stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αεροδρόμια & Αερομεταφορές
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
alekos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 873
Location: Athens

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Diavazw synexeia tous "dithyramvous" gia thn Aegean kai to kraksimo gia tin Olympiaki. Proswpika epilegw thn Lufthansa gia tis metakiniseis mou apo Germania pros Ellada kai antistrofa (kyriws logw twn 4 kathimerinwn dromologiwn apo kai pros Athina).
Apo ellinikes etairies epimenw stin Olympiaki apo tin opoia den exw mexri stigmhs kanena parapono.
Oso gia tin Aegean mporw na sas diavevaiwsw oti prosfata ypirkse provlima se ptisi apo Athina pros Frankfourti me apotomi allagi ypsous, epesan oi maskes klp.
Vevaia auto perase sta psila, fantazomai oti den tha anaferthike kan stis eidiseis...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 10:24 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ σωστά, δεν αναφέρθηκε κάτι, ή τουλάχιστον όχι σε βαθμό ώστε να γίνει γνωστό.
Σε αντίθεση με αναφορές του τύπου " τρύπα σε αεροσκάφος της ΟΑ" κάτι που φυσικά δεν ισχύει, και αν είναι κάποιος να προσάψει κάτι στην ΟΑ, τότε μάλλον αυτο δεν θα αφορά το τμήμα συντήρησης της εταιρείας, που ανέκαθεν ήταν και πόλος έλξης συναλλάγματος.

Όσο για το αεροδρόμιο, μακεδονία, όντως ακούγεται περίεργο να μην έχει σελίδα στο διαδίκτυο.
Back to top
View user's profile Send private message
kostya
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 238
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Nov 25, 2007 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

tovarich wrote:
...Kai gia tous opadous tou Liakopoulou....Antonov An-225!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ILC7KN5FmMA

(Paratiriste oti einai 6-kinitirio!!)
Size that matters!!!!

Oson afora to Concord, sas enimerono oti sto Elliniko eixe paei!!!!
Gia mia fora mono, epi epoxis Onasi, otan programmatize na to agorasei gia tin Olympiaki kai na to entaxei stin grammi twn USA!!
Itan i epoxi pou stin Olympiaki tote servirizan me xrysa maxairopirouna...!!!)
Katopin o Onasis apeviose kai i Olympiaki katelixe sto dimosio, me ta gnosta apotelesmata......

Mias kai miisame gia concord.....kai Liakopoulo Smile ass thimithoume tin sovietiki antigrafi tou aeroskafous, to Tupolev Tu-144, gnostou tin epoxi ekeini stous ditikous, me ton eironiko titlo "Concordski"!!!!
O logos, opos vlepete kai sto video, einai profanis!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=GS_SnIRzFhs
Very Happy


Σοβιετική αντιγραφή το αεροσκάφος που πέταξε πρώτη φορά 2 μήνες πριν το Concord? Ενδιαφέρον..
Back to top
View user's profile Send private message
xristos_skg
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 Sep 2005
Posts: 70
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Nov 28, 2007 5:36 pm    Post subject: Reply with quote

SaTaN wrote:
Eho mia aporia. Pos einai dynaton kotzam aerodromio Makedonias na min ehei ena website re paidia? Einai dynaton? Edo kathe katsikoaerodromio akoma k tis anatolikis evropis ehei website me live info, eno to diko mas to kamari zei akoma sto mesaiona. Toso dyskolo einai pia?


Η επίσημη σελίδα του αερολιμένα "Μακεδονία" είναι αυτή: http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=121

Επίσης υπάρχει και αυτή η unofficial που έχω φτιάξει στο παρελθόν: http://users.auth.gr/~regnis/lgts.htm
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
johnmit
Full Member
Full Member


Joined: 08 Dec 2006
Posts: 210
Location: CRETE,HERAKLION

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 7:44 am    Post subject: Reply with quote

ΟΜΟΛΟΓΗΣΑΝ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.
http://www.patris.gr/articles/122628/66347
το αρθρο εχει συνεχειες.
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

@ alekos, pilotos

Οι "διθύραμβοι" (θετικά σχόλια, θα έλεγα) για την Aegean είναι για την επιχειρηματική της δραστηριότητα καθαυτή. Δεν ξέρω αν έχουμε πολλές εταιρείες σαν την Aegean στην Ελλάδα, σίγουρα όχι στον αεροπορικό τομέα. Συγκρίνοντας με το επιχειρηματικό χάλι της Ολυμπιακής (που έχει επιπτώσεις και στο πτητικό της έργο) νομίζω ότι μιλάμε για τη μέρα με τη νύχτα.

Κι εγώ επιλέγω Lufthansa για τις μετακινήσεις μου στο εξωτερικό όταν μπορώ, και χαίρομαι που μερικά σκέλη των πτήσεων γίνονται με Aegean. Νομίζω ότι η επιλογή της Aegean από τη Lufthansa ως regional partner προσδιορίζει την ποιότητα του πτητικού της έργου.

Εξάλλου, το επιχειρηματικό χάος στην Ολυμπιακή είναι αυτό που προξένησε τη μίσθωση "σάπιων" αεροσκαφών και μάλιστα με εξωφρενικά υψηλό τίμημα. Και σε τελική ανάλυση είναι φυσιολογικό να μας νοιάζει περισσότερο, αφού τόσα χρόνια ο Έλληνας πολίτης ανέχεται την ανοργανωσιά και καλύπτει τις οικονομικές τρύπες της Ολυμπιακής με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Για να αλλάξω θέμα (και κλίμα), χτες εγκαινιάστηκε η σύνδεση Αθήνας-Πεκίνου μέσω Ντουμπάι με την Air China, που αποτελεί μελλοντικό partner της Lufthansa στη Star Alliance. Νομίζω ότι αυτή η γραμμή θα είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη και επικερδής για τον ΑΙΑ, με δεδομένο:
- το αυξανόμενο επιχειρηματικό ενδιαφέρον μεταξύ των δύο χωρών (τόσο στην προ- όσο και τη μετά-Ολυμπιακή εποχή)
- την πραγματικά τεράστια διάρκεια του ταξιδίου μέσω άλλων μη ευρωπαϊκών προορισμών (Ντουμπάι, Μπανγκόκ, Σιγκαπούρη). Τον Απρίλιο έκανα με Emirates μέσω Ντουμπάι 18 ώρες για κάθε διαδρομή. Ο προβλεπόμενος χρόνος με την Air China θα είναι 14 ώρες (stopover 1,5 ώρας στο Ντουμπάι).
- τις εξωφρενικά υψηλότερες τιμές για ταξίδι μέσω ενδιάμεσης στάσης στην Ευρώπη (Φρανκφούρτη, Άμστερνταμ) - μέχρι και 100% ακριβότερες σε σχέση με αντίστοιχες στάσεις στην Ασία ή τη Μέση Ανατολή.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NiMos
Full Member
Full Member


Joined: 14 Feb 2004
Posts: 211
Location: Paros GR / Newcastle UK

PostPosted: Sun Dec 02, 2007 8:48 pm    Post subject: Reply with quote

Endiaferon ar8ro gia to mellon ths Olympiakhs alla kai thn emplokh ths Ryanair sthn ellhnikh agora (eis baros ths Olympiakhs)...

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=28520968

Epishs h Easyjet 3ekina pthseis stis 30 Genarh apo Thessaloniki gia London Gatwick Wink
https://www.easyjet.com/EN/News/new_route_london_gatwick_thessaloniki.html
Back to top
View user's profile Send private message
vag3721
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 2392
Location: Naousa/Athens

PostPosted: Sat Dec 08, 2007 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

Μια ερώτηση,για όποιον ξέρει να απαντήσει.
Ψάχνω εισιτήρια για Βαρκελώνη,για τον Απρίλιο,και καμιά απο τις low cost εταιρίες(Vueling,clickair) δεν έχει πτήσεις μετά τον Μάρτιο.
Γιατί συμβαινει αυτό?Υπάρχει περίπτωση να βγάλουν αργότερα πρόγραμμα?

edit
απο ότι είδα τον Μάρτιο τελειώνει η χειμερινή περίοδος για όλες τις εταιρίες.
Ξέρετε πότε βγαζουν πρόγραμμα για θερινή περίοδο?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sat Dec 08, 2007 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

Η θερινή περίοδος αρχίζει στις 27 Μαρτίου, οπότε έχε το νου σου γιατί σίγουρα μέσα στις γιορτές θα βγάλουν και το δικό τους πρόγραμμα οι εταιρείες που ψάχνεις.
Οι μεγάλες εταιρείες το έχουν ήδη ανακοινώσει.
Αν πάρεις τηλέφωνο και ρωτήσεις στο αεροδρόμιο, θα σου πουν σίγουρα ακριβείς ημερομηνίες, ενδεχομένως και τιμές, αλλά μην βιαστείς και κλείσεις τηλεφωνικά κανα εισιτήριο. Περίμενε να το κάνεις online.
Vueling 210-3530376-7
Clickair 210-3537600
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Από μεταφορά
SOUL_13 wrote:
Eixa thn tuxh (atuxia) na riksw mia matia sthn Eleutherotupia kai pragmatika paraligo na pathw egefaliko. H sugekrimenh filada (giati efhmerida oso kai na prospathisei den einai) distuxws fanerwnei ws ena shmeio to epipedo tou politikou tupou sthn Ellada tou 2007. Krima gia thn katadia mias tosO istorikhs efhmeda.

Paratheto ena paradeigma apo arthro pou anaferetai sto afediko ths Ryanair Michael O'Leary. (sto politiko entheto ths Efhmerisdas)
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=09.12.2007,id=67739040

Quote:
Το «αφεντικό» της Ryanair έφτιαξε από το μηδέν μια προσωπική περιουσία που υπολογίζεται σε 636 εκατ. ευρώ, ανάγοντας σε φιλοσοφία ζωής το κυνήγι και της τελευταίας δεκάρας.

Auto einai fact kata thn efhmerida....

Quote:
*Τρελαίνεται, άλλωστε, στην ιδέα της σπατάλης και δεν θέλει ν' ακούει γι' αυξήσεις στο προσωπικό, το οποίο θα προτιμούσε στα μέτρα του: οι αεροσυνοδοί, για παράδειγμα, να μην ξεπερνούν τα 50 κιλά και να έχουν ύψος 1,52 μ. ώστε να χωρούν στα μικρά αεροπλάνα της ιρλανδικής εταιρείας που ίδρυσε

den hksera oti h Ryanair kataskeuazei aeroplana gia nanous kai kswtika...

Quote:

Αλλά και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Ryanair έχουν διαπιστώσει πόσο ανοιχτοχέρης είναι όταν τους ανάγκασε να πληρώνουν οι ίδιοι... για την εκπαίδευσή τους!

Auto oxi mono den stekei san epixeirhma alla einai kai edelws analithes.

Quote:
Γεννήθηκε το 1961 και σπούδασε κάνοντας τον μπάρμαν στο ξενοδοχείο ενός θείου του. Μπήκε όμως στα μεγάλα κόλπα, ως σύμβουλος για φορολογικά θέματα. Ετσι γνώρισε τον ιρλανδό εκατομμυριούχο Tony Ryan, ιδιοκτήτη της μικρής τότε Ryanair. Εγινε αμέσως ο «άνθρωπός του».


Edw exoume analhsh gia ta megala kolpa, Sumvoulos gia forologika themata htan o lopodiths, o axrios......ftou sou re.

Quote:
Το 1998 ο Ryan τον έστειλε στην εταιρεία για να βρει τρόπο να μην εμφανίζει ζημιές. Εκείνος του εισηγήθηκε: «Κλείσ' την!»


Hmmm edw to na ginei kerdofora egine "na min emfanizei zhmies", koinos kati paranomo ekane o lopodiths, re ton alhth pou thelise na kanei thn etairia kerdofora.


Quote:
O'Leary ανήγαγε σε επιστήμη τις χαμηλές τιμές και το 2002, προσέλαβε τον Jim Callaghan, ο οποίος γνώριζε τα μυστικά των λόμπι των Βρυξελλών. Ετσι άρχισε ο πόλεμος με τους «μεγάλους», από τους οποίους διεκδικεί και την τελευταία αεροπορική γραμμή
.

Ponirh episthmh auth twn xamilwn timwn kati san thn scientologia, na thn prosexete to thurio kateuthase, oi nekroi perpatisan h deutera parousia einai sthn pro twn pulwn... Laughing Laughing Laughing Laughing

Re pou exoume ftasei.....

Ypsilon wrote:
Δεν ξέρω, πάντως μέσα στο Σαββατοκύριακο είδα στη δορυφορική ένα ρεπορτάζ που δυστυχώς επιβεβαιώνει τα γραφόμενα της "Ε".
Το ρεπορτάζ το έφτιαξαν δημοσιογράφοι του BBC που εμφανίστηκαν ως υποψήφιοι αεροσυνοδοί και όταν προσλήφθηκαν πανεύκολα και χωρίς κανέναν έλεγχο απ' τη RYANAIR, κατέγραψαν τέρατα με τις κρυμμένες κάμερες.
Απολύτως βασική εκπαίδευση (μόνο θεωρία και καθόλου πρακτική) και διάφορα απαράδεκτα από την εκπαιδεύτρια, όπως:
-ΔΕΝ καθαρίζουμε το αεροπλάνο ανάμεσα σε δυο πτήσεις, γιατί αυτό σημαίνει μεγαλύτερη παραμονή στο έδαφος, κι όσο περισσότερο είμαστε στο έδαφος τόσο πιο πολλά πληρώνουμε.
-Σιγά μην τους βάλουμε και ατομικά σωσίβια κάτω από το κάθισμα με τα λεφτά που πληρώνουν.
-Σε περίπτωση ατυχήματος, ξεχάστε εντελώς τους επιβάτες που κάθονται μπροστά στο αεροπλάνο, έτσι κι αλλιώς είναι καταδικασμένοι! Shocked
Και πολλά άλλα τέτοια που έδειχναν ανάγλυφα την πλήρη αδιαφορία και απαξίωση του επιβάτη.

Εντάξει, παίζονται πολλά συμφέροντα στον αέρα, και η RYANAIR έχει γιγαντωθεί τόσο πολύ που θεωρείται απειλή ακόμα και για τις Εγγλέζικες εταιρείες.
Απ' την άλλη, η ανεξαρτησία του Τύπου είναι ένα σύντομο ανέκδοτο. Δεν έχω πρόβλημα να δεχτώ ότι οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι μπορεί να ήταν σε διατεταγμένη αποστολή, εξάλλου το είδαμε και με τη Λώρα Πηκ στην Αθήνα.

Αλλά από την άλλη το ρισκάρεις? Εγώ προσωπικά όχι. Γενικά οι low cost εταιρείες καλό είναι να επιλέγονται εναλλακτικά σε μια ανάγκη (αφραγκία, ταξίδι που αποφασίζεται τελευταία στιγμή, προορισμός που δεν εξυπηρετούν απευθείας οι κανονικές αερογραμμές, κλπ), παρά ως ο κύριος τρόπος μεταφοράς. Το λέω επειδή ανεβοκατεβαίνω Δανία με τη Sterling για τον λόγο ότι δεν εξυπηρετειται από άλλη εταιρεία απευθείας η Κοπεγχάγη, και σε διαβεβαιώ ότι διαπιστώνω διαρκώς με τα ίδια μου τα μάτια τη φτήνεια σε όλα τα επίπεδα.
Επιπλέον, η RYANAIR παίζει τόσο επιθετικά το παιχνίδι της επέκτασης, που δεν έχει πρόβλημα να "δίνει" στην Κομισιόν τις άλλες εταιρείες. Να πάνε να τιμηθούνε, χίλιες φορές να πάω Λονδίνο με ταξί, παρά να πετάξω με δαύτους.

SOUL_13 wrote:
An kai to point mou den einai h Ryanair alla o logos ths toualetas pou xrhsimopoiei h Eleutherotupia sta arthra ths, h gnwmh mou gia tis low cost etairies einai h eksis. To kata poso einai safe oi low cost etairies, apo thn stigmh pou edasode sta idia standards me opoiadhpote allh etairia kai pairnoun adeia leitourgias den uparxei kanenas ma kanenas logos na pisteuw oti uparxei auksimenos kindinos atuxhmatos (kai ta statistika me epivevaiwnoun 100%). Stin periptwsh omws pou odws uparxei auksimenh pithanothta atuxhmatos tote to provlhma den einai ths Ryanair, ths Easyjet h opoiadipote allhs low cost etairias alla ths IATA h opoias allh arxhs pou exei thesei ta sugekrimena standards kai kanei tous elenxous

Se oti exei na kanei me thn sugekrimenh ekpobh tou Channel 4 (dispatches) tha htan egurh mono sthn periptwsh pou ektelouse paromoio reportaz se mia high cost etaria as poume san thn Olumpiakh px. me to cabin crew na kapnizei stis toualetes kai ta xaraktiristika swsivia na einai awol edw kai 10eties…..

Επιπλέον, η RYANAIR παίζει τόσο επιθετικά το παιχνίδι της επέκτασης, που δεν έχει πρόβλημα να "δίνει" στην Κομισιόν τις άλλες εταιρείες

Thn sugekrinh diapistwsh den katalavainw, apo thn stigmh pou autes oi etairies adagwnizwde sthn idia agora einai aparaithto na upagode kai stous idious akrivous kanones opws upagode kai sta idia standards alliws den boroume na milame gia koinh agora. Apo ekei kai pera einai thema tou kathenws mas na apofasisei me poia etairia tha proteimhsei na petaksei kai me poia oxi

worldofjustice wrote:
Καλά ότι το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι πολύ χαμηλότερο στις εταιρείες low-cost είναι μια πραγματικότητα από την ίδια τους τη φύση. Το ερώτημα όμως είναι: Τα σκας τα 200Ε παραπάνω για να φας ένα σάντουιτς και για ένα καθαρότερο αεροπλάνο - για 3 ώρες ταξίδι? Εδώ ταξιδεύουμε σε χειρότερες συνθήκες σε αρκετά υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας, όπου και ο κίνδυνος ατυχήματος είναι σαφώς μεγαλύτερος από τα αεροσκάφη (μ.ο. 1 ατύχτημα/1.000.000 πτήσεις για τις ευρωπαϊκές αερογραμμές).

Πιστεύω ότι όλες οι low-cost εταιρείες (και οι κανονικές) δεν είναι τόσο ηλίθιες ώστε να κάνουν compromise οτιδήποτε άλλο εκτός από την ασφάλεια. Το οικονομικό πλήγμα που θα δεχθούν ειδικά αυτές είναι ασύμφορο. Ευτυχώς προς ώρας δεν έχουμε δει ατυχήματα. Για παράδειγμα οι Easyjet και Ryanair σε πάνω από 1.000.000 πτήσεις δεν έχουν παρουσιάσει κανένα ατύχημα. Η Ολυμπιακή έχει χειρότερο μέσο όρο. Βέβαια αυτοί οι αριθμοί είναι τόσο μικροί που δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις. Υποδηλώνουν όμως και την τρομακτική ασφάλεια που επικρατεί στους αιθέρες σε σχέση με τα άλλα μέσα μεταφοράς.

Όποτε υπάρχει Low-cost εταιρεία και πληρώνω εγώ πάντα την προτιμώ. Ξέρω ότι θα φάω μια μίνι ταλαιπωρία αλλά τα λεφτά που γλυτώνω τα ξοδεύω στον προορισμό Laughing


http://www.planecrashinfo.com/rates.htm

Ypsilon wrote:
Arrow soul13
ΟΚ, αν και ξεφεύγουμε από τη συζήτηση και πρέπει κάποια στιγμή να μεταφέρω τα παραπάνω posts όταν βρω χρόνο, απλά να πω τα εξής:
Μην μπερδεύουμε την παρανομία με την παρατυπία. Άλλο πράγμα είναι να καπνίζει το πλήρωμα στις τουαλέτες (και το έχω δει και σε εταιρείες πλην Ολυμπιακής), και άλλο να γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους κανονισμούς ασφάλειας εν πτήσει, ή ακόμα χειρότερα να τους αγνοεί λόγω ελλιπούς εκπαίδευσης.
Διότι δέχομαι πως μέχρι τώρα δεν έχουμε δει το μεγάλο δυστύχημα από low cost εταιρεία, αλλά το πρόβλημα δεν είναι το αεροπλάνο από μόνο του. Έτσι κι αλλιώς, όλες οι νέες εταιρείες χαμηλού κόστους παινεύονται για τους νέους στόλους τους, ως καινούριες που είναι στο χώρο. Το θέμα είναι πώς θα αντιμετωπιστεί ενδεχόμενο πρόβλημα στον αέρα, και επ' αυτού, τόσο τα μέσα όσο και η εκπαίδευση δεν αφήνουν πολλά περιθώρια σύγκρισης με τις μεγάλες εταιρείες.

Όσο για τον ανταγωνισμό, συμφωνώ. Όσοι όμως θέλουν να υπάγονται στα ίδια στάνταρντς με τις εταιρείες που ανταγωνίζονται, πρέπει να τα εκπληρώνουν κιόλας. Είναι πολύ εύκολο και θεσμικά νόμιμο για την Ryanair να πει "θέλω να μπω στη γραμμή χρυσωρυχείο της Ολυμπιακής για Λονδίνο", αλλά δεν φτάνει μόνον αυτό. Πρέπει και να μην με αντιμετωπίζει σαν να μου κάνει χάρη που με μεταφέρει (όπως λέει και ο πρόεδρός της που πιστευει πως τα αεροπλάνα είναι υπερεκτιμημένα λεωφορεία). Από κει και πέρα, εννοείται πως η ευθύνη είναι δική μου αν την επιλέξω.

Η ΙΑΤΑ σαφώς και φέρει ευθύνες για το καθεστώς αδειοδότησης ελέω ελεύθερης αγοράς, αλλά από έναν βαθμό και πέρα η επιχειρηματική ευσυνειδησία δεν είναι απολύτως μετρήσιμο μέγεθος. Άλλο ο φτηνός και άλλο ο φτηνιάρης. Το όνομα μιας εταιρείας χτίζεται με το χρόνο, δεν κατακτιέται με νταβατζιλίκια σε χρόνο μηδέν κι από το πουθενά.

worldofjustice wrote:
(όπως λέει και ο πρόεδρός της που πιστευει πως τα αεροπλάνα είναι υπερεκτιμημένα λεωφορεία). Που δεν ισχύει γιατί ... ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 7:31 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Μην μπερδεύουμε την παρανομία με την παρατυπία. Άλλο πράγμα είναι να καπνίζει το πλήρωμα στις τουαλέτες (και το έχω δει και σε εταιρείες πλην Ολυμπιακής), και άλλο να γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους κανονισμούς ασφάλειας εν πτήσει, ή ακόμα χειρότερα να τους αγνοεί λόγω ελλιπούς εκπαίδευσης.


An to kapnisma omws den sunista paraviash asfalias ptishs tote ti? H sugekrimenh energia diwketai ws poiniko adikhma ara katalavaineis oti otan egw exe dei me ta matia mou 2 fores Cabin Crew ths Olympiakhs en wra ptiseis ola ta alla mou fainode ptaismata…..

Quote:
Διότι δέχομαι πως μέχρι τώρα δεν έχουμε δει το μεγάλο δυστύχημα από low cost εταιρεία, αλλά το πρόβλημα δεν είναι το αεροπλάνο από μόνο του. Έτσι κι αλλιώς, όλες οι νέες εταιρείες χαμηλού κόστους παινεύονται για τους νέους στόλους τους, ως καινούριες που είναι στο χώρο. Το θέμα είναι πώς θα αντιμετωπιστεί ενδεχόμενο πρόβλημα στον αέρα, και επ' αυτού, τόσο τα μέσα όσο και η εκπαίδευση δεν αφήνουν πολλά περιθώρια σύγκρισης με τις μεγάλες εταιρείες.


Tha se apogohteusw exw gnwsth mou h opoia ergazetai ws aerosunodos ths British Airways enw prin ergazotane sthn BMI (Vretanikh Low Cost) kai se themata ekpaideushs tou Cabin Crew oi diafores htan elaxistes (kai stis duo periptwseis ellhpestath). Se oti exei na kanei me tous Pilotous se oles tis etairies uparxoune akrivws ta idia standard ekpaideushs. H monh diafora einai oti oi Low Cost apoteloune to entry level enws pilotou pou shmainei oti stis high cost etairies kata meso oro vriskeis pilotous me perissoteres wres ptishs.

Quote:
Όσο για τον ανταγωνισμό, συμφωνώ. Όσοι όμως θέλουν να υπάγονται στα ίδια στάνταρντς με τις εταιρείες που ανταγωνίζονται, πρέπει να τα εκπληρώνουν κιόλας. Είναι πολύ εύκολο και θεσμικά νόμιμο για την Ryanair να πει "θέλω να μπω στη γραμμή χρυσωρυχείο της Ολυμπιακής για Λονδίνο", αλλά δεν φτάνει μόνον αυτό. Πρέπει και να μην με αντιμετωπίζει σαν να μου κάνει χάρη που με μεταφέρει (όπως λέει και ο πρόεδρός της που πιστευει πως τα αεροπλάνα είναι υπερεκτιμημένα λεωφορεία). Από κει και πέρα, εννοείται πως η ευθύνη είναι δική μου αν την επιλέξω.


Vasika den katalavainw apo pou vgazeis to sugekrimeno suberasma, oti diladi oi low cost upagode se alla standards h’ den ekplirwnoun ta proapetoumena. Opws eipe kai o World of Justice ta atoiximata apo Eurwpaikes etairies einai elaxista. Kai posostika na to pareis ta teleutaia 10-15 xronia ta atoixhmata stin Eurwph proerxode perissotero apo Rwssia-Oukrania pleura (kai na min ksexnamai to Concord ths Air France) para tis eidh uparxouses Low Cost etairies.

Quote:
Η ΙΑΤΑ σαφώς και φέρει ευθύνες για το καθεστώς αδειοδότησης ελέω ελεύθερης αγοράς, αλλά από έναν βαθμό και πέρα η επιχειρηματική ευσυνειδησία δεν είναι απολύτως μετρήσιμο μέγεθος. Άλλο ο φτηνός και άλλο ο φτηνιάρης. Το όνομα μιας εταιρείας χτίζεται με το χρόνο, δεν κατακτιέται με νταβατζιλίκια σε χρόνο μηδέν κι από το πουθενά


Den katalavainw ti shmainei elew eleutherhs agoras??? Ta teleutaia 10 xronia pou h agora anoikse me thn eisodo twn low cost etairiwn ta pososta atuxhmatwn ginode olo kai mikrotera. Pou shmainei oti o elenxos asfalias twn aeroplanwn ginetai olo kai austiros enw o elenxos twn etairiwn einai diarkeis. Endiktika tsekare to parakatw pinaka.

http://www.airdisaster.com/statistics/yearly.shtml

Akoma ta statistika kata etairia:
http://www.airdisaster.com/statistics/
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

Για να μην ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε, το κάπνισμα απαγορεύτηκε (ορθώς) για λόγους υγείας και προστασίας των μη καπνιστών και του πληρώματος. Έτσι όπως το θέτεις, δεν μπορώ να δεχτώ ότι μέχρι τη δεκαετία του '90 που επιτρεπόταν το κάπνισμα στις πτήσεις, τα αεροπλάνα πετούσαν ως εν δυνάμει βόμβες.

Τέλος πάντων, το πρόβλημά μου δεν είναι οι εταιρείες χαμηλού κόστους, αν και διατηρώ πάντα τις ενστάσεις μου στο θέμα της ασφάλειας (ή μάλλον, στην επιτόπου αντιμετώπιση κρίσης). Με τον τρόπο τους είναι πολύ χρήσιμες στην οικονομία της αγοράς, απλώς θεωρώ ότι είναι υπερεκτιμημένες σε σχέση με αυτά που προσφέρουν. Ακόμα και το οικονομικό κέρδος προς όφελος του επιβάτη, αμφισβητείται ευθέως τώρα πια από τις ίδιες τις συμβατικές εταιρείες. Κάποτε η διαφορά ήταν πράγματι ορατή, ενώ τώρα λόγω του ανταγωνισμού οι διαφορές στις τιμές δεν είναι πλέον τεράστιες.
Εξηγούμαι:
Παλιά ξέραμε πως υπήρχαν τρεις τύποι ναύλων: economy, business και first. Τώρα όλες οι εταιρείες έχουν εισαγάγει εναλλακτικούς τύπους οικονομικών ναύλων (economy flexible, restricted, semi flexible, basic κλπ) καταργώντας την πρώτη θέση σε μικρές-μεσαίες πτήσεις. Έτσι, ο καθένας πετυχαίνει παραπλήσιες τιμές με μια εταιρεία χαμηλού κόστους.
Κι αν βγει και μια διαφορά 50 ευρώ, μικρό το κακό. (Στην Austrian για Βιέννη, αν πάρεις έγκαιρα redticket, τελικά σου βγαίνουν 20 ευρώ διαφορά σε σύγκριση με την πάμφθηνη skyeurope).

Αλλά ακόμα κι αν κάποιος πει ότι δεν βλέπει το λόγο να "χαρίσει" 50-80 ευρώ παραπάνω στη συμβατική εταιρεία, τα έξοδα του βγαίνουν αλλού. Γιατί με λίγα λεφτά παραπάνω "αγοράζεις" τουλάχιστον slot της προκοπής στο κεντρικό αεροδρόμιο μιας πόλης, και όχι στο δεύτερο (συνήθως στου διαόλου τη μάνα) που σε αδειάζει στις 6 το πρωί, και μετά να πρέπει να βρεις τρόπο να φτάσεις στο κέντρο και να σκεφτείς τι θα κάνεις φορτωμένος μπαγκάζια ως τις 12 που μπορείς να κάνεις check-in στο ξενοδοχείο σου. Razz
Ισχύει και για την επιστροφή, σε ακόμα χειρότερο βαθμό. Κάνεις check out απ' το ξενοδοχείο στις 12 το μεσημέρι κατά το νόμο, και μετά τι?
Γυρνάς στους δρόμους μέχρι τις 3,5 το πρωί που φεύγει η πτήση σου για Αθήνα (αφού προηγουμένως κλειδώσεις επί πληρωμή τις αποσκευές σου στο locker του ξενοδοχείου?)
Ή κάνεις παράταση του check-out (δεν το δέχονται όλα τα ξενοδοχεία) ως τις 6 ή 9 το βράδυ μάξιμουμ, πληρώνοντας σχεδόν το ισόποσο μιας διανυκτέρευσης χωρίς καν να διανυκτερεύσεις?
Ή διανυκτερεύεις αναγκαστικά στο πάτωμα του αεροδρομίου?
Ή πληρώνεις ταξί διπλή ταρίφα?
Μου φαίνεται -είμαι σίγουρος- ότι σε όλες τις περιπτώσεις περισσότερα πληρώνεις έτσι, τσάμπα η ταλαιπωρία για λίγα ευρώ διαφορά! Laughing

Όσο για τη Ryanair διαβάζω ότι είναι η εταιρεία με τα περισσότερα παράπονα επιβατών μακράν!
In October 2006, Ryanair was voted the world's most disliked airline in a survey by the TripAdvisor website, and in November 2006, it was revealed as the subject of more complaints than any other airline in the EU. The BBC reported that 56% of respondents said Ryanair caused "the biggest headaches" for air travellers in a poll taken in 2003. 60% of all complaints to Ireland's Commission for Aviation Regulation were about Ryanair.
Critics, meanwhile, have attacked its trade union policies, hidden "taxes" and fees, and limited customer services, and charged that it practises deceptive advertising.
πηγή: Βικιπαίδεια


Last edited by Ypsilon on Mon Dec 10, 2007 9:02 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Rolling Eyes Den nomizw oti diafonoume sto parapanw, se oti afora to customer service oti plhrwneis pairneis, ekei opws eipa einai epilogh tou kathenws. Egw na sou pw thn alhthia pada koitaw mipws vrw eishthria me British h Lufthansa otan petaw Ellada (sthn Olumpiakh den ksanabainw oute tsaba) gia na exw tis eukolies pou anafereis alla pada to budget paizei rolo.... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

Επιτέλους συνενοηθήκαμε! Laughing Laughing
Ούτε εγώ μπαίνω πια στην Ολυμπιακή, αν και την πονάω... Embarassed

Edit: Μήπως να το κάνουμε λίγο πιο ευρύχωρο το topic μετονομάζοντάς το, ώστε να συζητάμε και θέματα αεροπορίας (που έτσι κι αλλιώς κάνουμε)?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rohan
Full Member
Full Member


Joined: 17 Dec 2004
Posts: 382
Location: Middle Earth

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

^^ Προτείνω το thread να μετονομαστεί σε "Αεροδρόμια & Αερομεταφορές!"

--> Σε ότι αφορά τώρα τη συζήτηση που αναπτύξατε για τις αεροπορικές εταιρείες και ειδικά για την Ολυμπιακή, έχω να καταθέσω την παρακάτω πρόσφατη εμπειρία μου, η οποία με έκανε να αλλάξω γνώμη για την προοπτική της συγκεκριμένης εταιρείας:
Στις αρχές του Οκτώβρη μου έτυχε μια επαγγελματική υποχρέωση της τελευταίας στιγμής που περιλάμβανε μετάβαση στο Παρίσι. Το μοναδικό δρομολόγιο που βόλευε χρονικά και είχε διαθεσιμότητα, αλλά και λογική τιμή ήταν αυτό της Ολυμπιακής (roundtrip). Είχα χρόνια να μπώ στην Ολυμπιακή, συνήθως τελευταία χρησιμοποιούσα για τα ταξίδια μου την Air France, παλιότερα την Lufthansa και ενίοτε (κυριώς για το εσωτερικό) την Aegean. Δεν είχα επομένως μεγάλες προσδοκίες από την εταιρεία για το συγκεκριμένο ταξίδι, διάβαζα και στον τύπο όλα αυτά τα υποτιμητικά για την "κατάντια" της, οπότε ήλπιζα απλά να έχω ένα ήσυχο ταξίδι χωρίς καθυστερήσεις τουλάχιστον. Ε, λοιπόν εξεπλάγην ευχάριστα! Το Boeing 737-400 αν και έδειχνε τα "χιλιόμετρα" του, ήταν περιποιημένο και καθαρό, η εξυπηρέτηση από το πλήρωμα άψογη και εν γένει επαγγελματική, οι χρόνοι σύμφωνα με το πρόγραμμα, το cattering άριστο (εφάμιλλο ίσως και καλύτερο από την Air France) και τέλος ο καφές ήταν μακράν ο καλύτερος από ότι άλλο έχω δοκιμάσει σε αεροπορική εταιρεία! Razz Very Happy Mr. Green
Δεν ξέρω αν τα παραπάνω οφείλονται στο γεγονός ότι το Αθήνα - Παρίσι είναι προβεβλήμενο δρομολόγιο, "βιτρίνα" για την ΟΑ, ή απλά μια ευχάριστη σύμπτωση, πάντως μετά το συγκεκριμένο ταξίδι άλλαξα γνώμη για την εν λόγω εταιρεία, πιστέυω ότι μπορεί να βρεί και σίγουρα έχει θέση και λόγο ύπαρξης, κουβαλώντας τα "εθνικά μας χρώματα" διεθνώς, μπορεί και πρέπει να διαφημίζει την Ελλάδα και να αποτελεί μεγάλο κεφάλαιο και για τον τουρισμό μας. Ίσως να υπάρχουν και συναισθηματικοί λόγοι για την παραπάνω αίσθηση που μου δημιουργήθηκε ύστερα από ένα άριστο ταξίδι με την ΟΑ, αλλά ακόμη και αυτό για τους Έλληνες δεν πρέπει να είναι κάτι αμελητέο. Σίγουρα από πολιτικής απόψεως έχουν γίνει εγκλήματα στο θέμα της Ολυμπιακής. Πιστεύω όμως εν τέλει ότι πρέπει να βρεθεί μια λύση η οποία θα επιτρέπει στην εταιρεία να συνεχίσει να πετά.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 2:57 pm    Post subject: Reply with quote

Rohan, το θέμα με την Ολυμπιακή δεν είναι κατά πόσον είναι ή δεν είναι ευγενικοί οι αεροσυνοδοί (συνήθως δεν είναι αλλά χαίρομαι που υπάρχουν και ευχάριστες εξαιρέσεις). Το θέμα είναι ότι είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ. Χάνει τόσα χρήματα, είναι τοσο mismanaged, έχει τόσους υπεράριθμους υπαλλήλους σε λάθος θέσεις κτλ κτλ που κοστίζει στον καθένα από εμάς τόσα που θα μπορούμε να πετάμε κονκόρντ στην θέση της!

Και βέβαια θα μου πείτε, εάν είναι mismanaged, γιατί δεν την διοικούν καλύτερα; Έλα ντε; Προσπάθησαν όλες οι κυβερνήσεις, μέχρι και μια θυγατρική της ΒΑ είχαν χρησιμοποιήσει πριν χρόνια αν θυμάστε χωρίς αποτέλεσμα. Το κράτος, ιδίως το Ελληνικό κράτος, όχι για πρώτη φορά, είναι ανίκανο να διοικήσει επιχειρήσεις...

Η ύπαρξη αεροπορικών δικτύων και υποδομών είναι τρομερά σημαντικό για την ανάπτυξη του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας σε κάθε χώρα. Στην Ισπανία και την Ιταλία πετάνε 100 αεροπορικές εταιρίες απευθίας σε κάθε τουριστικό προορισμο και και μη ενώ στην Ελλάδα, εκτός από κάτι charter, όλα πάνε μέσω Αθήνας. Δεν ξέρω εάν το σχεδόν μονοπώλιο της Ολυμπιακής ευθύνεται για αυτό αλλά σίγουρα δεν έχει λύσει το πρόβλημα.

Προσωπικά θα προτιμούσα τα χρήματα που ρίχνουμε επι δεκαετίες στην μαύρη τρύπα της Ολυμπιακής, να διοχετεύονταν σε υποδομές αεροδρομίων και ίσως κάποιες στοχευμένες επιδοτήσεις για άγονους προορισμούς.

Και για τους εργαζόμενους της Ολυμπιακής, πιο φθηνά πάλι θα μας έρθει εάν τους δοθούν για κάποιο καιρό επιδόματα. Ο τομέας των αερομεταφορών αυξάνεται παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα με πολύ μεγάλους ρυθμούς και οι περισσότεροι από αυτούς δεν θα έχουν πρόβλημα να βρουν δουλεία. Σίγουρα θα είναι σε καλύτερη θέση από τους τόσους και τόσους εργαζόμενους σε τόσες άλλες επιχειρήσεις (υφάσματα κτλ) που έχασαν την δουλεία τους ΚΑΙ είναι σε ένα κλάδο σε υποχώρηση αλλά δεν είχαν καμία προστασία επείδη δεν είχαν το όνομα και τα συνδηκάτα της Ολυμπιακής.

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι μεσοπρόθεσμα, χωρίς την Ολυμπιακή θα έχουμε καλύτερες αερομεταφορές στην Ελλάδα. Το μόνο που πρέπει να προσέξει η κυβέρνηση είναι μην καταστραφεί το επόμενο καλοκαίρι τουριστικά εάν εξαφανιστεί η Ολυμπιακή την άνοιξη, πριν προλάβουν να την αντικαταστήσουν άλλες ιδιωτικές εταιρίες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rohan
Full Member
Full Member


Joined: 17 Dec 2004
Posts: 382
Location: Middle Earth

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

Κοίτα φίλε Alkis, δεν μπήκα εσκεμμένα στα "τεχνοκρατικά" ζητήματα που σχετίζονται με την ύπαρξη και λειτουργία της Ο.Α.
Κάτι τέτοιο θεωρώ ότι εμπίπτει στο νόημα του ρητού (και συγχώρεσέ με για την έκφραση) "δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται".
Έγραψα το παραπάνω post καθαρά από την πλευρά ενός απλού καταναλωτή/επιβάτη, ο οποίος είχε τη συγκεκριμένη εμπειρία από την ΟΑ. Επίσης, χωρίς να είμαι υπέρμαχος του "αριστερίστικου κρατισμού" που λαϊκίστικα επικρατεί στο δημόσιο λόγο στη χώρα μας, δεν πιστεύω στην πανάκεια του ιδιωτικού τομέα. Ίσως επειδή δεν σπούδασα στην Αγγλία, όπως πολλοί "μαθητευόμενοι μάγοι" του ελληνικού οικονομικού & πολιτικού γίγνεσθαι, που μας κυβερνούν τελευταία. Εν τέλει, δεν μπορώ να καταλάβω, από τη στιγμή που και οι αερομεταφορές έχουν πια απελευθερωθεί στην Ελλάδα, γιατί κάποιοι κύκλοι κόπτονται τόσο πολύ για το κλείσιμο της Ο.Α. Μήπως γιατί πρέπει να ανεβεί κι άλλο η μετοχή (της πρόσφατα εισαχθείσας & υπερτιμημένης) εταιρείας τους στο χρηματιστήριο? Wink
Ή εν τέλει επειδή υπάρχει ο "μπαμπούλας" των Βρυξελλών; Όποιος έχει την παραμικρή ιδέα για το πως λειτουργεί η γραφειοκρατία της Ε.Ε., αντιλαμβάνεται ότι τελικά όλα στις Βρυξέλλες είναι θέμα σωστού lobbying και αποτελεσματικής πολιτικής παρέμβασης ("by the book" όμως ΠΑΝΤΑ & όχι "σπεκουλαδόρικα" - "δε γκρίκ γουέϊ").

Το ελληνικό κράτος και οι πολιτική (-οι) του φταίνε για την κατάντια της Ο.Α. Και αυτοί οφείλουν να επανορθώσουν. Τρόποι υπάρχουν, σωστοί ηγέτες δεν υπάρχουν (διαχρονικά, μην το πάρετε κομματικά το σχόλιο).
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Εν τέλει, δεν μπορώ να καταλάβω, από τη στιγμή που και οι αερομεταφορές έχουν πια απελευθερωθεί στην Ελλάδα, γιατί κάποιοι κύκλοι κόπτονται τόσο πολύ για το κλείσιμο της Ο.Α. Μήπως γιατί πρέπει να ανεβεί κι άλλο η μετοχή (της πρόσφατα εισαχθείσας & υπερτιμημένης) εταιρείας τους στο χρηματιστήριο?


An anaferesai gia thn Aegean o parakatw pinakas pros enhmerwsh:

Jan-Sept 2006
Olympic Airlines 42 aircrafts 4,590,000 pass. 700m Euros Turnover 100m net loss
Aegean 24 aicrafts 4,100,000 pass 400m Euros Turnover Net Profit 34.4m Euros

AWARDS
Bronze Award: Airline of the Year - 2000/2001
Gold Award: Airline of the Year - 2004/2005
Silver Award: Airline of the Year - 2006/2007


Apo thn allh Rohan egw den borw na katalavw giati kapoioi koptode na thn kratisoun anoixth, exei polu xrhma fenetai o kosmos sthn Ellada, protupo gia kathe Eurwpaikh xwra, ta kalutera sxoleia, ta kalutera panepistimia, tous kaluterous dromous, prwth se kathariothta, ereuna, apasxolish, polu xrhma ekei katw plousia xwra h Ellada toso plousia pou apo to perisseuma petame boroume na petame xrhmata deksia kai aristera.

Quote:
Ή εν τέλει επειδή υπάρχει ο "μπαμπούλας" των Βρυξελλών; Όποιος έχει την παραμικρή ιδέα για το πως λειτουργεί η γραφειοκρατία της Ε.Ε., αντιλαμβάνεται ότι τελικά όλα στις Βρυξέλλες είναι θέμα σωστού lobbying και αποτελεσματικής πολιτικής παρέμβασης


Sorry man alla den katalavainw to skeptiko sou. Den ftanei pou tous ta trwme 20 xronia twra, pou eimaste teleutaioi sthn apporrofish kondiliwn teleutaioi sthn enarmonish tou koinotikou dikaiou tha vgoume kai davatzides apo panw. Mou fainetai exoume pareksigish sthn Ellada ti shmainh Eurwpaikh enwsh kai koinh agora. Gia na dwsw ena hint den shmainei ta skane oi hlithioi apo thn vora kai ta trwne oi eksupnoi tou Notou.....Me tetoia muala den paei pouthaina auth h' xwra....


Last edited by SOUL_13 on Tue Dec 11, 2007 5:26 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 5:07 pm    Post subject: Reply with quote

Παρακαλώ ας παραμείνουμε στο θέμα μας, τουλάχιστον μέχρι να αποφασιστεί τι θα γίνει με τον τίτλο του topic.
Back to top
View user's profile Send private message
Rohan
Full Member
Full Member


Joined: 17 Dec 2004
Posts: 382
Location: Middle Earth

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 5:35 pm    Post subject: Reply with quote

--> Soul13: Parakampto to skoptiko sou ifos kai tin mallon epithetiki diathesi tou post sou, prospathontas na sou doso kapoies dieukriniseis:


- Σχετικά με την πρώτη παράθεσή σου κάποιων μεγεθών, νομίζω ότι δεν είναι δίκαιο να κάνεις ανάλυση συγκρίνοντας ανόμοια πράγματα. Τί εννοώ: Η Aegean (της οποίας οι ιδιοκτήτες είναι προσωπικοί φίλοι κάποιων υπουργών της τωρινής κυβέρνησης) λειτουργεί, ορθά, με τα κριτήρια μιας καθαρά ιδιωτικής εταιρείας, οι διαχειριστές της οποίας έχουν να λογοδοτήσουν σε ένα Δ.Σ. και σε ένα "board of shareholders" όπως λέτε εσείς εκεί στη Γ. Αλβιώνα. Οι άνθρωποι φαίνεται να κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και είναι αξιέπαινοι γι'αυτό, έχοντας στήσει μια εξαιρετική εταιρεία. Η ΟΑ όμως επωμίζεται επιπλέον ρόλους: Όντας ο "εθνικός αερομεταφορέας" πρέπει να διατηρεί δρομολόγια και με άλλα κριτήρια, πέραν αυτών της πληρότητας και της οικονομικής διαχείρησης κάποιων γραμμών. Επίσης επιβαρύνεται με έξοδα που οφείλονται στη στρεβλή διάρθρωσή της, όπως αυτά της ενοικίασης αε/φών σε υψηλές τιμές για περιόδους αιχμής, όπου απλά η Aegean είναι πλήρης και δεν θα ακολουθήσει ανάλογη τακτική γιατί δεν τη συμφέρει οικονομικά. Επιπλέον υπάρχει το ζήτημα των νησιωτικών δρομολογίων και της "άγονης γραμμής" αλλά δεδομένης της ξεχωριστής οντότητας της "Ολυμπιακής Αεροπλοϊας"που εκτελεί τα περισσότερα από αυτά τα δρομολόγια, δεν ξέρω αυτό το κόστος πως επηρεάζει τα συνολικά μεγέθη της ΟΑ. Επομένως απευθείας σύγκριση μεγεθών κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστή. Εξάλλου όπως ξαναείπα, αν μπούμε σε καθαρά τεχνοκρατική ανάλυση η ΟΑ θα έπρεπε να είχε κλείσει από 20ετίας τουλάχιστον. Δεν είναι "fair" να χτυπάς έναν βαριά πληγωμένο και άρρωστο.
Όσον αφορά το κόστος των υπηρεσιών της ΟΑ, συγκρινόμενη π.χ. με την Lufthansa ή την Air France (και δεν μιλάω για ειδικές προσφορές που υπάρχουν κατά καιρούς και σε περιόδους μη αιχμής), νομίζω ότι η Ολυμπιακή είναι πολύ φθηνότερη. Αν η ΟΑ συγκρίνεται με τις χαμηλού κόστους εταιρείες, αυτό πάλι κατά τη γνώμη μου είναι άτοπο, η ΟΑ δεν είναι χαμηλού κόστους εταιρεία.

Τέλος, σε ότι αφορά το lobbying στις Βρυξέλλες, κάθε ελληνική κυβέρνηση, οφείλει συστηματικά να προωθεί τα συμφέροντα της χωρας μας στην Ε.Ε., να παρεμβαίνει πολιτικά στην εκεί γραφειοκρατία, συστηματικά όμως και με τους κανόνες του "μαγαζιού" και όχι με τον γνωστό ελληνικό τρόπο, τον αποσπασματικό τον ευκαιριακό, τον ενίοτε παρακλητικό και ενίοτε τσαμπουκαλίδικο.
Δηλαδή, δεν κατάλαβα, όλες οι άλλες χώρες που προωθούν σωστά τα εθνικά συμφέροντα τους στις Βρυξέλλες (βλέπε π.χ. "σύμφωνο σταθερότητας"), το κάνουν γιατί έχουν υστέρηση στην απορρόφηση κονδυλίων ή γιατί είναι "νταβατζήδες"; Οι δικοί τους πολίτες άραγε νιώθουν "προσβεβλημένοι";
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Rolling Eyes Eilikrina den katalavainw to skeptiko sou. Mou kaneis mia analush twn logwn gia tous opoious h Olumpiakh exei auksimeno Operations cost se sxesh me thn Aegean stous opoious sumfwnoume ews enws shmeiou.
(an kai den anafereis se kanena shmeio to kurio provlhma tou uperarithmou ergatikou dunamikou ths etairias)

Mexri ekei kala, apo ekei kai pera mou einai pragmatiko musthrio pws kataligeis sto suberasma oti parola to Annual cash injection, thn apoluth arnish tou prosopikou ths etairias se kathe metarrithmish kai thn xronia anhkanothta ths kathe kuvernishs na dihkish kerdofora thn etairia, h Ellada san xwra exei anagh me kathe tropo na thn diathrhsei se leitourgia (an katalava swsta).

Auto pou vasika apotinxaneis na eksigiseis einai apo pou pigazei h sugekrimenh anagh???
Thewreis oti enas idiotikos ethnikos aerometaforeas den borei na prosferei to idio ergo kai na isoskelisei ta xamilotata standards ths OlYmpiakhs?? Otan malista mia etairia PROTUPO san thn Aegean kerdizei to ena diethnes vravio meta to allo?

Akoma thewreis oti ena modelo paromoio twn Sabina, SwissAir pou tha perillamvane tomes sto structure ths etairias (mazikes apolishs – eisagogh idiotikou management) den tha edine lush???

Kai epitelous exeis na protineis kapoia lush? Giati an krinw apo ta logia twn sundikalistwn ths Olumpiakhs kai twn loipon vgainoun vgainei ena mono suberasma oti h OlYmpiakh einai kerdofora kai oti oloi oi upoloipoi eimaste palavoi……

Quote:
Δεν είναι "fair" να χτυπάς έναν βαριά πληγωμένο και άρρωστο.


Den einai fair oti enw mou pinei o varia arrwstos to aima ta teleutaia 30 xronia arnite pismatika kathe eidos apotherapias……

Quote:
Τέλος, σε ότι αφορά το lobbying στις Βρυξέλλες, κάθε ελληνική κυβέρνηση, οφείλει συστηματικά να προωθεί τα συμφέροντα της χωρας μας στην Ε.Ε., να παρεμβαίνει πολιτικά στην εκεί γραφειοκρατία, συστηματικά όμως και με τους κανόνες του "μαγαζιού" και όχι με τον γνωστό ελληνικό τρόπο, τον αποσπασματικό τον ευκαιριακό, τον ενίοτε παρακλητικό και ενίοτε τσαμπουκαλίδικο.


Sto parapanw exoume ekdiametrou adithetes apopseis. To peirama ths Eurwpaikhs Enwshs sthrizetai sthn leitourgia koinhs kai omogenous agoras. Autos einai o vasikos logos uparkshs ths kai h arxh se kathe skepsh politikhs proektashs ths. To lobbying sto opoio anaferese exei ws stoxo thn politikh diarthrwsh ths Enwshs kai apofaseis pou tha kathorizoun thn mellodikh oikonomikh politikh. H efarmwgh twn epikirwmenwn nomwn kai apofasewn ths enwshs einai ADIAPRAGMATEUTH.

Arrow Alki para polu kalo post....
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Λοιπόν, για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου (στην κυριολεξία! Razz ), μπορώ να σκεφτώ δύο πραγματικά, αν και συζητήσημα επιχειρήματα για την διατήρηση της Ολυμπιακής:

1. Ίσως είναι πιο εύκολο και οικονομικό να έχει κανείς μια Ολυμπιακή με την οποία μπορεί κανείς να κάνει κοινωνική πολιτική (π.χ. πτήσεις σε άγονα νησιά κτλ) παρά μια πολιτική επιδοτήσεων ή οποία στην θεωρία ίσως να ακούγεται εύκολη αλλά ίσως να είναι πιο δύσκολο να σχεδιαστεί και ίσως να κοστίζει και περισσότερο γιατί μάλλον θα πρέπει να επιδοτηθούν π.χ. όλες οι πτήσεις προς μια περιοχή, ακόμα και αυτές που ίσως δεν χρειάζονται επιδότηση.

Προσωπικά νομίζω ότι αυτό δεν είναι καλό επιχείρημα. Το κράτος έχει ήδη ξοδεψει τεράστιες προσπάθιες και χρόνο στην Ολυμπιακή - εάν ξοδευόταν ο μισός χρόνος στο να σχεδιάσουν ένα σωστό μοντέλο επιδοτήσεων, θα ήταν τέλειο. Επίσης πιστεύω ότι η "ευκολία" του να κάνει η εκάστοτε κυβέρνηση "κοινωνική" (δηλ. συχνά ψηφοθηρική πολιτική) είναι ακριβώς ένα από τα προβλήματα της Ολυμπιακής όπου δεν "κοστίζει" τίποτα να δωθούν δωρεάν πτήσεις σε ετεροδήμότες, κόμματα, υπουργούς, παρά μόνο πολύ αργότερα...

2. Ένα από τα συνήθη επιχειρήματα υπέρ της κρατικής παρέμβασης είναι η δημιουργία "national champions". Αυτό έχει κάποια βάση γιατί είναι θετικό για την χώρα να έχουν την βάση τους στην Ελλάδα μεγάλες επιχειρήσεις, παρά να έχουν π.χ. πτήσης προς/από την Ελλάδα αλλά να διοικούνται από το εξωτερικό. Η ιδέα εδώ είναι ότι οι υψηλότερες θέσεις είναι συνήθως στα κεντρικά της εταιρίας με αποτέλεσμα να δρουν σαν μαγνήτης για άτομα με υψηλές ικανότητες το οποίο βοηθάει γενικότερα μια χώρα.

Αυτό είναι ένα πολύ πολύπλοκο θέμα για να αναλυθεί εδώ. Πιστεύω ότι έχει κάποια βάση αλλά συχνά χρησιμοποιείται ως δικαιολογία για ένα σωρό παράλογες και υπερβολικές κρατικές παρεμβάσεις και αντιπαραγωγικές δημιουργίες τοπικών μονοπωλίων και ολιγοπολίων. Επίσης, στην περίπτωση της Ολυμπιακής, η εταιρία είναι τέτοιο μπάχαλο που είναι προφανώς αστείο να διατεινόμαστε ότι η ύπαρξη της στην χώρα φέρνει υψηλές τεχνολογίες, και άτομα με υψηλές ικανότητες και μισθούς στην χώρα. Να μιλούσαμε για την ΝΟΚΙΑ, να σου πω εντάξει, αλλά η Ολυμπιακή η οποία ανακάλυψε τα ηλεκτονικά εισητήρια μόλις τώρα... Confused ΄

Άλλωστε, το επιχείρημα για τους national champions είναι συνήθως μόνο για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα: να προστατεψουν μια επιχείρηση ή τομέα όσο είναι νέοι ή όσο έχουν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα, μέχρι αυτοί να μπορέσουν να σταθούν στα δυο τους πόδια και να παράγουν πλούτο για την χώρα, που είναι ο λόγος που τις υποστηρίξαμε. Είναι αυταπόδεκτο ότι για την Ολυμπιακή η οποία έχει χασούρες εδώ και 30 χρόνια, δεν υπάρχει αυτή η δικαιολογία. Η εταιρία ΔΕΝ δημιουργεί πλούτο για την χώρα, αντίθετα τον κατασπαταλά.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rohan
Full Member
Full Member


Joined: 17 Dec 2004
Posts: 382
Location: Middle Earth

PostPosted: Tue Dec 11, 2007 9:40 pm    Post subject: Reply with quote

-->Soul13: Καμιά ιδιωτική αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, αλλά και οπουδήποτε αλλού, ειδικά να τυχαίνει να είναι και εισηγμένη στο χρηματιστήριο, δεν θα μπορούσε να έχει ρόλο "εθνικού αερομεταφορέα". Συγνώμη αλλά εδώ η διαφορά μας είναι ιδεολογική. Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο θα έβλεπα μια ιδιωτική εταιρεία στην Ελλάδα να θέλει να επωμισθεί αυτόν τον "ρόλο" θα ήταν η επιδότηση της Ε.Ε. για πτήση στις λεγόμενες "άγονες γραμμές" των ελληνικών νησιών. Αν κρίνω από το πως λειτουργούν π.χ. οι 100% ιδιωτικές ακτοπλοϊκές εταιρείες στην Ελλάδα (οι οποίες επίσης επιδοτούνται) για τα αντίστοιχα θαλάσσια δρομολόγια, μια αγορά που παραμένει ολιγοπωλιακή παρ' όλο που στα χαρτιά θεωρείται "απελευθερωμένη" τότε το μέλλον των ακριτικών περιοχών της Ελλάδος προαλείφεται ζοφερό. Και λέω ότι η διαφορά μας είναι ιδεολογική, γιατί απλά δεν πιστεύω ότι οι ιδιώτες, ο νεοφιλελευθερισμός "γρικ στάϊλ" ("βολεύουμε τους δικούς μας") κλπ. είναι εθνικά συμφέρουσες πολιτικές. Βέβαια ούτε ο σοσιαλδημοκρατισμός και εν γένει κρατισμός επίσης "αλά γκρέκα" ("βολεύουμε τους αντίστοιχους δικούς μας") πρέπει να συνεχίζεται, γιατί ακριβώς μας έχει οδηγήσει, στο θέμα της ΟΑ τουλάχιστον, εδώ που είμαστε σήμερα.
Δεν αμφισβητώ την ανάγκη αναδιάρθρωσης της ΟΑ, ούτε αυτόκλητος εκπρόσωπος των συνδικαλιστών της είμαι. Πιστεύω ότι η ελληνική κυβέρνηση θα έπρεπε να ξαναδιαπραγματευτεί μια λύση με τις Βρυξέλλες για την ΟΑ (όπως πάει μάλλον να κάνει τώρα) για να σώσει την εταιρεία. Δυστυχώς όμως όλες οι κυβερνήσεις και εν γένει οι δημόσιοι φορείς είναι μακράν οι μεγαλύτεροι οφειλέτες της ΟΑ. Θα μπορούσαν αυτοί να δώσουν το καλό παράδειγμα προς την Ε.Ε., τακτοποιώντας τις δικές τους οφειλές, ως μια ένδειξη καλών προθέσεων.Επίσης η ΟΑ έχει μια τεράστια (ακίνητη και όχι μόνο) περιούσια, η οποία θα μπορούσε να αποτελέσει μια πηγή "αξιών" προς εκμετάλλευση (με διάφορα επιχειρηματικά σχήματα που θα περιλάμβαναν και ιδιωτική συμμετοχή). Για τα θέματα του προσωπικού, δεν γνωρίζω ακριβώς τι συμβαίνει σήμερα, αλλά και εκεί λύσεις μπορύν να βρεθούν (εδώ βρέθηκαν για τον ΟΤΕ που είναι και εισηγμένη). Δυστυχώς και οι κυβερνήσεις της ΝΔ άργησαν να ασχοληθούν σοβαρά με την ΟΑ και αυτό για μένα είναι κακός οιωνός. Νομίζω ότι η φασαρία γίνεται καθαρά για επικοινωνιακούς λόγους από την κυβέρνηση αλλά και τα ΜΜΕ (στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται). Αυτό για το οποίο είμαι σίγουρος, είναι η ανάγκη ύπαρξης μιας κρατικής ΟΑ και για λόγους συμβολικούς.Και επιτέλους, η προφανής ανικανότητα διαχείρησης που επιδεικνύει το κράτος , δεν πρέπει να είναι λόγος υιοθέτησης ακραίων απόψεων περί ιδιωτικοποίησης των πάντων, ειδικά σε κρίσιμους τομείς. Πρέπει να ξεφύγουμε από την λογική "πονάει χέρι- κόβει χέρι " τουλάχιστον σε ευαίσθητους τομείς με εθνικά συμφέροντα, όπως είναι οι αερομεταφορές.

Σε ότι αφορά το "πείραμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης" και της σχέσης με τις Βρυξέλλες, εκεί επίσης έχουμε διαφορετικές ιδεολογικά απόψεις. Η οικονομική ολοκλήρωση εν πολλοίς έχει επιτευχθεί, τουλάχιστον στην ευρωζώνη. Η οικονομία όμως δεν έχει πάψει ποτέ στην ευρώπη να είναι καθαρά θέμα πολιτικής. Και κατά τη γνώμη μου έτσι πρέπει να μείνει. Οπότε δεν βλέπω τίποτε το μεμπτό στις κυβερνήσεις να διαπραγματεύονται με την ΕΕ ακόμη και για υπάρχουσες διατάξεις ή και για νέες που βελτιώνουν τις υπάρχουσες. Η οικονομία δεν είναι ένα ξεχωριστό σύστημα που τρέχει με αυτόματο πιλότο, αλλά πρέπει να επηρεάζεται και απο τις κυβερνήσεις, όσο πάντοτε δεν νοθεύεται, αλλά μάλλον ενθαρρύνεται, η αρχή των ίσων ευκαιριών για όλους. Ιδιώτες αλλά και κρατικούς φορείς.
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Wed Dec 12, 2007 5:48 am    Post subject: Reply with quote

Ρε συ Ρόχαν, ο νεοφιλελευθερισμός τι σχέση έχει με το "βολεύουμε τους δικούς μας"; Το βόλεμα αυτό είναι το σήμα κατατεθέν του κράτους και των ΔΕΚΟ, με πρώτο και καλύτερο παράδειγμα την Ολυμπιακή. Και στο κάτω κάτω, εάν μια ιδιωτική εταιρία θέλει να βολέψει κάποιον που δεν το αξίζει, οι ιδιοκτήτες της πληρώνουν, όχι εσύ και εγω.

Δεν καταλαβαίνω το κόλημα όλων με τον εθνικό αερομεταφορέα... Ποιές ακριβώς είναι οι υπηρεσίες που μια κρατική Ολυμπιακή προσφέρει που ιδιωτικές εταιρίες (όχι μόνο μια αλλά πολλές) δεν μπορούν να προσφέρουν; Ήδη μου φαίνεται ότι το κράτος επιδοτεί ορισμένες άγονες αεροπορικές γραμμές (αν και ήδη έχουν υπάρξει διαμαρτηρίες ότι διοχετευει αυτές τις επιδοτήσεις παρανόμως μόνο προς την Ολυμπιακή). Σε πολύ λίγες δυτικές χώρες υπάρχουν τώρα πια κρατικές αερογραμμές - νομίζεται ότι όλες αυτές οι χώρες έχουν υπονομευσει την οικονομία τους ή τα εθνικά τους συμφέροντα;

Η Ολυμπιακή είναι προφανώς (λόγω συνδικάτων, ιστορίας κτλ) μη-διοικίσημη. Είναι προφανες ότι είναι πολύ πιο εύκολο να γίνει μια νέα επιχείρηση με μέρος από τις υπηρεσίες της Ολυμπιακής με μια καθαρή νέα αρχή, παρά να αναμορφωθεί η υπάρχουσα εταιρεία.

Αλλά ξέρετε, άμα τόσοι Έλληνες είναι τόσο χουβαρντάδες με την Ολυμπιακή, προτείνω να θεσμοθετηθεί ένας νέος φόρος Ολυμπιακής ο οποίος θα χρηματοδοτεί την αυτή την εθνικά σημαντική εταιρία. Για να καταλάβουν όλοι πόσο μας κοστίζει αυτή η ιστορία.

Και όσο για την ΕΕ, καλώς ή κακώς (πιστεύω κατά βάση καλώς) εφαρμόζει τους κανόνες και όσο ήμαστε στην ΕΕ, πρέπει να τους ακολουθήσουμε. Και (δυστιχώς ή ευτυχώς πάλι) υπάρχουν μερικές φορές δυνατότητες επιρεασμού της Επιτροπής αλλά μου φαίνεται ότι στην προκειμένη περίπτωση έχει εξαντληθεί η υπομονή τους. Συν του ότι η "μάχη" εδώ δεν είναι η Ελλάδα με την κακή επιτροπή - αυτό που προτείνει η επιτροπή είναι προς όφελος του Ευρωπαίου καταναλωτή, και κυρίως του Έλληνα καταναλωτή, που στο κάτω κάτω ζει σε αυτήν την χώρα.

Ξέρεις Ροχαν, το πρόβλημα δεν είναι ιδεολογικό: κανείς πια σοβαρός ιδεολόγος οικονομολόγος, αριστερός ή δεξιός, δεν συστίνει την ύπαρξη κρατικών εταιριών σε τομείς με έντονο ανταγωνισμό όπως οι αερομεταφορές. Το πρόβλημα είναι καθαρά πρακτικό, η εταιρία δεν μπορεί να διοικηθεί καλά, η εταιρία χάνει εκατομύρια εδώ και δεκαετίες και η ΕΕ δικαιολογημένα διαμαρτύρεται για νόθευση του ανταγωνισμού. Η λύση είναι προφανής και η μόνο πραγματική συζήτηση είναι πως ακριβώς είναι ο καλύτερος τρόπος να πωληθεί, σε πόσα κομμάτια, σε νέο κέλυφος ή όχι κτλ. Αλλίως χάνουμε την ώρα μας με το να ανακυκλώνουμε συνθήματα και εθνικές εμμονές.

Συν του ότι πιστεύω ότι η ύπαρξη της Ολυμπιακής έχει τραυματίσει και την ικανότητα της Ελλάδας να δημιουργήσει ιδιωτικές και επιτυχιμένες αεροπορικές εταιρίες: Η Ελλάδα είναι μικρή αγορά και η ύπαρξη μιας επιδοτούμενης και υπό διάλυση εταιρίας σαν την Ολυμπιακή αποθαρύνει την δημιουργία νέων, ίσως καλύτερων εταιριών. Είναι κρίμα πχ. που δεν υπάρχει καμία Ελληνική εταιρία χαμηλού κόστους, η ύπαρξη της οποίας θα βοηθούσε τα πλείστα τον Ελληνικό τουρισμό, τα city breaks κτλ. Και ξέρω από πρώτο χέρι ότι υπήρχαν (και υπάρχουν) επενδυτές που το σκέφτονται. Δεν είμαι σίγουρος ότι η Ολυμπιακή είναι το μόνο πρόβλημα αλλα σίγουρα δεν βοηθάει.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Dec 12, 2007 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

Άλκη αυτό που υποστηρίζουν κάποιοι - χοντρά χοντρά - όσοι συντάσονται με την ολυμπιακή ως "εθνικό αερομεταφορέα είναι ότι ουσιαστικά αποτελεί ένα ιδιότυπο "χέρι της κρατικής προστασίας και πρόνοιας" στην παραμεθόρια επικράτεια της Ελλάδας.

Κοίταξε το χάρτη της Ευρώπης και πες μου ποιά άλλη χώρα έχει τον ιδιόμορφο αυτό χαρακτήρα(νησιωτική). Αν το Αιγαίο ήταν γη, τότε θα είχαμε ενώσει το Καστελόριζο, τους Φούρνους και τα άλλα νησάκια με σιδηροδρόμους με την πρωτεύουσα για να χαίρονταν και οι λάτρεις τους στις υποδομές Mr. Green .

Ένα είναι σίγουρο, ότι ο ιδιώτης δεν χάνει ποτέ !! Αυτό θα έχει σαν επίπτωση οι μη εμπορικές αερογραμμές (δηλαδή οι άγονες) να κοπούν από την ιδιωτική αεροπορική που θα πάρει τη θέση της ολυμπιακής.
Αυτό θα επηρεάσει άμεσα όχι μόνο την ζωή στα λεγόμενα νησιά της άγονης γραμμής αλλά επιπρόσθετα στα μικρά "νησάκια-δορυφόρους" που εξαρτώνται από τα πρώτα σε σημείο που δεν μπορείς να αντιληφθείς.

Τώρα θα μου πεις, εμένα τι με νοιάζει τι συμβαίνει στα κατοικήσιμα νησάκια που συνορεύουν με την Τουρκία ;

Υ.Γ: Επίσης, όλα τα σύγχρονα προβλήματα θα πρέπει να τα δει κάποιος μέσα από το πρίσμα των ιδεολογιών που επικρατούν σήμερα(Παγκοσμιοποίηση=Νεοφιλελευθερισμός - υπάρχουν και άλλες ). Αυτές οι ιδεολογικές προσεγγίσεις είναι παραπάνω από μία και είναι αλληλοσυγκρουόμενες. Ανάλογα με το ποιά ιδεολογία πρεσβεύει κάποιος αντιμετωπίζει διαφορετικά κάποιο πρόβλημα που υποτίθεται ότι είναι προφανής η λύση του.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 47, 48, 49  Next
Page 32 of 49

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr