο παραπάνω
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

O ΤάσοςGR ξαναέδρασε το Σάββατο και πραγματικά υπάρχει μεγάλη αλαγή στον Άραχθο. Οι πληροφορίες λένε πως αυτήν την Παρασκευή θα το περπατάμε.

Ξεκινάμε από γέφυρα Μετσοβίτικου μένει μόνο η διαγράμμιση. Σημειωτέο πως η άσφαλτος είχε ξηλωθεί και ξανα ασφαλτοστρώθηκε πρόσφατα.



Συνέχεια στους πυλώνες της γέφυρας Τ9-Τ11. Ο δεξιός είναι σχεδόν έτοιμος για να αρχίσει η προβολοδόμηση.


Επόμενη από Άραχθο και συγκεκριμένα το τμήμα ανάμεσα από γέφυρα Αράχθου και γέφυρα Τ8. Έχει τελειώσει και το new jersey.



Εδώ πριν το Τ8 το τειχίο αντιστείριξης που αν θυμάστε την προηγούμενη βδομάδα το σκυροδετούσαν.



Πάνω από το cut & cover. Η υπόστρωση έχει τελειώσει (θυμάστε υπήρχε βάθος σχεδόν μισό μέτρο) και ξεκίνησε και το new jersey.


Τέλος η γέφυρα Αράχθου. Προσέξτε στο βάθος έχουν ασφαλτοστρωθεί και οι δύο οι κλάδοι.
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 2:54 pm    Post subject: Reply with quote

corfu says
Quote:
Σημειωτέο πως η άσφαλτος είχε ξηλωθεί και ξανα ασφαλτοστρώθηκε πρόσφατα.


Γιατι εγινε αυτό?
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 569
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Γιατί είχε γίνει ειδικά για τα αρνιά!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 3:23 pm    Post subject: Reply with quote

Τι έχουν φαγωθεί με το μπαλκόνι...
Διπλή σήραγγα είναι προτιμότερη νομίζω.
Φθηνότερα θα τους έρθει, και η διαδικασία είναι τετριμμένη πλέον με τη τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια.

---------------------------------------------------------------

gouperman wrote:
καλα για τα τουνελ στην κακια σκαλα εγιναν μαλλον γιατι προσφερονται για..αναπροσαρμογες στις συμβασεις Twisted Evil
Arrow η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ανακοινωνει πως απο την προσεχη πεμπτη θα λειτουργησουν σε ολους τους σταθμους διοδιων οι λωριδες ΟΛΥΜΠΙΑ PASS Shocked.περιεργα πραγματα γινονται..σε λιγο θα κυκλοφορουμε με 4-5 διαφορετικες συσκευες τηλεδιοδιων Rolling Eyes πιστευω θα ηταν καλυτερα στους αυτοκινητοδρομους ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΜΟΡΕΑΣ,ΑΙΓΑΙΟ να χρησιμοποιουταν μονο το e-pass αφου ειναι κοινοπραξιες ιδιων συμφεροντων...δν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να εχω epass,ΟΛΥΜΠΙΑpass και ΜΟΡΕΑΣpass στο μελλον για να παω πχ στην τριπολη Shocked γιατι αν χρησιμοποιησω μονο το epass δεν θα υπαρχει εκπτωση Confused α,ξεχασα και το teopass που χρησιμοποιουμε στα εναπομειναντα δημοσια διοδια και στην ΝΕΑ ΟΔΟ.

Δεν γνωρίζω για τις υπόλοιπες κοινοπραξίες, αλλά στον Μορέα χρησιμοποιείται το e-pass όπως και στην Αττική Οδό.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
ευάλωτες από πιθανό μεγάλο σεισμό


αυτο δεν το ειχα σκεφτει!η γεφυρα στην πλαγια θα θελει συντηρηση και προσοχη για κατολισθησεις με σεισμους κλπ...
οι σηραγγες (ειδικα οι διδυμες καινουριες)τι μπορουν να παθουν απο το σεισμο?καποιος που ξερει ας μας πει απο τι μπορει να πεσει μια σηραγγα στην Ελλαδα..
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

σταυρο και στη ολυμπια οδο χρησιμοποιειται το epass αλλα απο την πεμπτη θα λειτουργει και το ολυμπιαpass.. Shocked και οπως ξερεις το epass δεν εχει εκπτωτικα πακετα περα απο την αττικη οδο
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 294
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Tα υπόγεια έργα, οι σήραγγες σίγουρα ίσως και τα cut and cover αν είναι πολύ βαθειά - ας μας φωτίσει κάποιος ειδικότερος - δεν παθαίνουν τίποτε από σεισμό γιατί κινούνται μαζί με όλο το έδαφος. Η μόνη περίπτωση καταστροφής είναι να υπάρξει σχετική μετακίνηση τεμαχών ρήγματος που διασχίζει η σήραγγα. Αλλά οποιαδήποτε κατασκευή (κτίριο, φράγμα, γέφυρα) βρεθεί πάνω σε ρήγμα που μετακινείται σε σεισμό την έχει άσχημα. Αντίθετα οι υπέργειες κατασκευές μπορούν να ταλαντωθούν και εξ αιτίας αυτού να πάθουν σοβαρότετες ζημιές ακόμα και μακρυά από ένα ρήγμα - επίκεντρο σεισμού. Ίσως και οι κρεμαστές γέφυρες (π.χ. Ρίο) να αντέχουν και κάποια μετακίνηση από πυλώνα σε πυλώνα αν διασταυρώνουν ρήγμα. Η γέφυρα της Παλιοβούνας δεν θα είναι όμως κρεμαστή.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Apr 06, 2009 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ.GR ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΕΝΤΥΠΟ Η' ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.

Την Τετάρτη 8/4/09 και ώρα 10.30, παραδίδεται στην κυκλοφορία η γέφυρα Αράχθου με τις προσβάσεις της, καθώς και το τμήμα Α/Κ Μετσόβου - Α/Κ Παναγιάς της εγνατίας οδού. Έτσι πλέον θα έχουμε συνεχόμενη κίνηση από την έξοδο της σήραγγας Σ2 έως την Παναγιά.

Για την Σ2 αναμένεται παράδοση μέχρι τις 10 Ιουνίου.
Back to top
View user's profile Send private message
AXILLEAS81
New Member
New Member


Joined: 10 Oct 2008
Posts: 55
Location: TRIKALA

PostPosted: Tue Apr 07, 2009 12:43 am    Post subject: Reply with quote

επιτέλους θα κάνουμε Ανάσταση με τα καινουργια τμήματα.Νομίζω πως απο εδω και πέρα το κυριοτέρο βάρος στις συζητησεις πέφτει στην Ε-65 και στην ΙΟΝΙΟ ΟΔΟΣ. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Tue Apr 07, 2009 9:28 am    Post subject: Reply with quote

καλα ρε corfu έξω από τις πόρτες των γραφείων κοιμάσαι? όποιος παραστει στα εγκαίνια ας ρωτήσει και για τον χρόνο παράδοσης της "αρκούδας"
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 419, 420, 421  Next
Page 72 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr