View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Nov 24, 2008 4:09 am Post subject: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας - Μετρό,Προαστιακός κλπ - III |
|
|
Σε αυτό το νέο topic θα συνεχίσουμε να συζητάμε για τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας. Η τελευταία προσβάσιμη σελίδα του παλαιού topic με τίτλο "Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθήνας(Μετρό,Προαστιακός κλπ) (2)" είναι αυτή. |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Nov 24, 2008 4:48 am Post subject: |
|
|
Πριν κολλήσει το topic είχαμε ξεκινήσει μια συζήτηση για την τιμή του εισιτηρίου Προαστιακού-Μετρό για το αεροδρόμιο από την οποία έχουν χαθεί 2-3 post. Η κουβέντα γινόταν για το αν υπάρχει πράγματι η σύμβαση με το ΔΑΑ ή απλώς είναι μια δικαιολογία και αν υπάρχουν τυχόν "εξωτερικοί" παράγοντες.
Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ μου τη σύμβαση και δεν γνωρίζω αν πράγματι υπάρχει, απλώς παραθέτω κάποια στοιχεία που κάνουν δύσκολη την μείωση του εισιτηρίου.
Το post μου τότε ήταν το εξής:
Μην ξεχνάς ότι ο ΔΑΑ είναι επιχειρήση με σκοπό το κέρδος.
Όπως αναφέρω πιο πάνω δεν εχω δει προσωπικά τη σύμβαση αλλά μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι το έργο κατασκευής του τερματικού σταθμού τρένων στο αεροδρόμιο δεν είναι έργο ούτε του ΟΣΕ ούτε του Μετρό. Τον σταθμό τον μελέτησε, τον χρηματοδότησε και τον κατασκέυασε ο ΔΑΑ με δικά του χρήματα. Υπήρχε και η αντίστοιχη πινακίδα την περίοδο κατασκευής. Οπότε η κάθε εταιρία που χρησιμοποιεί το σταθμό πληρώνει το αντίστοιχο μίσθωμα. Πιστεύω τώρα να δικαιολόγησα γιατί δεν κατεβαίνει το εισιτήριο για αεροδρόμιο
Για απόδειξη των ανωτέρω δείτε τον οικονομικό απολογισμό του ΔΑΑ για το έτος 2007 που έχουν αναρτήσει στο site τους.
και ιδιαίτερη προσοχή στην σελίδα 38 με αναλυτική παρουσίαση των εσόδων.
Συνοπτικά:
Ανάλυση λειτουργικών εσόδων 2007 2006
Λειτουργικά Έσοδα
Σιδηροδρομικός σταθμός-
χρέωση πρόσβασης και χρήσης 1.167.796 1.712.826
Σιδηροδρομικός σταθμός –
εμπορικές δραστηριότητες 659.172 519.360
Οπότε αν η ΑΜΕΛ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνουν από 600.000 έκαστος κάθε χρόνο μόνο στο ΔΑΑ + τα δικά τους έξοδα πως να κατεβάσουν το εισιτήριο?
Επίσης κάτι άλλο ενδιαφέρον στο ίδιο έγραφο είναι το ποσό που κερδίζει ο ΔΑΑ από το parking
Υπηρεσίες στάθμευσης
αυτοκινήτων 16.476.809 14.783.904
Και η αλήθεια είναι ότι σε τέτοιες συμβάσεις το σύνηθες είναι το μίσθωμα να έχει εξάρτηση από την κίνηση και όχι μία και έξω. Αλλά και να μην έχει, στην επαναδιαπραγματευση της σύμβασης θα μειωθεί το αντίτιμο για τα επόμενα χρόνια. Επίσης στις συμβάσεις συνήθως υπάρχουν και όροι ανταγωνισμού ως δικλείδες ασφαλείας που προβλέπουν ότι αν αλλάξει ο ανταγωνισμό με ευθύνη ενός συμβαλλόμενου τότε θα υποχρεωθεί να καταβάλει αποζημίωση.
Τέλος, το εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ εξυπηρετείται από το τρένο.
edit: Τον απολογισμό μπορείτε να το βρείτε στη διέυθυνση www.aia.gr/UserFiles/File/235758_Greek.pdf |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 8:58 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, νόμιζα ότι το πρόβλημα με τα νερά της βροχής, είχε λυθεί στον σταθμό του μετρό στην Ομόνοια...Η πλατεία δεν είναι καινούργια;...Έχω αρκετό καιρό να κατεβώ Αθήνα...
Πηγή Ιστολόγιο 'Τρωκτικό' 01.12.08: http://troktiko.blogspot.com/2008/12/metro-2008.html |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Dec 02, 2008 8:09 pm Post subject: |
|
|
Φαίνεται ότι στα ελεύθερα δίκτυα Wi-Fi είστε πιο μπροστά στην Ελλάδα...Σύντομα ασύρματο δίκτυο (wireless) σε σταθμούς μετρό, πλατείες, αεροδρόμια...
«Δωρεάν σερφάρισμα στο γρήγορο Ίντερνετ από πλατείες, λιμάνια, σταθμούς των υπεραστικών λεωφορείων, των τρένων και του Μετρό, ακόμα και από τα πιο μικρά αεροδρόμια, θα μπορούν να έχουν από τον ερχόμενο χρόνο οι χρήστες του Διαδικτύου σε όποιο σημείο της χώρας κι αν βρίσκονται.(...)Το επιτυχημένο πείραμα της δωρεάν πρόσβασης στο Ίντερνετ από τα τρία Wi-Fi της Πλατείας Συντάγματος, του Θησείου και της Πλατείας Κοτζιά εξαπλώνεται σε ολόκληρη την Ελλάδα- στόχος είναι πλέον να δημιουργηθούν συνολικά περίπου 5.000(...)»
Πηγή εφημ."Τα Νέα" 01.12.08: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4489677
Τι πιο ωραίο θα ήταν, να είσαι εν κινήσει μέσα στα βαγόνια του μετρό και να βρίσκεις μέσω ίντερνετ, το επόμενο δρομολόγιο ενός λεωφορείου και την βέλτιστη διαδρομή με Google Maps με Get Directions Tool...Η επανάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς... |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Dec 03, 2008 2:39 am Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: |
Τι πιο ωραίο θα ήταν, να είσαι εν κινήσει μέσα στα βαγόνια του μετρό και να βρίσκεις μέσω ίντερνετ, το επόμενο δρομολόγιο ενός λεωφορείου και την βέλτιστη διαδρομή με Google Maps με Get Directions Tool...Η επανάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς... |
Πολύ ωραίο σενάριο για να είναι και αληθινό. Η Αθήνα δεν έχει δίκτυο τηλεματικής στα λεωφορεία και τρόλλευ οπότε είναι αδύνατο να ξέρεις πότε θα περάσει το επόμενο δρομολόγιο. Ο διαγωνισμός έχει κολλήσει εδώ και χρόνια. Πάρθηκε απόφαση για την υλοποίηση της τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ, με νέο διαγωνισμό στις αρχές του νέου έτους (σύμφωνα με το ΥΜΕ). Οπότε στην καλύτερη περίπτωση γύρω στο 2011 θα δούμε τηλεματική στην Αθήνα και θα είναι αυτή η επανασταση που λες.
Αντίθετα το σύστημα τηλεματικής λειτουργεί ήδη ικανοποιητικά στη Θεσσαλονίκη και σε μικρότερες πόλεις όπως τα Τρίκαλα, ο Βόλος και με επιφύλαξη Καβάλα και Κέρκυρα |
|
Back to top |
|
|
pilotos Junior Member
Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Dec 03, 2008 1:01 pm Post subject: |
|
|
Φυσικά το σύστημα πληροφόρησης στις στάσεις έχει εγκατασταθεί και στη Λάρισα απο το καλοκαίρι.
Τώρα για την ελέυθερη πρόσβαση μέσω Wi-Fi δεν είμαστε καθόλου μπροστά αφού μόλις και το ανακαλύψαμε απο ότι φαίνεται, βέβαια κάλιο αργά παρά ποτέ και ας ελπίσουμε ότι θα γίνει ευρεία εφαρμογή και χρήση τους. |
|
Back to top |
|
|
koeman Junior Member
Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Wed Dec 03, 2008 1:25 pm Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Παιδιά, νόμιζα ότι το πρόβλημα με τα νερά της βροχής, είχε λυθεί στον σταθμό του μετρό στην Ομόνοια...Η πλατεία δεν είναι καινούργια;...Έχω αρκετό καιρό να κατεβώ Αθήνα...
Πηγή Ιστολόγιο 'Τρωκτικό' 01.12.08: http://troktiko.blogspot.com/2008/12/metro-2008.html |
Και στο σταθμό Μοναστηράκι που πέρασα το περασμένο Σ/Κ είδα σε αρκετά σημεία υγρασία μαζεμένη στα τοιχώματα στους διαδρόμους. Και μάλιστα θεωρούσα ότι εκεί ήταν πιο προσεκτικοί αφού ήξεραν περί του Ηριδανού και πιθανόν άλλων νερών που τρέχουν εκεί. |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 8:26 pm Post subject: |
|
|
Τελικά θα λειτουργήσει ο σταθμός Μεταμόρφωση του προαστιακού έως το τέλος του έτους;
Επίσης είχε ειπωθεί δια στόματος υπουργού Μεταφορών ότι προκειμένου να μην "σαπίζουν" οι Desiro EMU στη Θεσσαλονίκη θα επεκτεινόταν η ηλεκτροκίνηση του προαστιακού από τη Νερατζιώτισσα μέχρι τα Άνω Λιόσια και ότι για να πάει κάποιος από π.χ. Κηφισίας μέχρι Κιάτο θα χρειάζεται να αλλάζει μόνο μία φορά στα Άνω Λιόσια. Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με αυτήν την εξέλιξη; |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 12:35 am Post subject: |
|
|
Ο σταθμός της Μεταμόρφωσης είναι έτοιμος, ακόμα και τις πινακίδες στις εισόδους έχουν βάλει. Για να τελειώσει η γραμμή έπρεπε να βάλουν κάποια μέτρα αγωγού ηλεκτροκίνησης στο υψος του σταθμού. Αυτά τα λίγα μέτρα μπορεί να έχουν ήδη μπει. Μαζί με δοκιμές κι τη διαδικασία για την αλλαγη του πλέγματος των δρομολογίων χλωμό έως απίθανο το βλέπω για αυτό το έτος. Καλό 2009...
Όσον αφορά τα Desiro EMU δεν κάθονται πια τόσο πολύ. Κάτι το Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο κάτι ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκη - Λάρισα) τα κάνουν τα δρομολόγια τους. Πάντως όταν ηλεκτροδοτηθεί και αναπτυχθεί όλος ο προαστιακός (προς Κίατο, προς Χαλκίδα και η κεντρική γραμμή Πειραιά-ΣΚΑ) με δυσκολία θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες αυτά τα τρένα. |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 10:01 am Post subject: |
|
|
Εντάξει, για τη Γραμμή 4 νομίζω ότι λίγο πολύ ξέρουμε ότι ίσως υπάρχει πρόβλημα με τα χρήματα, αλλά αυτό το "σε πλήρη λειτουργία το 2013" είναι καθαρή και αγνή π@π@ρολογία. Ποτέ δεν είχε αναφερθεί αυτός ο χρονικός ορίζοντας. Θέλω να πιστεύω ότι η γραμμή θα κατασκευαστεί, αργά ή γρήγορα. Εξάλλου, εκτός από μελέτες (που για μια γραμμή 20 χιλιομέτρων είναι τεράστιες και χρονοβόρες) πραγματοποιούνται και γεωτρήσεις, πράγμα που εμένα τουλάχιστον μου δείχνει ότι δεν γίνονται μόνο ασκήσεις επί χάρτου.
Και σε τελική ανάλυση ας αρχίσουν επιτέλους τα έργα που κατασκευάστηκαν με ΣΔΙΤ και των οποίων τη χρήση πληρώνουμε (π.χ. Αττική Οδός) να χρηματοδοτούν την κατασκευή άλλων υποδομών! Αυτό δεν είναι το νόημα τελικά; |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Dec 18, 2008 2:32 am Post subject: |
|
|
Προς Φεβρουάριο η διακοπή της κυκλοφορίας στην γραμμή 3
"Από τις αρχές Φεβρουαρίου, εκτός νέου απροόπτου, πρόκειται τελικά να διακοπεί η κυκλοφορία του μετρό στο τμήμα Εθνική Αμυνα - Αεροδρόμιο. Η διακοπή είναι αναγκαία προκειμένου να ολοκληρωθεί η κατασκευή των τριών «ορφανών» σταθμών Νομισματοκοπείου, Χολαργού και Αγίας Παρασκευής. Το πολύπαθο έργο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από το 2006(...)" Από αναβολή σε αναβολή...καλά πάμε...
http://www.ekathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100052_16/12/2008_296190
...................
Εικόνες ντροπής στο καλύτερο σύγχρονο μετρό της Ευρώπης...Δεν τους έφτανε το πανό στην Ακρόπολη, το ρεζιλίκι στην ΕΡΤ, τα βίαια επεισόδια...Δίκαιος ο αγώνας των μαθητών και των φοιτητών, δεν λέω, αν και κάποιοι άλλοι καπηλεύονται το αγνό αγώνα και προξενούν καταστροφές...
Blog Τρωκτικό 18.12.08 http://troktiko.blogspot.com/2008/12/blog-post_5298.html Το blog από οποίο προέρχονται οι φωτογραφίες, προσκείμενο στον αντιεξουσιαστικό χώρο, επικροτεί τις κινήσεις αυτές και λέει ότι κατέστρεψαν και τα ακυρωτικά εισιτήρια για να είναι ελεύθερη η πρόσβαση...Ρε #@%@&3? (να μην χαρακτηρίσω) την λειτουργία του μετρό την πληρώνουνε μέσω των εισιτηρίων και της φορολογίας οι Έλληνες και Ευρωπαίοι φορολογούμενοι...Των απλών πολιτών που δεν σέβεστε και καταστρέφετε τις δουλειές τους και τα καταστηματά τους...Ζητώ συγνώμη αλλά δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια μου σε εικόνες που με πληγώνουν σαν Έλληνα στα ξένα... |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Dec 18, 2008 6:26 pm Post subject: |
|
|
Ένα μετρό είχε μείνει να μας θυμίζει την "Ευρώπη" μέσα στην ίδια μας τη χώρα και το καταστρέφουν κι αυτό .... |
|
Back to top |
|
|
Mika Stadium Expert
Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Wed Dec 24, 2008 9:02 pm Post subject: |
|
|
Γνωριζει καποιος να μου πει ποιες θα ειναι οι ωρες λειτουργιας του Μετρο το βραδυ της αλλαγης του χρονου? (31 Δεκ)
απο αλλους ακουω 11, απο αλλους 12 και απο αλλους στις 2... |
|
Back to top |
|
|
giatsiap Visitor
Joined: 19 Nov 2008 Posts: 7
|
Posted: Wed Dec 24, 2008 9:43 pm Post subject: |
|
|
Στο site της ΑΜΕΛ γράφει ότι το τελευταίο δρομολόγια θα είναι στις 23.00
Μπορείς να δεις αναλυτικά τα πρώτα και τελευταία δρομολόγια για την περίοδο των εορτών εδώ: http://www.amel.gr/index.php?id=46 |
|
Back to top |
|
|
andreaskm New Member
Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 8:49 pm Post subject: |
|
|
Διήλθα σήμερα από το ΣΣ Μεταμόρφωση και τα είδα όλα έτοιμα "για εγκαίνια". Πρόκειται να γίνουν σύντομα τελικά ή θα περιμένουμε να ηλεκτροκινηθεί μέχρι τα Λιόσια και να επανασχεδιασθούν τα δρομολόγια;
Στην τελευταία περίπτωση πόσο καιρό θα περιμένουμε; |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 6:22 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι η απάντηση δόθηκε από τον ανασχηματισμό. Ο Κωστής προφανώς εδώ και καιρό δεν είχε ενδιαφέρον για κορδέλες. Ο νέος θα πρέπει να ενημερωθεί... Εκτός από τη Μεταμόρφωση έτοιμη είναι και η στάση "Κάτω Αχαρνές" στο ΣΚΑ στη γραμμή προς Χαλκίδα, ενώ κατασκευάζεται η αποβάθρα της στάσης εντός του ΣΚΑ στη μονή γραμμή που συνδέει απευθείας Άνω Λιόσια με Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο καθώς και πεζογέφυρα πάνω από το ρεύμα προς Ελευσίνα της Αττικής Οδού για να τη συνδέει με τη στάση Κάτω Αχαρνές και τη γύρω περιοχή. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Jan 10, 2009 8:04 pm Post subject: Ελαιωνας: Νεος Σταθμος ΚΤΕΛ |
|
|
Καλησπερα σε ολους,
Στην ιστοσελιδα της αττικο μετρο αναφερουν την κατασκευη του νεου αμαξοστασιου στον ελαιωνα. Απο το google Earth φαινεται το σκαμα, μια τεραστια εκταση στο οποιο εχει ξεκινησει η κατασκευη καιρο τωρα απ'οσο θυμαμαι. Στο συγκεκριμενο δεν υπηρχαν προ"σφαγές" απο τους κατοικους; Πανω απο το αμαξοστασιο προβλεπεται να κατασκευαστεί και ο νεος τερματικος σταθμος υπεραστικων λεωφορειων...(σωστα; )
Μηπως γνωριζει κανεις πότε και αν θα γινει; Θυμαμαι οτι ελεγαν κατι για ολοκληρωση το 2004 αλλα ειμαστε στο 2009 και ακομα ειμαστε στο αχουρι του κηφισου |
|
Back to top |
|
|
sdakos Junior Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sun Jan 11, 2009 3:52 am Post subject: |
|
|
Άστα φίλε μου... Διάβαζα κάπου αυτές τις μέρες (δυστυχώς δεν θυμάμαι που), ότι σκέφτονται και εναλλακτικές επιλογές για το που θα γίνει αυτός ο σταθμός λεωφορείων... Ελλάδα είμαστε...
ΕDIT: στο leoforeia.gr το διαβασα. στη κεντρική σελίδα. |
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sun Jan 11, 2009 3:08 pm Post subject: |
|
|
Συνεχίζεται η "περιοδεία" της μετεγκατάστασης των ΚΤΕΛ
Φέξε μου και γλιστρησε δηλαδη. Αυτοι οι Κτελατζηδες τοσα και τοσα λεφτα παιρνουν και καποιος φιλος απο το φορουμ είχε αναφερει ότι θα τους δωσουν και αλλα μεσα στο ετος. Η τσιπιά τους δεν εχει οριο ενω τα εισητηρία τους είναι φωτιά, και όταν πας στο σταθμο, μαυριζει η ψυχη σου. Για κανα χρονο ακομα θα το μελετάνε το θεμα και μετά μια κλασσικη αναβολή σχεδίων και πάμε για το 2020! Στο αρθρο αναφέρει Quote: | ότι εξετάζουν άλλες, εναλλακτικές και πιθανά εκτός κέντρου πόλης | Ναι αμε, πιο μακρυα!!! Βαλτε το στην κόρινθο καλυτερα ! Να υποθεσω τώρα ότι εκτος απο την εκτακτη περιβαλλοντικη μελετη (καλα δεν το σκεφτηκαν νωριτερα ή για χαρη του Βωβου γίνονται όλα αυτά; Και στην τελική ειναι αναγκη να μαζέψουν όλα αυτά τα εμπορικά στον Ελαιώνα; ) η καθυστερηση πρεπει να οφειλεται και απο την αττικο μετρο, αφου θα επρεπε τουλαχιστων να ολοκληρωσει τις εγκαταστασεις απο τον Δεκέμβρη που μας πέρασε. Ελειψη συντονισμου στην Αθήνα (και όχι μονο!) και το "πινγκ πονγκ" στην Ελλαδα θα συνεχίσει για πολυυυυυυ ακομα με τα μυαλα που κουβαλανε οι υπηρεσιες !!! |
|
Back to top |
|
|
Alkis Senior Member
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Sun Jan 11, 2009 8:32 pm Post subject: |
|
|
Ξέρει κανείς εάν προβλέπεται στάση μετρό στον σχεδιαζόμενο νέο σταθμό των ΚΤΕΛ; Διάβασα για αμαξοστάσιο αλλά όχι για σταθμό ( |
|
Back to top |
|
|
Nameless Senior Member
Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Jan 12, 2009 1:07 am Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι η αρχική ιδέα ήταν να εγκατασταθούν τα ΚΤΕΛ κοντά στο σταθμό Ελαιώνα του μετρό, παρέχοντας τη δυνατότητα ανταπόκρισης/μετεπιβίβασης μεταξύ των δύο μέσων. Τώρα αν τελικά επιλεγεί διαφορετική τοποθεσία για τα ΚΤΕΛ, το παραπάνω σχέδιο καθίσταται άκυρο.
//edit: Αυτό εξ'άλλου το γράφει και στο άρθρο του capital:
Μέχρι σήμερα, με βάση και επίσημη σχετική μελέτη που έχει εκπονηθεί από ερευνητική ομάδα του ΕΜΠ την περίοδο 2003-04, είχε επιλεγεί η εγκατάσταση του τερματικού σταθμού λεωφορείων της Αθήνας, σε έκταση πλησίον της Ιεράς Οδού, σε άμεση γειτνίαση με το σταθμό μετρό ‘’Ελαιώνας’’ και την επισκευαστική βάση του Μετρό και σε οικόπεδο ιδιοκτησίας της Αττικό Μετρό ΑΕ |
|
Back to top |
|
|
el_greco Junior Member
Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Mon Jan 12, 2009 1:47 am Post subject: |
|
|
Πάντως κατά καιρούς στον τύπο της Θεσσαλίας, η οποία σήμερα μαζί με τη Στερεά Ελλάδα και την Εύβοια "εξυπηρετείται" από το Σταθμό ΚΤΕΛ στη Λιοσίων (3 Γέφυρες) έχει αναφερθεί ότι ο νέος σταθμός που θα εξυπηρετεί και πάλι τις ίδιες περιοχές θα αναγερθεί επί της Αττικής Οδού, δίπλα στο σταθμό "Νερατζιώτισσα" για να είναι κοντά και στο σταθμό του Προαστιακού/ΗΣΑΠ. Μάλιστα λέγεται ότι θα είναι σιδηροκατασκευή και θα γίνει γρήγορα, χωρίς όμως οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία. Εννοείται ότι είναι σαφώς προτιμότερο να ενοποιηθούν οι 2 σταθμοί ΚΤΕΛ σε ένα ενιαίο σύγχρονο τέρμιναλ (όπως έχει πχ στο Γκέτεμποργκ) με άμεση πρόσβαση σε μέσο σταθερής τροχιάς. |
|
Back to top |
|
|
Alius Full Member
Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
Posted: Mon Jan 12, 2009 5:18 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κανείς κάτι για τα έργα που θα κάνει ο ΗΣΑΠ; Σχετίζονται με τους νέους σταθμούς που θα κατασκευαστούν ή αφορούν αντικατάσταση των ραγών; Η διαφήμιση που άκουσα στο ραδιόφωνο ήταν σχετικά ασαφής... |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2297 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Jan 12, 2009 10:04 pm Post subject: |
|
|
Αφορούν μόνο αντικατάσταση των γραμμών, όχι τους νέους σταθμούς ή την υπογειοποίηση στον Πειραιά. |
|
Back to top |
|
|
|