stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 419, 420, 421  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Mα φυσικά για να αποκλειστεί κάθε σκέψη από ή προς τα Γιάννενα μέσω
Ε-65 γίνεται η συζήτηση. Το τέρμα κάθε άξονα είναι πόλη ή λιμάνι και όχι η μέση του πουθενά. Είναι λάθος της μελέτης από την αρχή το σημείο διαυσταύρωσης με την Εγνατία . Τα προβλήματα περί αρκούδας δεν τα γνωρίζω όπως και το κόστος αλλαγής χάραξης σε χρόνο και κυρίως σε χρήμα. Η Ιονία και η Γεφυρα έγιναν για την Ηπειρο και ζουν μερικώς και από τα Γιάννενα. Ειδικά η Ιονία θα επιδοτείται αδρά για 35 χρόνια γιατί οικονομικά δε βγαίνει το έργο από μόνο του.
Είναι απόλυτα φυσιολογικό λιοπόν να μην ανταγωνίζονται μεταξύ τους οι άξονες Εξάλλου ο Ε-65 θα επιδοτηθεί και αυτός από το κράτος σε περίπτωση που δε πιάσει συγκεκριμένη κυκλοφορία και ζεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό από την κυκλοφορία της Αθήνας. Αρα θα πρέπει να εξυπηρετεί πιο πολλούς προορισμούς καλύτερα. Γι αυτό μέσω αυτού στοχεύουν τη Δυτ.Μακεδονία μετατόπιζοντας, προσπαθώντας έστω στη τούρλα του Σαββάτου, αναλοτικότερα ακόμα και λίγο μετά τα Γρεβενά προς Κοζάνη το τέρμα. Το ζητάνε Λάρισα με Βόλος.
Είναι σίγουρα αναποδιά που οφείλεται στη χρόνια ανεπάρκεια των μελετητών αλλά προσωπικά νομίζω ότι πρέπει να γίνει.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:
Το ζητάνε Λάρισα με Βόλος.

Απο που προκυπτει αυτο; Οντας Βολιωτης δεν εχω αντιληφθει κανενας να ασχολειται με τον Ε65.
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 570
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 4:30 pm    Post subject: Reply with quote

Πως λες οτι είναι λάθος το σημείο σύνδεσης?Ειναι το πιο κοντινό για να συνδεθεί και η Ηπειρος με την Θεσσαλία αλλά και η Θεσσαλία με την δυτική Μακεδονία...
Αλλά μάλλον συζητάμε χωρίς λόγο.Μου φαίνεται μεγάλη βλακεία να αλλάξουν την χάραξη τώρα...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Εκατό % συμφωνώ με TasosGR.

Και για όλα αυτά που ακούστηκαν υπάρχει απάντηση
Ο Βόλος π.χ. αν θέλουμε να συνδεθεί με Ηγουμενίτσα και Ηπειρο προφανώς είναι μια χαρά.
Επίσης όταν μιλάμε για άρση απομόνωσης Ηπείρου εννοούμε προς ολες τις κατευθύνσεις (να αναφέρω απλά ότι μέχρι πρότεινος για να πας από Γιάννενα προς Χαλκίδα ή Λειβαδειά πήγαινες μέσω Αθηνών....)

Επίσης, αν ο Γιαννιώτης πάει Γιάννενα μέσω E-65, πάλι διόδια στην ίδια κοινοπραξία θα πληρώσει, μην το ξεχνάμε.

Η αλλαγή χάραξης δεν ξέρω από που ανακινείται, μάλλον απο κομματάρχες της περιοχης, οι οποίοι απλά θα καθυστερήσουν το έργο. Ας μην κοιτάμε τη γη γύρα από το χωριό μας επιτέλους. Γιατί όλοι έχουν σε αυτή τη χώρα διαφορετικό χωριό....
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

Και γιατί να πάει κανείς Αθήνα-Γιάννενα μέσω Ε65 και όχι ιονίας έτσι όπως έχουν μέχρι στιγμής οι χαράξεις? Από Ε65 είναι 40 χλμ μεγαλύτερη η απόσταση και αν τους πέσει λίγο πιο ακριβή η γέφυρα απ'ότι η διαφορά σε διόδια, είναι 40 χλμ. Δηλ η διαφορά πρέπει να ναι άνω των 100 χλμ για να είναι σίγουροι ότι ο άλλος δεν θα πάει μέσω Τρικάλων? Χώρια ότι ο δρόμος μέχρι Πάτρα θα ναι πολύ καλύτερος απ'ότι μέχρι Λαμία.

Pefki ο Ε65 δεν χρειάζεται να καταλήξει Γρεβενά για να θεωρηθεί ότι δεν καταλήγει στο πουθενά. Σκέψου ότι καταλήγει στα Γιάννενα ή και στα Γρεβενά μέσω της εγνατίας.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 758

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 8:37 pm    Post subject: Reply with quote

Κάτοικος ΒΑ Αττικής (πχ Εκάλη, Αγ Στεφανο) - Γιάννενα μέσω Ε-65
Κάτοικος ΝΔ Αττικής (Πειραιάς, Φάληρο κλπ) - Γιάννενα μέσω Ρίου
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 9:01 pm    Post subject: Reply with quote

vas8 wrote:
Συζητείται να μπουν διόδια σε όλο τον άξονα του Κηφισού.


Προβλέπω ομηρικές μάχες κατά των διοδίων και τελικά υποχώρηση της (εκάστοτε) κυβέρνησης. Αυτά για τον Κηφισό από Μεταμόρφωση και κάτω, γιατί από Μεταμόρφωση και πάνω υπάρχει ζήτημα με τη σύμβαση παραχώρησης ...

Ο Κηφισός στην παρούσα μορφή πάντως, μόνο αυτοκινητόδρομος δεν είναι. Δε ξέρω όμως αν έχουν νόημα τα διόδια, όταν δεν υπάρχει σοβαρός τρόπος εναλλακτικής μετακίνησης. Πρέπει πρώτα να δώσουν βάρος στην ολοκλήρωση του προαστιακού (Πειραιάς-Αθήνα-ΣΚΑ), να υλοποιήσουν τάχιστα την επέκταση της γραμμής 3 προς Πειραιά (μέσω Χαιδαρίου) και τέλος να σχεδιάσουν και να προτείνουν κάτι για να καλύψουν την "μεγάλη τρύπα χωρίς ΜΜΜ-ΣΤ" πέριξ της Πέτρου Ράλλη (Village Park, Γ' Νεκροταφείο, ΤΕΙ Πειραιά).

Μέχρι να δω αυτές τις 3 κινήσεις (παρέα με σαφή χρονοδιαγράμματα) καθώς και εγγυμένο σχέδιο για το που θα διατεθούν τα έσοδα από τα διόδια, εγώ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου...
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 9:02 pm    Post subject: Reply with quote

Η Θεσσαλία δεν έχει καμία δουλειά να ενώνεται με την Ηπειρο μέσω Ε-65. Που ακριβώς θα ενώνεται τώρα για να κταλάβουμε, στο τέρμα του γεωγραφικού διαμερίσματος της Ηπείρου ? Η ένωση γίνεται στην Αρτα. μέσω Τρικάλλων. Γιατί γίνανε οι σήραγγες στα Τρίκαλα και οι νέες αναβαθμίσεις της ΕΟ ? Για πλάκα ? Η μήπως για να εξηπυρετείται η ασήμαντη κίνηση Τρικάλων-Αρτας? Γίναμε για να πάρει μία υποτυπώδη μορφή ο Ηγουμενίτσα- Βόλος και να αποκτήσει μία οριζόντια σύνδεση η χώρα. Οσο για τη σύνδεση Θεσσαλίας-Δυτ.Μμακεδονίας υπάρχει σε μελέτη ο Λάρισα-Κοζάνη -Φλώρινα-Νίκη.Αυτός θα είναι ο νέος άξονας προς Β.Δυτικά.

Ποιος είπε ότι δρόμοι κόστους 1.5 δισ ευρώ έκαστος γίνονται για να εξυπηρετούν μία διαδρομή σε μία δεδομένη στιγμή. Μήπως νομίζετε ότι 1.5 δισ δίνεται για να πάει κάποιος στα Τρίκαλα ή την Καρδίτσα ? Αφού ο οικονομικός πνεύμονας του άξονα είναι η Αθήνα πρέπει ο άξονας να εξυπηρετεί πιο πολλούς προορισμούς. Ρίξτε μία προσεκτική ματιά στο χάρτη και στα οικονομικά δεδομένα του έργου και τα ξαναλέμε.

Ο Ε-65 έχει τη μικρότερη σημασία και προτεραιότητα σε σχέση με τα άλλα έργα ως άξονας και είναι ο πιο αντιοικονομικός. Αφου είναι εντελώς καινούργια χάραξη είναι καλό να γίνονται διεργασίες τώρα που δεν έχουν έχουν ξεκινήσει τα έργα. Δε βλάπτει καθυστέρηση ακόμα και ενός έτους αν είναι να γίνει πιο σωστά και να γλιτώσουμε χρήματα ως φορολογούμενοι. Μετά δε θα γίνεται. Λεφτά δεν υπάρχουν και τα πακέτα τελείωσαν.

Για το Βολιώτη έχω να πω απλά ότι ο Βόλος πολέμησε λυσσαλέα τον Ε-65 προωθώντας το τεχνικό έκτρωμα της υποθαλάσσιας σήραγγας. Τώρα προωθούν μαζί με τη Λάρισα ιδιαίτερα, το στρίψιμο του Ε-65 ανατολικότερα γιατί έτσι θα συνδεθούν πιο καλά με Δ.ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ. Κάνε μία βόλτα απο το ΤΕΕ και θα μάθεις περισσότερα . Δε λέω ότι καίγεται, γιατί ο Βόλος θέλει κυρίως τη σύνδεση με Καρδίτσα και ενδόμυχα τη διπλή ζεύξη.

Δεν είναι αυτοί όμως που θα παίξουν τον κρίσιμο ρόλο. Το ΡΙΟ, η ΙΟΝΙΑ και το κράτος που θέλει να μειώσει το ρίσκο της επιδότησης του Ε-65 βάζοντας μέσα σε αυτόν περισσότερα αυτοκίνητα είναι που θα καθορίσουν τη μοίρα του.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 9:58 pm    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:
Κάνε μία βόλτα απο το ΤΕΕ και θα μάθεις περισσότερα.

Ειμαι μελος του ΤΕΕ και δε βλεπω καμια λυσσα για τον Ε65. Τη διπλη ζευξη ακομη την προωθει το τοπικο ΤΕΕ, αυτο ειναι αληθεια και μαλιστα το κανει ανοιχτα, οχι ενδομυχα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 10:19 pm    Post subject: Reply with quote

PEFKI wrote:
σχετικά με τη μετατόπιση του Ε-65 -
Οι Δ.Θεσσαλία πρέπει να περιμένει τον άξονα Λάρισα-Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη για σύνδεση με Δ.Μακεδονία και σύνδεση με Ηπειρο την πλήρη αναβάθμιση (για μένα κανονικός οριζόντιος αυτοκινητόδρομος ) Τρίκαλα- Άρτα-Πρέβεζα. Το πρώτο έχει εξαγελθεί και μελετάται από την Εγνατία ΑΕ. Το δέύτερο υπάρχει σαν ιδέα από το 1991 ως δρόμος Ηγουμενίτσα-Βόλος αλλά μόνο αποσπασματικά έργα γίνονται μέχρι τώρα.


Για σου φιλε PEFKI.
Το 1991 η κυβέρνηση Νέα Δημοκρατία με τον Πρωθυπουργό K Μητσοτάκη έκδωσε αυτόν τον Χάρτη http://www.greek-motorway.net/html/proj_21.html (Η χρονια που αναφέρεις) 100.000 φορες μέσο καθημερινών εφημερίδων, δεν μπορώ να διακρίνω κάποιον άξονα Τρίκαλα- Aρτα! βλέπω μια χάραξη όπως σχεδιάστηκε και σήμερα σαν Α3.
Κάποτε μπορεί, η μάλλον σίγουρα θα κατασκευαστή η A4, αλλα που δεν ξέρει κανεις. Μπορεί να γίνει από Λαμία για Αγρίνιο η από Βόλο μέσο Καρδίτσας για Άρτα.
Αλήθεια είναι ότι αν αναφέρουμε ένωση Θεσσαλίας με Ήπειρο τότε πιστεύω τα οικονομικά σημαντικότερα σημεία είναι Βόλος-Λάρισα με Ιωάννινα και λιμάνι Ηγουμενίτσας. Και αυτή η διαδρομή είναι μέσο την υπάρχουσα A2 και την εν μέρη υπό κατασκευή Εθνική Οδός 4, οποτε η Α3 θα οφέλη από Τρίκαλα έως Κόμβο A2 σημαντικά.

Ποια είναι τα μεγάλα "πλεονικταματα" τις σημερινής χάραξης από Τρίκαλα έως A2, πιστεύω ότι δεν χρειάζονται μεγάλα έργα όπως τούνελ και γέφυρες διότι ακόλουθη σχετικά πεδινό έδαφος έως τον κόμβο στα πριόνια (περίπου 10km βόρεια τις παναγιας), οφέλη επίσης τα γρεβενά και την καστορια μέσο A2 και ακολουθώντας την Α3 για ταξίδια προς Πρωτεύουσα.

PEFKI wrote:
Η Θεσσαλία δεν έχει καμία δουλειά να ενώνεται με την Ηπειρο μέσω Ε-65. Που ακριβώς θα ενώνεται τώρα για να κταλάβουμε, στο τέρμα του γεωγραφικού διαμερίσματος της Ηπείρου ? Η ένωση γίνεται στην Αρτα. μέσω Τρικάλλων. Γιατί γίνανε οι σήραγγες στα Τρίκαλα και οι νέες αναβαθμίσεις της ΕΟ ?.

πιστεύω φιλε ΠΕΥΚΗ ότι γίνανε επειδή η πιθανότητα να γίνει εκεί κάποιος μεγαλύτερος δρόμος είναι πολύ μικρές για αυτό και θα βελτιώθηκε σαν υπεραστικός δρόμος που δυστυχώς δεν τον γνωρίζω.


και πάλη συγγνώμη για την ορθογραφία (αλλα δικαιολογούμε με τόσες γλώσσες, ξέρω να γράφω γερμανικά αγγλικά και ποντιακά)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 11:46 pm    Post subject: Reply with quote

Aγαπητοί φίλοι. Θα μου επιτρέψετε να σας πω με όλο το σεβασμό ότι αρκετοί κάνετε λάθος. Θα σα πω πως έζησα τα πράγματα 11 χρόνια πριν μέσα από τη θέση γιατί υπάρχει πολύ παρασκήνιο.

1) Η Ιονία Οδός δεν ήταν στο πρόγραμμα να κατασκευαστεί όπως θα γίνει τώρα. Θα γίνονταν μόνο κάποιες παρακάμψεις ΑΡΤΑΣ, ΑΓΡΙΝΙΟΥ και βελτιώσεις στην υφιστάμενη ΕΟ γιατί ο δρόμος είναι αντιοικονομικός, η Ηπειρος και η Δυτική Ελλάδα δεν ήταν σε προτεραιότητα. Ο Ε-65 μάγευε σε αντίθεση με τώρα. Σημειώνω ότι το ενδιαφέρον των μεγάλων κατασκευαστών για την ανάληψη μετά την οριστικοποίηση της Ιονίας ήταν μικρό.

2) Προτεραιότητα είχε στο τότε ΥΠΕΧΩΔΕ ο Ε-65. Επελέγη η σύνδεση με το Μέτσοβο γιατί απλά προγραμματίζονταν η σύνδεση των Ιωαννίνων μέσω αυτού αφού η ΙΟΝΊΑ δεν έπαιζε, κόβονταν η υποθαλάσσια σήραγγα που δε τη θέλανε οι Λαμιώτες, έτρεχε η Εγνατία, υπήρχε η θρυλλική σήραγγα του Μετσόβου από το 1985, και το πιο δικτυωμένο θεσσαλικό πλην Βόλου και λαμιώτικο λόμπι. Γλίτωναν και κάποια δις από τη μη μετατροπή της ΙΟΝΊΑΣ σε αυτοκινητόδρομο. Ο Ε-65 ήταν ένας δρόμος που έλυνε πολλά θέματα ταυτόχρονα.

3) Η VINCI όμως επαναστάτησε άγρια γιατί θίγονταν και θίγεται από τον Ε-65. Εχοντας πάρα πολύ μεγάλες άκρες, πλάτες και εκτόπισμα μαζί με τη συγκυρία άλλων άσχετων προμηθειών από τη χώρα είπε μερικά "γαλλικά" φορτικότατα στο ΥΠΕΧΩΔΕ και ενέταξε την ΙΟΝΙΑ στη λίστα των αξόνων. Κάτοικοι, βουλευτές Ηπείρου, Αιτ/νίας και λοιποί I am sorry είχαν μακάριο ύπνο όταν ρίχνονταν οι ζαριές των έργων. Για τη VINCI ήταν θανάσιμος κίνδυνος και γι αυτό έριξε και το μεγαλύτερο βάρος της όταν κατέθετε προσφορά.Ηταν για αυτή έργο υψίστης σημασίας για την παρουσία συην Ελλάδα και συνέχεια του ΡΙΟ. Δεν το πήρε όπως σφόδρα επιθυμούσε και ακόμα παραμιλάει παρά το σσκληρό δικαστικό αγώνα και τις ενστάσεις. Δε συναιτερίστηκε με τον ΑΚΤΩΡΑ που δε μπορούσε τότε γιατί είχε 3 ήδη συμμετοχές, ΜΩΡΈΑ, υποθαλάσσια, και ΤΕΜΠΗ πράγμα που ο διαγωνισμός απαγόρευε συν τα προβλήματα με το βασικό μέτοχο και της στοίχησε. Πέσανε μάλιστα και κεφάλια για αυτή την αποτυχία. Η λαμπάδα όμως πρέπει να ανάψει.

4) Η ΙΟΝΙΑ επιδοτείται αδρότατα με τα χρυσοφόρα διόδια ΑΦΙΔΝΕΣ, ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ, ΤΡΑΓΑΝΕΣ και προσεχώς Αγ. ΣΤΈΦΑΝΟ, ΒΑΡΥΜΠΟΠΗ. Το ιδιο και ο Ε-65 αλλά από ετήσια καταβολή από τον προυπολογισμό σε περίπτωση μικρότερου κυκλοφοριακού φόρτου πράγμα σχεδόν βέβαιο.

5) ΒΕEΤΗOVEN-ΕΝGINEER πολύ σύντομα γαι να μη κουράσω με νούμερα, τύπους και μοντέλα, για να είναι μη ανταγωνιστικός ένας άξονας με έναν άλλο πρέπει να έχουνε χιλιομετρική διαφορά min 60 km-70 Km Oτιδήποτεε κάτω από αυτό παραπέμπει σε κανιβαλισμό. Για αυτό και ένας άλλος άξονας ο ΛΑ.Κ.Α δε θα γίνει, τουλάχιστον άμεσα γιατί και αυτός θίγει ΟΛΥΜΠΙΑ, ΡΙΟ, ΚΑΙ ΙΟΝΙΑ. Νότια ή Βόρεια Αθήνα ο δρόμος για Γιάννενα έιναι από Πάτρα μεριά. Δεν υπάρχουν πολυτέλειες 1.5 δισ ευρώ με απόκλιση 40 Κm. H Δ.Μακεδονία πρέπει να έχει από νότο άξονα που θα πηγαίνει σωστά σε αυτή. Αλλο βέβαια τι είναι σωστό και τι θα γίνει.

6) Tώρα λοιπόν που η ΙΟΝΊΑ είναι σίγουρη, τα δεδομένα αλλάζουν γι αυτό και πιέσεις προς το ανατολικότερον. Επιπρόσθετα λόγω των καθυστερήσεων από την κρίση θα αργήσει αρκετά η έναρξη ειδικά στην ΙΟΝΙΑ (SORRY PREVEZANE) και στον Ε-65. Αλλο Λωζάνη (VINCI HOCΗTIEF AKTΩΡ ) άλλο Κοζάνη (FERROVIAL DRAGADOS TΕΡΝΑ) . Αλλο να βγαίνει μόνο του το έργο οικονομικά και άλλο να επιδοτείται. Μη ξεχνάτε ότι οι Ισπανοί για να πάρουν θέση στην Ελλάδα τα τσάκισαν αυτά τα έργα στη τιμή. Θα έχουν δυστυχώς πολλά σίριαλ αυτοί οι δύο άξονες. Περιμένουν να κάνουν κάβα από τα διόδια πρώτα. Μπορεί όμως να βγει κάτι καλό.

7) ΡREVEZANE η καταγωγή μου είναι από Αρκαδία και Ανδρο. Δε παίζει λοιπόν χωριό στα Γρεβενά. Κάθε έργο στέκεται μόνο του και αποτελεί ξεχωριστό ταμείο. Ανα πάσα στιγμή μπορεί να πουληθεί σε άλλον. Δεν είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Ασε που μπαίνει πλέον και η ΟΛΥΜΠΙΑ στο θέμα με την ανταγωνιστικότητα. Πως θα σου φαίνονταν στη δουλειά σου να σε ανταγωνίζεται ένας ο οποίος παίρνει επιδοτήσεις ενώ εσύ καμία.

Cool DRAMINOS Oταν δημοσιεύτηκε ο χάρτης δεν είχαν γίνει απόλυτα κατανοητά τα αποτελέσματα του πολέμου στην Γιουγκοσλαβία ούτε το θέμα με τα Σκόπια (εμπάργκο).

9) ΤASOS GR . Τα Γιάνεννα ξέρεις δεν είναι ο ομφαλός της γης για να έχουν 3 άξονες να εξυπηρετούνται. Ούτε 4 εκ άτομα και ο προυπολογισμός του κράτους να επιδοτούν τους Γιαννιώτες. Ωραία πόλη, καλοί άνθρωποι αλλά μέχρι ένα όριο. Εγνατία και Ιονιί είναι υπεραρκετά. Ο Ε-65 πρέπει να στοχεύσει το δυνατόν καλύτερα τη Δ.Μακεδονία στο τέρμα του για να διευκολύνει την περιοχή και τις μετακινήσεις από Αθήνα-Λαμία-Βοιωτία κτλπ. Αμα θέλεις να πας Θεσσαλία θα πας Αρτα-Τρίκαλα και απο εκει διάλεξε κατεύθυνση. Για Αθήνα ΙΟΝΙΑ ΡΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑ για να αποσβαίνονται και οι επενδύσεις. Ο άξονας Πρέβεζα- Αρτα και Πρέβεζα- Ηγουμενίτσα έχουν μεγαλύτερη σημασία για τη χώρα και για την Ηπειρο.

10) TOO TALL. Επαναλαμβάνω ότι ο Βόλος δεν έχει έγκαυση αλλά το συζητάει. Μια και είσαι στο ΤΕΕ γιατί δε ρωτάς τους αντιπρόσωπους και τους βουλευτές τι ζητάνε και τι διαρρέουν όταν κατεβαίνουν κάτω στην Αθήνα. Για την υποθαλάσσια πάρε σειρά στο 2050-2070 μαζί με αυτούς που ονειρεύονται υποθαλάσσια στη Ποσειδώνος, νέα υπόγεια Αττική Οδό, υπόγεια Λ.Κηφησίας, 7 νέες υπόγειες γραμμές μετρό αφού βέβαια μας βρεις και το 1.2 δισ min που απαιτείται.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

Η πίνδος μια φορά τρυπήθηκε για να περάσει αυτοκινητόδρομος και για τα επόμενα 50 χρόνια δεν υπάρχει περίπτωση να ξανατρυπηθεί οπότε ξεχάστε αυτοκινητόδρομους Άρτα -Τρίκαλα κτλ. Στην εθνική οδό Άρτας Τρικάλων έχουν πέσει αρκετά λεφτά κυρίως σε τούνελ αλλά ακόμα εχει πολλά περιθώρια βελτίωσης για να γίνει μια ωραία εθνική οδός (μην τρελαθούμε κιόλας δεν δικαιολογεί η κίνηση του άξονα αυτοκινητόδρομο, έλεος..).

Τώρα για τον Ε65 ο λόγος που κατασκευάζεται είναι κυρίως για σύνδεση της Αθήνας(νότια Ελλάδα) με Τρίκαλα Καρδίτσα και Δυτική Μακεδονία, οπότε καλώς κατασκευάζεται με αυτή τη χάραξη. Τώρα αν θα βρει την Εγνατία προς την Ήπειρο ή προς την Δυτική Μακεδονία δεν έχει και τρελή σημασία( το κύριο τμήμα των χρηστών πάλι θα εξυπηρετείται). Προσωπικά είχα διαβάσει ότι η κοινοπραξία προσπαθεί να αποφύγει όσο γίνεται την περιοχή της αρκούδας για να μην ανέβει υπερβολικά το κόστος όπως έγινε με την εγνατία στην περιοχή και για να μην έχει κολλήματα το έργο λόγω περιβαλλοντικών όρων. Η άποψη αυτή μου φαίνεται ρεαλιστική.

Τέλος για την νότια σύνδεση της ηπειρωτικής ελλάδας από Ανατολή σε Δύση αν γίνει κάποτε σίγουρα θα έχει χάραξη Αντίρριο - Ιτέα (παραλλιακά) - Άμφισσα - Λαμία καθώς έχει χαμηλότερο κόστος και εξυπηρετεί και την Πάτρα από μία χάραξη Λαμία- Καρπενήσι- Αγρίνιο που το κόστος θα είναι άλλη μία εγνατία!!!
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 1:37 am    Post subject: Reply with quote

Ο Ε-65 κόστους 1.5 δισ σε καμία περίπτωση και το λέω κατηγορηματικά δε φτιάχτηκε για τη Καρδίτσα και τα Τρίκαλα μόνο. Οποος κάνει τέτοιες υπεραπλουστεύσεις κάνει λάθος. Τα εξήγησα πολύ αναλυτικά- κουραστικά για τους αναγνώστες. Να διαβάζουμε τουλάχιστον πρώτα και μετά να απαντάμε για να βγαίνει και κάποιο αποτέλεσμα από τη συζήτηση ασχέτως αν διαφωνούμε κάθετα μεταξύ μας.

Ο Αρτα-Τρίκαλα είναι μέρος του οριζόντιου άξονα Πρέβεζα-Αρτα-Τρικαλλα-α) Λάρισα β)Καρδίτσα και όχι ένα μεμονωμένο κομμάτι. Κανείς δε μίλησε για αυτοκινητόδρομο αν και τέτοιοι άξονες πρέπει να μελετώνται σε βάθος 20 χρόνων αφού ένα έργο από τη σύλληψη μέχρι το πέρας της κατασκευής και την ωρίμανση του θέλει 10 χρόνια.

Από που βγαίνει το κόστος του ΛΑ.Κ.Α εφάμιλλο της Εγνατίας. 115 Κm νέας χάραξης με 200 Κm του Πάτρα-Αμφισσα- Λαμία από πότε έχουν το ίδιο κόστος. Ποιος είπε ότι δεν εξυπηρετείται η Πάτρα από τον ΛΑ.Κ.Α ? Μήπως διαφεύγει σε σε μερικούς ανταγωνιστές ο Αστακός ? Είπαμε δεν είναι προτεραιότητα αλλά όχι να τον βγάζουμε και άχρηστο.

Τρείς απορίες για τις οποίες ζητώ βοήθεια και ενημερώση

1) Αν ο Ε-65 βγεί ανατολικά των Γρεβενών επηρεάζει την αρκούδα ?
2) Αν ο Ε-65 βγεί ανατολικά των Γρεβενών βοηθάει καλύτερα τη σύνδεση με τη Δ.Μακεδονία από Νότο.
3) Εκτός των Ιωαννίνων ποιος άλλος θίγεται με την αλλαγή σύνδεσης Ε-65 και Εγνατίας.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 2:19 am    Post subject: Reply with quote

Pefki δεν ξέρω αν έχεις μια σχετική εικόνα της κατάστασης της οδού Άρτας-Τρικάλων αλλά δεν αποτελεί καμία σύνδεση Άρτας-Τρικάλων πόσο μάλλον Ηπείρου-Θεσσαλίας και ούτε πρόκειται για το επόμενο μακρυνό μέλλον. Πρόκειται για μια οδό που όμοιά της θα μπορούσε να ταν η...Αγρινίο-Καρπενήσι-Λαμία. Με την επόμενη γενιά έργων προβλέπεται ότι θες. Πρώτον ΑΥΤΟΚ/ΜΟΣ Λάρισσα-Κοζάνη-Νίκη. Μ'αυτό το δεδομένο θα ταν παρανοικό να παραλλαχτεί ο Ε65 παράλληλα με το δρόμο αυτό σε απόσταση 50 χλμ. και η Ήπειρος να στερείται σύνδεσης με τη Θεσσαλία. Και συ αν θα το κανες θα πήγαινες μέσω Αλβανίας. Προβλέπονται πολλά έργα, το πιο σχετικό είναι βελτίωση του δρόμου Αγρινίου-Λαμίας αλλά Άρτα-Τρίκαλα δεν προβλέπεται. Σ΄όλη την Ελλάδα προβλέπονται πολλά έργα και νέα, όπως πχ Πελοπόννησο ο δρόμος Ναύπλιο-Άστρος-Λεωνίδιο-Σκάλα. Για σκέψου να λέγαμε ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη δεν χρειάζεται απ'την Καλαμάτα μπορείς να πας στη Σπάρτη μέσω Ταυγέτου, που είναι μόνο 60 χλμ και όχι τα διπλάσια.

Και τα έργα που γίνονται ή έχουν γίνει στο Άρτα-Τρίκαλα είναι 3-4 σήραγγες, καμιά οδοποιία, δηλ έργα που σε μήκος δεν ξεπερνούν τα 10-15 χλμ οπότε Ariskop ο δρόμος δεν έχει απλά μερικά περιθώρια βελτίωσης αλλά δεν έχει γίνει σχεδόν τίποτα.

Σχετικά με την ιόνια οδό και τον Ε65 Pefki επειδή το παρακολουθούσα το θέμα απ'το 2000 πρώτη φορά το ακούω αυτό το σενάριο που λες. Πρώτον λόγος για τον Ε65 άρχισε να γίνεται τουλάχιστον στις εφημερίδες απ'το 2000-2002 δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά πολύ αργότερα απ'την ιόνια οδό που ήταν αίτημα και πάνω απ΄όλα ΟΟΟΟΡΑΜΑ τουλάχιστον απ'τη δεκαετία του 90. Έχω κρατήσει και αντίγραφα του ΕΠΟΛΑΑ έτους 2003 περίπου όταν πλέον και τα δύο έργα ήταν στα σκαριά λέμε τώρα και: Για την ιόνια οδό προβλεπόταν αυτοκ/μος μέχρι την Αμφιλοχία και δρόμος 1,5 λωρίδα ανά κατεύθυνση από κει και πάνω. Ουδέποτε προβλέπονταν απ'όσο ξέρω μόνο οι παρακάμψεις μερικών πόλεων. Για τον Ε65 προβλέπονταν επίσης κάποια λιγοστά τμήματα αυτοκ/μου όπως Τρίκαλα-Καρδίτσα και τα υπόλοιπα 1,5 λωρίδα.

Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι ο Ε65 ξαφνικά ξεπήδηξε απ'το πουθενά και έλαβε μια πολύ καλή θέση προτεραιότητας ανάμεσα σε έργα που ήταν αναγκαία και συζητούνταν δεκαετίες.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 2:22 am    Post subject: Reply with quote

πολυ ενδιαφεροντα πραγματα τονιζει ο φιλος πευκη Smile ..prevezane πιστευω οτι η ΤΕΡΝΑ με τους ισπανους θελουν να εκτοπισουν προς γρεβενα τον Ε-65 ωστε να περνανε απο τον δρομο τους και οσοι κατευθυνονται και προς δυτικη μακεδονια..Αλλωστε οποιος θελει να παει προς γιαννενα θα περασει απο την ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ και θα τους πληρωσει παλι διοδια ..οποτε δεν εχουν κανενα λογο να κατασκευαζουν δυο δρομους προς την ιδια κατευθυνση.. Surprised οσο για τα διοδια στα βορεια προαστια ας διαμαρτυρονταν οι κατοικοι πριν 2 χρονια οταν κυρωθηκε η συμβαση..τωρα ειναι αργα Rolling Eyes για τους πολιτικαντες δεν θα το σχολιασω.. Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 2:44 am    Post subject: Reply with quote

Πάντως πέρα από που θα εξυπηρετούνται οι Γιαννιώτες, αν θα πηγαίνουν από την Ιόνια ή τον Κεντρικό Άξονα Ε65, με την κατασκευή του τελευταίου χάνεται για την πόλη των Ιωαννίνων το γεωπολιτικό, στρατηγικό και οικονομικό της πλεονέκτημα ως μια πόλη από την οποία διέρχονται ή καλύτερα θα διέρχονται δύο άξονες (Ιόνια Οδός-Εγνατία Οδός).

Ακόμα σημαντικότερο με την μετατόπιση του άξονα στα Γρεβενά, ο άξονας Αθήνα-Λαμία-Τρίκαλα-Γρεβενά-Καστοριά-Ιεροπηγή-Κορυτσά γίνεται ο νέος ανταγωνιστικός εν δυνάμει άξονας, αφού χιλιομετρικά είναι πιο γρήγορος και η Δυτική Μακεδονία με την Ιεροπηγή (και όχι η Κακαβιά) γίνεται η πύλη (προς και από) την Αλβανία και τις χώρες της Ανδριατικής και βορειότερα...Αρκεί να δεί κάποιος τον χάρτη...

Τελικά τείνει με την κατεύθυνση και την Παλία ιστορική Εγνατία που από την Θεσσαλονίκη, πήγαινε στην Έδεσσα, το Αμύνταιο, συνέχιζε στην Πελαγονία και μετά στο Δυρράχιο της Αλβανίας...Να μην πω ότι από τις εξελίξεις το λιμάνι της Ηγουμενίτσας μπορεί να χάσει την ΄αίγλη' του και να προτιμάται για εμπορευματικές μεταφορές το Δυρράχιο ή κάποια άλλη πιο κοντική ακτοπλοϊκά πόλη της Αλβανίας προς την Ιταλία και την Δυτική Ευρώπη...

(Με λίγα λόγια για να πάει κάποιος Τίρανα από Αθήνα (θα) συμφέρει να πάει από αυτή τη διαδρομή)
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 3:30 am    Post subject: Reply with quote

Για τον δρόμο Άρτας - Τρικάλων δεν το εξέφρασα πολύ σωστά. Ήθελα περισσότερο να τονίσω ότι έχουν πέσει αρκετά λεφτά για να κατασκευαστούν κάποια τούνελ (καλή αρχή καθώς έχουν γίνει κομμάτια που κοστίζουν πολύ) και με κάποια κονδύλια ακόμα για τις προσβάσεις και για έργα οδοποιίας θα μπορούσαμε να μιλάμε για ένα άνετο( για τα κυκλοφοριακά δεδομένα του άξονα) δρόμο. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι τώρα ο δρόμος είναι ΟΚ.

Τώρα όσον αφορά τη σύγκριση κόστους του άξονα Λαμία - Καρπενήσι - Αγρίνιο όταν έλεγα ότι θα κοστίσει όσο μια εγνατία εννοώ όσο κόστισε η εγνατία για να περάσει την Πίνδο. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι θα κοστίσει και παραπάνω. Η Εγνατία από τα Γιάννενα μέχρι το Βενετικό (δηλαδή το κομμάτι που κόβει την Πίνδο και είναι σε πολύ δύσκολο ανάγλυφο) είναι γύρω στα 80ΚΜ. Ενώ για τον άξονας Λαμία-Καρπενήσι-Αγρίνιο από τα 115Km τουλάχιστον και εδώ τα 90 είναι σε δύσκολο ανάγλυφο και με το επιπλεόν μειονέκτημα σε σχέση με την Εγνατία την πολύ απότομη αύξηση του υψομέτρου και από τις 2 πλευρές, κάτι που θα οδηγήσει σε μεγάλη "πεταλοειδής" χάραξη όπως γίνεται στην άνοδο πριν τη σήραγγα Δρίσκου.

Νομίζω ότι η διαφορά του αναγλύφου που θεωρητικά (δεν πρόκειται να κατασκευαστεί ποτέ ως αυτοκινητόδρομος) θα περνάει ο ΛΑ.Κ.Α με αυτό που θα περνά ο Αντίρριο-Άμφισσα-Λαμία (και εκέι έχει δύσκολα σε ανάγλυφο σημεία αλλά όχι σε τέτοια έκταση) δικαιολογεί την εκτίμηση για το παρόμοιο κόστος, κατά εμένα και μεγαλύτερο.
Επίσης εξηγησέ μου σε παρακαλώ πως θα εξυπηρετεί την κίνηση από Πάτρα για Θεσσαλονίκη ένας τέτοιος άξονας. Θα πηγαίνει ο Πατρινός στο Αγρίνιο για να ανεβαίνει?? έχει φτάσει στην Κόρινθο και πάει από τον ΠΑΘΕ....
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 11:09 am    Post subject: Reply with quote

αν και έχει αναφερθεί και από άλλους θα το αναφέρω και εγώ ότι δεν πρέπει να κοιτάμε τον Ε-65 αποσπασματικά και ότι πρέπει οπωσδήποτε να φτάνει σε πόλη.Πρόκειται για συνέχεια της Εγνατίας και ουσιαστικά για κάθετο άξονα αυτής προς νότο. Το κομμάτι Παναγία-Γρεβενά είναι μηδαμινό χρονικά και δεν προσφέρει τίποτα η αλλαγή της σημερινής χάραξης. Αλλά και οικονομικά να το δει κανείς νομίζω ότι ο όγκος Λαρισα/Βόλος που κινείται προς Γιάννενα/Ηγουμενίτσα είναι πολλπλάσια μεγαλύτερος από αυτόν που κινείται προς Δ.Μακεδονία(και που σε κάθε περίπτωση εξυπηρετείται εξίσου μετην υφιστάμενη χάραξη). Η διαφορά των δύο χαράξεων για οσους εισέρχονται-εξέρχονται από Δ.Μακεδονία είναι 15-20 λεπτά αλλά η διαφορά στο κόστος τεράστια.
Πάντως Αθήνα δεν μένω αλλά αν έμενα Β.προάστια θα ξεκινούσα από Ε-65 για Γιάννενα χωρίς να κοιτάξω τα χιλιόμετρα...μου έρχεται πιο καλά!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 758

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ ενδιαφέρουσα η κουβεντα που έχει ανοιξει αλλά τώρα είμαι στη δουλειά καιο δεν προλαβαίνω να σας γράψω και εγώ κάτι συνολικό!
PEFKI εκτός από τα χιλόμετρα παίζει ρόλο και ο χρόνος. Εάν κάποιος αποφασίσει να ξεκινήσει το πρωί για τα Γιάννενα από την Εκάλη θα χάσει περιπου μια ώρα μέχρι να πιάσει το κομβο της Αττικής οδού στη Μεταμόρφωση για να πάει για Ελευσίνα. Στο ίδιο χρονικό διάστημα θα έχει φτάσει στη Σκάρφεια !!!
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

πριν απο λιγο που περνουσα κατω απο την εθνικη στα Αραχωβιτικα ειδα ανθρωπους της Vinci που σημειωναν κατι σε χαρτια...αντε σιγα σιγα...
η πλακα ειναι οτι τωρα η Πατρα κανει δικαστικο αγωνα για να σταματησουν τα διοδια για την εθνικη!Πανε καλα?Τοσα χρονια που πληρωνανε στον βροντο δεν μιλουσαν και τωρα που ξεκινησαν τα εργα το παιζουν επαναστατες?
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά κουράστικα να διαβάζω.. Τόσα πολλά αλλά και ενδιαφέροντα μόλις σε μια μέρα. Very Happy Very Happy Very Happy
Ένα Σχόλιο μόνο
Από όσο θυμάμαι και εγώ ο Ε-65 άρχισε να συζητιέται το 2000, σίγουρα μετά τις εκλογές. Η Ιονία προ Χριστού. Με διαφορετική χάραξη την παραλιακή (η σήραγγα Ακτίου ήταν κομμάτι αυτής...) Δυστυχώς όπως έχω ξαναγράψει μάλλον πρώτα θα τελειώσει ο Ε-65. Το ζήτημα δεν είναι απο που θα περνάν οι Γιαννιώτες αλλά η Ηγουμενίτσα και η έξοδος προς Αλβανία.

Τώρα η δική μου άποψη είναι ότι ένας οριζόντιος άξονας θα ήταν απαραίτητος (και κατά τη γνώμη μου ίσωσ και πιο χρήσιμος από τον Ε-65... αλλά τι να κάνουμ ας βγάζαμε και μεις υπουργό Πεχωδε) Απο τη στιγμή όμως που ολοι αυτοί οι δρόμοι έχουν δρομολογηθεί, τι να κάνουμε πάμε για το βέλτιστο. Και αυτό θα ήταν ακριβώσ στη μέση

Λαμία - Καρπενήσι - Αμφιλοχία

Αν δεν κατασκευάζονταν ήδη όλοι οι άλλοι δρόμοι, θα έλεγα αυτό που είχε πει και ο Ωνασης πριν 30 χρόνια. Οδικός άξονας να διασχίζει την Στερεά, γιατί αυτό είναι πιο ορθολογικό για όλους εμάς που θέλουμε να βγούμε Αθήνα, Ούτε να περνάμε από Πάτρα ούτε από Κόρινθο (ούτε και από Τρίκαλα). Δυστυχώς τότε 30 χρόνια εκμετάλευσηςέίχαν φανεί πολλά στον εθνάρχη και μΕΓΑΛΟ εΛΛΗΝΑ Καραμανλή
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 3:44 pm    Post subject: Reply with quote

Η ολύμπια οδός εκτελεί εργασίες ελέγχου του εδάφους μεταξύ του κόμβου K1 της περιμετρικής και των διοδίων του ρίου, εκεί που θα γίνει διαπλάτυνση του υπάρχοντος δρόμου. Είδα ένα συνεργείο που κάνει τρύπες ανάμεσα στο δρόμο και την παλιά εθνική. Πιστεύω πως μέχρι το καλοκαίρι θα έχουμε εργοτάξια σε πλήρη ανάπτυξη στο τμήμα Πάτρα - Κόρινθος.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

ΒΕΕΤHOVEN, εγώ μιλάω για την περίοδο 1996-1999. Το 2000 που άρχισες να το βλέπεις εσύ είχαν προκηρυχθεί ήδη οι διαγωνισμοί. Αυτά που έγραψα είναι γεγονότα και όχι σενάρια. Δε μπορώ να ανεβάσω πρακτικά συνεδριάσεων, υπομνήματα, ούτε κασέτες με συνομιλίες. Είναι στην ευχέρεια του καθενός να το δεχθεί ή να το απορρίψει. Οράματα έχουν πολλοί. Το θέμα είναι πόσο υλοποιήσημα είναι και πως και ποιοι μπορούν να τα κάνουν πράξη. Η ΙΟΝΙΑ οδός όπως γίνεται τώρα είναι έργο της VINCI είτε αρέσει είτε όχι βέβαια όχι για τη ψυχή της μάνας της και ούτε για λόγους αγιοποίησης. Ο Ε-65 πήγαινε για να εξυπηρετήσει και τα Ιωάννινα τότε 1996 αφού η Ιονία δεν θα είχε τη σημερινή μορφή τότε πάλι.

Αν πάρουμε το χάρτη και το μολύβι με νοητές ευθείες θα χαράξουμε τους ακόλουθους άξονες με τέρματα.

Καθετοι
ΙΟΝΙΑ -Κακαβιά
ΠΑΘΕ- Ευζώνοι-Προμαχώνας
Λάρισα-Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη
Ε-65-Γρεβενά-Κρυσταλλοπηγή
Αλεξ/λη-Ορμένιο

Οριζόντιοι
Εγνατία
ΛΑ.Κ.Α ή Πάτρα Ιτέα-Λαμία
Πρέβεζα-Τρίκαλα-Λάρισα-Βόλος
Αθήνα- Πάτρα
ΒΟΑΚ

Κάποιοι γίνανε, άλλοι θα γίνουν, άλλοι θα μελετηθούν ή δε θα γίνουν ποτέ. Αν πάρουμε δεδομένο ότι ο Πρέβεζα-Αρτα θα γίνει κοντά, εντός ΔΚΠΣ και με πολύ καλές προδιαγραφές, ο Τρίκαλα-Λαρισα έχει γίνει πολύ καλός και θα γίνει ακόμα καλύτερος τότε το κομμάτι που μένει είναι το Αρτα-Τρίκαλα για να ολοκληρωθεί το παζλ σε συνδυσμό με την ΙΟΝΙΑ από Αρτα προς Ιωάννινα. Το ότι έγιναν σήραγγες υψηλού κόστους και τα έργα οδοποίας και παρακάμψεων που έπονται εντός ΔΚΠΣ στο κομμάτι αυτό φωτίζουν τη διαδρομή όπως το μολύβι και ο χάρτης Μη ξεχνάς ότι την εγνατία την παλεύουν 20 χρόνια και τον ΠΑΘΕ 30 χρόνια. Αλλωστε για αυτό είμαστε και εμείς εδώ για να φωνάξουμε. Γίνανε ουκ ολίγες αλλαγές στη χάραξη.

Πίσω στον Ε-65. Χτές ανέλυσα τα οικονομικά δεδομένα του έργου, τον οικονομικό καννιβαλισμό και τα συμφέροντα. Ο enginner eίπε κάτι από τα άγραφα.(ΕΚΆΛΗ 800 ΚΆΤΟΙΚΟΙ αμφίβολο αν πάνε και πόσο συχνά ΙΩΆΝΝΙΝΑ και ακόμα πιο αμφίβολο αν πάνε με αυτοκίνητο μάλλον για αεροπλάνο το κόβω φίλε). Η Δ.Μακεδονία ιδιαίτεραα ευαίσθητη περιοχή τελευταία(πολύ καλή εκπομπή ο ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ είχε στο ΑLTER χτές) πρέπει να αποκτήσει πρόσβαση άριστη προς Νότο που υπερτερεί συντριπτικά πληθυσμιακά και οικονομικά. Ακ κάνουν τα Ιωάννινα 20 λεπτά παραπάνω όχι το 40 % της Ελλάδος. Στο κάτω κάτω ο Ε-65 δεν έχει γίνει ακόμα. Ποιους εμποδίζει, ποιους ενοχλεί λοιπόν να πάει ανατολικότερα ο κόμβος με Εγνατία ? (Εξαιρούνται τα Ιωάννινα και οι Ζαγορίτης, Καλλογιάννης).

Μια ερώτηση

Είσαι στα Τρίκαλα ερχόμενος από νότια και θες να πας Γρεβενά-Καστοριά. Μέσω Παναγιάς ή άλλου κόμβου ανατολικότερα θα πας πιο γρήγορα, πιο οικονομικά(βενζίνη). Είναι σε θέση να πει και κάποιος και το κόστος διοδίων. Δύο άξονες δύο πληρωμές μου φαντάζει.

Αν υπάρχει θέμα κόστους, περιβάλλοντος να έρθει κάποιος τεκμηριωμένα να μας το πει και τότε να το δεχτούμε ως έχει. Συζήτηση κάνουμε.

Αυτό που μπορώ να πω κατηγορηματικά με βάση την εμπειρία στη δουλειά, τις σπουδές , τη λογική, και τα οικονομοτεχνικά μοντέλα μεταξύ ΙΟΝΊΑΣ και Ε-65 αν γινότανε τώρα η μελέτη δεν υπήρχε περίπτωση ούτε αν ο ήλιος ανέτειλλε από τη δύση να τερμάτιζε ο Ε-65 στον κόμβο Παναγιάς.

Δεν μπορεί δύο επιδοτούμενοι άξονες από τις τσέπες του κράτους να είναι ανταγωνιστικοί μεταξύ τους και να υπονομεύει ο ένας Ε-65-ένα άλλο έργο (ΡΙΟ) αξίας δις που είναι ΣΔΙΤ και αυτό.
Δε μπορεί ένας μη επιδοτούμενος άξονας ΟΛΥΜΠΙΑ -ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ να τον ανταγωνίζεται ένας άλλος επιδοτούμενος. Απλά οικονομικά.

Τώρα λοιπόν που η οικονομική κρίση θα καθυστερήσει de facto τα έργα αφού στη συντριπτική πλειοψηφία γίνοναι με δανειακά κεφάλαια που δε δίνονται , οι Ισπανοί δε είναιι γαλλογερμανοί σε money και σε επίπεδο στελεχών είναι για κλάματα, υπάρχει η χρυσή ευκαιρία ορισμένα πράγματα να εξεταστούν με δεδομένα 2009 και όχι 1996-1997. Ετσι νομίζω εγώ τουλάχιστον για την καλύτερη απόδοση των κεφαλαίων μας ως χώρα και ως πολίτες. Κατανοητό το άγχος και η λαχτάρα να γίνουν τα έργα που τα περιμένουν γενιές αλλά έδώ μιλάμε για έργα δις ευρώ που δεν θα έχουμε την ευκαιρία ξανά. Τα φράγκα από ΕΕ τελειώνουν.

Φίλε από τον Καναδά, Τα Ιωάννινα δεν έχουν γεωοικονομική σημασία τόση όσο η Ηγουμενίτσα που είναι λιμάνι-πύλη, θα καταλήγουν 2 αγωγοί φ.αερίου, και έχει μεγάλο παραθαλάσσιο μέτωπο προς αξιοποίηση. Τα Ιωάννινα είναι απλά μεγάλη ιστορική πόλη που θα είναι το διοικητικό κέντρο της Ηπείρου. Η ευρύτερη περιοχή της Κορυτσάς έχει πολύ σημαντική κίνηση προ τα κάτω. Δε χάνουν τίποτα ως asset value από τον Ε-65. Καλό θα είναι τα Ιωάννινα να κοιτάξουν να φτιάξουν αεροδρόμιο.

Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων στο DUBAI θα λείψω αρκετά και θα χάσω τη χαρά να μιλάω με το εκλεκτό κοινό. Να είστε όλοι καλά και προσοχή στο δρόμο όπως λέει και ο Παπαγιάννης.
Back to top
View user's profile Send private message
PEFKI
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 74

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

O ΛΑ.Κ.Α είναι Λαμία Καρπενήσι Αγρίνιο όχι Αμφιλοχία και με νέα χάραξη=115 km+60 km το Αγρίνιο υπερτερεί του Πάτρα Ιτέα-Λαμία σε χρόνο αξιοποιώντας τον Αστακό και την Ιονία. Εξυπηρετεί άμα έρχεσαι από Θεσ/νικη για Πάτρα αλλά είναι δίκοπο μαχαίρι για ΟΛΥΜΠΙΑ και ΓΕΦΥΡΑ από Αθήνα. Μάλλον μετά το 2025 και αν.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Wed Mar 11, 2009 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Πως κατάφερες και έβγαλες το Πάτρα-Αγρίνιο- Καρπενησι- Λαμία λιγότερα χιλιόμετρα από το Πάτρα-Αντίρριο-Ιτέα-Άμφισσα- Λαμία δεν μπορώ να το καταλάβω.

Στο παρακάτω χάρτη δείχνω από το google earth τις 2 διαδρομές. Στο τμήμα Αντίρριο- Αγρίνιο ακουλουθώ την χάραξη της Ιονίας Οδού, ενώ στα υπόλοπια απλώς τραβάω ευθείες γραμμές.



Βασικά σταματάω από πλευρά μου εδώ την κουβέντα καθώς μιλάμε για κάτι που δεν πρόκειται ποτέ να γίνει και δεν χρειάζεται κιόλας. Το Άρτα-Τρίκαλα το Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία δεν χρειάζονται σε καμία περίπτωση αυτοκινητόδρομο. Άλλα πρέπει να πέσουν αρκετά χρήματα για να βελτιωθεί η χάραξη και τα χαρακτηριστικά αυτών των εθνικών οδών ώστε να γίνουν πιο άνετοι. Κρατάω μία επιφύλαξη για τον Αντίρριο - Ιτέα -Λαμία που ίσως είναι ο μόνος από αυτούς τους άξονες που ίσως σε ματαγενέστερο χρόνο χρειάζεται αυτοκινητόδρομο αλλά και αυτός χρειάζεται σίγουρα βελτιώσεις από τώρα.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 419, 420, 421  Next
Page 64 of 421

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr